Gå til innhold

Jeg liker gutter på 18 og jeg tror flere kvinner her inne gjør det samme. De tør bare ikke innrømme det..

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (48 minutter siden):

Er det noen som har fornektet at noen damer har sex med yngre menn?

Det fornektes jo hele tiden i andre tråder, og i denne. Har du ikke lest tråden? Er jo mange som sier at det må være menn som utgir seg som kvinner hvis ei dame sier hun liker å ha sex med unge menn blant annet. Er en uting som dreper debatten/diskusjonen. 

Anonymkode: 673f6...82f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilket ord er det da?

Anonymkode: 247b1...692

Lurer jeg også på.

Anonymkode: 95973...afc

Skrevet

Jeg synes iallefall menn er mer fysisk attraktive når de er i 20-årene enn 30 og 40-årene, og har NULL problemer med å innrømme dette. En 22-åring tenner meg mer seksuelt enn en 42-åring, selv om jeg selv er over 40. 

• Liker 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Det fornektes jo hele tiden i andre tråder, og i denne. Har du ikke lest tråden? Er jo mange som sier at det må være menn som utgir seg som kvinner hvis ei dame sier hun liker å ha sex med unge menn blant annet. Er en uting som dreper debatten/diskusjonen. 

Kan du gi eksempler på innlegg der noen fornekter at noen damer har sex med unge menn?

Det er mange som skriver at de ikke vil ha sex med unge menn, men det betyr ikke at de fornekter at andre har det.

Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (1 time siden):

Er det noen som har fornektet at noen damer har sex med yngre menn?

Nei, jeg er 46 og har sex med yngre MENN .... ikke guttunger.  Det er det beste som finnes det. men for min del må de minst være 25.  Rukket å få seg litt erfaring, men fortsatt har ungdommens virilitet og styrke. Men hvis noen på min alder tenner på 18-åringer, så værsågod, det blir deres sak.

Skrevet
On 9/21/2022 at 1:45 PM, