Tennplugg Skrevet 28. september 2022 #221 Skrevet 28. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 16.52): Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG. Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det. Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler! Anonymkode: 247b1...692 Hvorfor må kvinner (her inne) på død og liv innrømme det du hevder mange av oss tenker, i det skjulte? SmuleSMitt skrev (10 timer siden): Jeg synes iallefall menn er mer fysisk attraktive når de er i 20-årene enn 30 og 40-årene, og har NULL problemer med å innrømme dette. En 22-åring tenner meg mer seksuelt enn en 42-åring, selv om jeg selv er over 40. Jeg kan være enig i dette men det finnes absolutt mange attraktive menn i 30, 40 og 50 årene også. Er selv passert 40 med god magin og innrømmer glatt at unge menn i 20 årene kan være deilige, attraktive og flotte "leketøy" for sextreff og gjensidig deilig moro, men ikke mer. En boost for selvbildet er det også, det står jeg trygt i. 18 er for meg ikke aktuelt. Endret 28. september 2022 av Tennplugg
Lorieen Skrevet 28. september 2022 #222 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I lys av hvordan det står til med norsk ungdom, og det faktum at Skandinavia er det området i verden hvor barn blir sist voksne, så tror jeg du pent må ta din del av ansvaret. Det er ingenting ved det opprinnelige svaret ditt som vitner om nyanser eller kvalifikasjoner, og det at du spesifikt presterer at du betrakter 19-åringer intellektuelt sett som barn, sier jo alt. Du må gjerne kalle dem som reagerer på det du sier for både «dumme» og «blåste», men det får deg jo ikke akkurat til å virke så voksen og reflektert selv, da. Anonymkode: 95973...afc Nå finnes det jo en hel del forskning på dette med utvikling. Menneskers hjerner er ikke ferdig utviklet før de er rundt 25 år gamle. Blant annet gjelder dette evnen til konsekvenstenkning (som i hvert fall jeg tenker er en nyttig evne å ha hvis man skal være seksuelt aktiv). Atten år gamle TENÅRINGER er ikke voksne. Hverken fysisk, kognitivt eller emosjonelt. Punktum.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #223 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 17.00): Nei absolutt ikke, de er jo bare barn! Kvinne 40 her. De må være minst 25 for at jeg skal finne de attraktive. Anonymkode: 50dc1...a6c Samme her. Anonymkode: 0755f...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #224 Skrevet 28. september 2022 1 hour ago, Lorieen said: Nå finnes det jo en hel del forskning på dette med utvikling. Menneskers hjerner er ikke ferdig utviklet før de er rundt 25 år gamle. Blant annet gjelder dette evnen til konsekvenstenkning (som i hvert fall jeg tenker er en nyttig evne å ha hvis man skal være seksuelt aktiv). Atten år gamle TENÅRINGER er ikke voksne. Hverken fysisk, kognitivt eller emosjonelt. Punktum. Det at frontallappen ikke er ferdig utviklet hos menn før rundt 25 års alder (tidligere for kvinner) sier bare noe om den fysiske utviklingen. Hvor modne menn er kognitivt eller emosjonelt er svært individuelt (selv om det generelt sett selvsagt er en sammenheng). Altså, hvis du med «voksen» mener ferdig utviklet, så er jeg selvsagt helt enig med deg i at ingen 18-åringer kvalifiserer, men det er et stykke derfra til å betrakte dem som barn, eller enda verre «babyer». Sant å si så er det en del av oss «godt voksne» som håper vi aldri stagnerer og blir «ferdig utviklet» heller. «Tenåring» er forresten bare en betegnelse på mennesker i alderen 10 til 19 år. Ingen rasjonelle mennesker vil med andre ord betrakte dem som babyer. De spenner derimot fra barn – via ungdom – til unge voksne, fra og med myndighetsalder. Anonymkode: 95973...afc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #225 Skrevet 28. september 2022 Jeg er 50 i år, og lever det gode liv. Ligger med den jeg vil, men absolutt ingen over 30. 25 vil jeg si er perfekt. Anonymkode: aa0e3...ad4 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #226 Skrevet 28. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er 50 i år, og lever det gode liv. Ligger med den jeg vil, men absolutt ingen over 30. 25 vil jeg si er perfekt. Anonymkode: aa0e3...ad4 Gratulerer! 🎂🥳 Anonymkode: 95973...afc
Snickersogtwist Skrevet 28. september 2022 #227 Skrevet 28. september 2022 Nei fysj, jeg er 30 og må ærlig innrømme at 18 åringer ser pre-pubertale ut. Hadde ikke falt meg inn i mine villeste drømmer. Ikke under 25 engang (om enn så ungt). Nei, usja. At dere ikke skjemmest for å være ærlig.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #228 Skrevet 28. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er 50 i år, og lever det gode liv. Ligger med den jeg vil, men absolutt ingen over 30. 25 vil jeg si er perfekt. Anonymkode: aa0e3...ad4 Gratulerer! 🎂🥳 Anonymkode: 95973...afc
