Gå til innhold

Jeg liker gutter på 18 og jeg tror flere kvinner her inne gjør det samme. De tør bare ikke innrømme det..

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg tør i alle fall å innrømme det.. Og nyter fantasien av det. I motsetning til mange andre kvinner og det er trist. Jeg er meg selv jeg! ts

Anonymkode: 247b1...692

For den ekstremt store majoriteten av voksne kvinner er det ikke noe å innrømme. 
Vi er ikke interessert! 
Tanken på sex med en 18 åring gjør at keg gulper litt i munnen. Det er sjukehus å i det hele tatt tenke tanken.

Anonymkode: 01d63...a55

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud nei. Sønnen min er 18

Anonymkode: 93dff...e72

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

18-åringer er unger jeg kunne vært moren til.

Jeg ønsker meg en likeverdig partner, jeg. 

Anonymkode: 6f641...5b5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Virkelig ikke.. jeg har barnebarn som er 18 år 🤣 det er bare skada kvinnfolk som har slike lyster. Om man ikke er 16-20 år selv da

Endret av Kaneel
  • Nyttig 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånn bortsett fra tittel og tekst avslørte du deg på "de er stramme". Bare en 45 år gammel gubbe omtaler folk på den måten. Åpenbart at tråden er laget som hevn for at damer svarte at menn som går etter ungjenter er ekkelt 

Anonymkode: 377e1...f22

Selvfølgelig, det tror jeg alle skjønner. Den taktikken er så mye brukt her på KG, til tross for at den avsløres gang på gang.

Anonymkode: 5bad3...1f2

• Liker 2
Skrevet

Så hva har vi lært av denne tråden tro? At menn og kvinner er forskjellige, særlig når det gjelder seksuell tiltrekning? Det visste vi da fra før.

Anonymkode: 9794c...6c0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 16.52):

Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG.

Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det.

Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler!

Anonymkode: 247b1...692

Hvor gammel er du egentlig? I en alder av snart 37 ville jeg vært gammel nok til å være mora til en sånn en, og jeg synes det blir noe veldig ekkelt over det hele. Blir ikke tent av stram ung barne/ungdomshud. 

• Liker 1
Skrevet
mingus skrev (2 minutter siden):

Hvor gammel er du egentlig? I en alder av snart 37 ville jeg vært gammel nok til å være mora til en sånn en, og jeg synes det blir noe veldig ekkelt over det hele. Blir ikke tent av stram ung barne/ungdomshud. 

Tror du trygt kan satse på at dette ble skrevet av en gutt i tenåra. 

Skrevet

Akkurat her tror jeg mange kvinner er naive. Dette er kanskje sjokkerende for noen, men det er fakta: da jeg var 17 - 18 år hadde jeg seksuelle interaksjoner med eldre kvinner så og si hver dag. Noe var deling av bilder eller skyping, men noen av dem møtte jeg og hadde sex med. Den eldste var vel 36 år. Så selv om smaken er forskjell og det finnes mange damer som ikke liker unge gutter, så kan jeg garantere at det er nok av deres medsøstre som ser det annerledes.

Anonymkode: 1b329...8ba

• Nyttig 1
Gjest Glad mann
Skrevet

Husker x damen min 29år den tid. Sa om det blir slutt skal eg rett avgårde å knulle ein 18 åring....

Nor eg var 18 hadde eg sex med ein dame på 32 år. Så ja det er noen som tenner på det.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Nei de må være over 25 før jeg finner de attraktive. De under er for unge. Menn er generelt penest mellom 25-35 år :) Etter dette forfaller de aller fleste. Noen holder seg jo godt helt opp til 70, men det er av sjeldenhetene.

Gjest Agent smith
Skrevet
Mysticgirl skrev (5 minutter siden):

Nei de må være over 25 før jeg finner de attraktive. De under er for unge. Menn er generelt penest mellom 25-35 år :) Etter dette forfaller de aller fleste. Noen holder seg jo godt helt opp til 70, men det er av sjeldenhetene.

😭

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Agent smith skrev (5 minutter siden):

😭

What? 😂

Skrevet

18 åringer? Har en sønn selv på 21. Kjenner bare tanken gjør meg kvalm ! 

Anonymkode: 2647b...f76

Gjest Agent smith
Skrevet
Mysticgirl skrev (4 minutter siden):

What? 😂

Jeg er 41😭😭

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Agent smith skrev (6 minutter siden):

Jeg er 41😭😭

😂

Skrevet
Mysticgirl skrev (Akkurat nå):

😂

Godt jeg er 32 🥰

Anonymkode: 9e550...e91

• Hjerte 1
Skrevet

Alle parter vinner på dette. Siiiuuuuu

Skrevet

Jeg er 20 og jeg kunne aldri vært sammen med en som kunne vært pappaen min😝

Gjest Agent smith
Skrevet
Embla Othea skrev (6 minutter siden):

Jeg er 20 og jeg kunne aldri vært sammen med en som kunne vært pappaen min😝

😭

(😆)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...