Gå til innhold

Jeg liker gutter på 18 og jeg tror flere kvinner her inne gjør det samme. De tør bare ikke innrømme det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alle 18åringer sixpack og muskler? 😂😆

Ah. Nei. 

Likte 18åringer når jeg var 16-17 år, etter det never again. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan gjerne synes menn/gutter på 18-20 er attraktive, og i teorien så kunne jeg hatt sex med en i den alderen, men de er ganske irriterende i sin umodenhet. Så hadde nok føltes rart. Hadde sex med en på 21, og jeg merket godt aldersforskjellen mentalt der. Men mange av de er digge, ja. Nå synes jeg også eldre menn kan være sexy da. Alt fra 18 til Lars Monsen ;)

Anonymkode: f4e21...358

Skrevet
DundreMilfin skrev (1 minutt siden):

Har alle 18åringer sixpack og muskler? 😂😆

Ah. Nei. 

Likte 18åringer når jeg var 16-17 år, etter det never again. 

Selvfølgelig ikke. Men høyere forekomst når de er 18/19 enn 40 😂 Da er det ølmage og fotball i stuen på tv hele helgen som gjelder! ts

Anonymkode: 247b1...692

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Selvfølgelig ikke. Men høyere forekomst når de er 18/19 enn 40 😂 Da er det ølmage og fotball i stuen på tv hele helgen som gjelder! ts

Ikke hjemme hos oss 😎

• Liker 1
Skrevet

Midten av tjue årene er en deilig alder. Ser på mange av dem i treningsstudio. Elsker når de bruker singlet som avslører en veltrent overkropp. 

Anonymkode: 41c98...6ff

Skrevet

Jeg er midt i 50åra, 18åringer er yngre enn barna mine. Total turn-off. Jeg foretrekker menn på min egen alder, pluss/minus 5 år. Rent utseendemessig så syns jeg kanskje menn 35+/- er flottest, men mitt tenningsmønster er sjelden basert på utseende alene, finner jeg ikke personen interessant på andre måter, så kjeder jeg meg, og velger noe annet. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Midten av tjue årene er en deilig alder. Ser på mange av dem i treningsstudio. Elsker når de bruker singlet som avslører en veltrent overkropp. 

Anonymkode: 41c98...6ff

Helt, helt enig 😍 ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er det ølmage og fotball i stuen på tv hele helgen som gjelder! ts

Det kan jeg være enig i, men jeg vil ha sex med unge MENN ...... ikke guttunger. 25+ for meg Takk

Ellers har jeg en sterk mistanke om at TS er mann (gutt).   "Eeehh.... nå skal jeg provosere kjerringene"    :fnise:

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Alt under 25 er omtrent barn i mine øyne! Så russen i mai og kunne ikke fatte at de er minst 18 😳

K30

Anonymkode: db012...132

• Liker 2
Skrevet (endret)

Gidder ikke lese tråden, blir kvalm. Hilsen mor til  16 og 19 år gamle sønner🤬

Endret av Snabeltann
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG.

Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det.

Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler!

Skrevet av en fjott på 18...som håper at voksne damer tenner på han....patetisk!

Anonymkode: e54bf...05a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tja, jeg har en sønn på 18, så du snakker ikke for meg, akkurat. Men jeg har ingen grunn til å legge ut et innlegg om dem som gjør det.. eller ikke gjør det  .. og er det så farlig å "snakke bare for seg selv"? Hvorfor må andre dras inn? Stå for dine egne meninger etc. Men hvorfor er det så viktig å flagge det, OG måtte "dra andre med"? 

Spiller ingen rolle for meg, men du poster, og da svarer jeg: Ok, da så.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har nevnt et par ganger at jeg har sex med yngre og nei, en 18-årng er ikke noen baby. Det blir helt absurd at disse hurpene skal skrike at det er sykt og kvalmt og ekkelt. En 18-åring er voksen nok til å drikke alkohol lovlig, kjøre bil, være i militæret, men ikke gammel nok til å ha sex med hvem enn de er tiltrukket av? Så lenge begge parter samtykker, hvorfor er det så ekkelt? Jeg mistenker at dere miserable hurper er innerst inne ganske sjalu. Kanskje fordi dere ikke er attraktive nok til å tiltrekke dere unge kjekke menn. Uansett hva enn det er, dere bør skjerpe dere med det jævla hylekoret. Att på til å avskrive dem som guttevalper er så nedlatende, som det går an til å bli. Ikke rart at de ikke ønsker å røre dere med en ildtang. Feedbacken jeg har fått fra yngre er at de var veldig fornøyd og satte pris på opplevelsen. Så vær forsiktig med å fremstille dem som små babyer som ikke er i stand til å ta avgjørelser for seg selv. Dere skaper et falskt narrativ som ikke eksisterer i de fleste tilfeller.

Anonymkode: 07bb8...a49

Hahahahahaha! De ER guttevalper. De er rett og slett ikke voksne, hverken fysisk eller mentalt. Nei, takke meg til en moden mann, med skjegg, grå hår, rynker, pondus og livserfaring. En som vet hvordan en moden kvinne skal håndteres. 

• Hjerte 1
Skrevet

Unge menn ser helt klart bedre ut enn menn over 35. Liker ikke aldringstegn på menn. 

Anonymkode: 85fe7...aa6

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg liker ikke noen guttene på mitt barns vgs pga utseende (og ikke liker jeg dem "på den måten" av andre grunner heller). Sixpack og  muskler ser jeg lite av og bryr meg ikke om på verken tenåringer eller andre,  og de har mer kviser og barneklær og de oppfører seg som  ...18-årige gutter....

Ingen ting å innrømme eller tilstå her, de er i beste fall skikkelig søte, pene eller sjarmerende. Som jentene. Som hundevalper. Som tiåringer og småbarn.

Anonymkode: 230fe...46c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Snabeltann skrev (58 minutter siden):

Gidder ikke lese tråden, blir kvalm. Hilsen mor til  16 og 19 år gamle sønner🤬

Hva blir du kvalm av? ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Skrevet av en fjott på 18...som håper at voksne damer tenner på han....patetisk!

Anonymkode: e54bf...05a

Det må du bare tro :) ts

Skrevet

Jeg er "bare" 30 og kunne ikke tenkt meg en som var 25 engang! En potensiell partner skal være ferdig med det meste av festing, rolig og avslappet, ha kjørt bil ulykkesfritt lenge nok til at jeg tør å sitte på,  og være klar for å være en god pappa. Helst være i en jobb som er forenelig med familieliv, og ta sin del her hjemme. Det er lite trolig at jeg ville funnet alt det hos en på 18. 

Anonymkode: 56e19...a85

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er 40 men tenner ikke på 18 åringer. De er barn . 

Anonymkode: 6d806...e42

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er 40 men tenner ikke på 18 åringer. De er barn . 

Anonymkode: 6d806...e42

I hvilken alder blir norske «barn» voksne, nå til dags, da?

Anonymkode: 95973...afc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...