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #229 Skrevet 28. september 2022 Det går ikke an å snakke høyt om det, kun melde det anonymt i forum som dette men som voksen kvinne er det utrolig befriende, deilig og rett og slett digg å oppdage gleden og nytelsen som ligger i å forsyne seg av unge ivrige menn som er mildt sagt ivrige på å ha sex med en voksen dame. Jeg har ikke tallet på hvor mange deilig unge menn jeg har forsynt meg av de siste fire-fem årene. Kun en nær venninne som vet om dette og som hun sier; fy f.... du er modig, passe gal og ikke minst veldig heldig som tør å gjøre dette. Selv er hun godt gift mens jeg er godt skilt. Anonymkode: 9ecde...c51 2
Gjest Peanut Skrevet 28. september 2022 #230 Skrevet 28. september 2022 Jeg er godt fornøyd med min samboer som er fire år yngre enn meg. Lavere går jeg ikke :3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #231 Skrevet 28. september 2022 Har aldri hatt sex med en gutt/mann som har vært yngre en meg. Sex med en 18 åring virker bare fjernt for min del. Klarer ikke å se på en 18 åring på den måten 😂.. De er jo så små og søte.. som litt store barn liksom😂 Anonymkode: 01d63...a55
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #232 Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 16.58): En 18-åring er et barn. Sorry. Anonymkode: 2df66...706 Men noen vil ha stemmerett for 16åringer, hmm. Anonymkode: 5547b...aa4 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #233 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men noen vil ha stemmerett for 16åringer, hmm. Anonymkode: 5547b...aa4 Ja, hva er en 16 åring da liksom? 😂 Man hører mye rart her! Anonymkode: 247b1...692
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #234 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 16.52): Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG. Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det. Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler! Anonymkode: 247b1...692 Jeg er 30 og jeg kjenner noen 19 åringer. Min eneste tanke er at de er irriterende og umodne. Jeg blir sliten av de og forstår ikke helt deres utfordringer. De er sjeldent så godt trent, de er bare veldig tynne og derav sixpack. Som hekker ikke er særlig pent. Anonymkode: d510f...3d5
Lorieen Skrevet 29. september 2022 #235 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det at frontallappen ikke er ferdig utviklet hos menn før rundt 25 års alder (tidligere for kvinner) sier bare noe om den fysiske utviklingen. Hvor modne menn er kognitivt eller emosjonelt er svært individuelt (selv om det generelt sett selvsagt er en sammenheng). Altså, hvis du med «voksen» mener ferdig utviklet, så er jeg selvsagt helt enig med deg i at ingen 18-åringer kvalifiserer, men det er et stykke derfra til å betrakte dem som barn, eller enda verre «babyer». Sant å si så er det en del av oss «godt voksne» som håper vi aldri stagnerer og blir «ferdig utviklet» heller. «Tenåring» er forresten bare en betegnelse på mennesker i alderen 10 til 19 år. Ingen rasjonelle mennesker vil med andre ord betrakte dem som babyer. De spenner derimot fra barn – via ungdom – til unge voksne, fra og med myndighetsalder. Anonymkode: 95973...afc De er uferdige mennesker. De er ikke voksne.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #236 Skrevet 29. september 2022 Nei. Jeg gidder bare ikke å lære noen opp…, lei av det!! Man blir jo som en støttekontakt 😬 Anonymkode: 58886...890
Christina82 Skrevet 29. september 2022 #237 Skrevet 29. september 2022 Ryddet for kontaktannonse. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 29. september 2022 #238 Skrevet 29. september 2022 2 hours ago, Lorieen said: De er uferdige mennesker. De er ikke voksne. Da er vi enige. Anonymkode: 95973...afc
bullehurk Skrevet 29. september 2022 #239 Skrevet 29. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det går ikke an å snakke høyt om det, kun melde det anonymt i forum som dette men som voksen kvinne er det utrolig befriende, deilig og rett og slett digg å oppdage gleden og nytelsen som ligger i å forsyne seg av unge ivrige menn som er mildt sagt ivrige på å ha sex med en voksen dame. Jeg har ikke tallet på hvor mange deilig unge menn jeg har forsynt meg av de siste fire-fem årene. Kun en nær venninne som vet om dette og som hun sier; fy f.... du er modig, passe gal og ikke minst veldig heldig som tør å gjøre dette. Selv er hun godt gift mens jeg er godt skilt. Anonymkode: 9ecde...c51 Livet er herlig, ikke sant Kv. 46 med ung elsker
Sadin Skrevet 29. september 2022 #240 Skrevet 29. september 2022 Peanut skrev (19 timer siden): Jeg er godt fornøyd med min samboer som er fire år yngre enn meg. Lavere går jeg ikke :3 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå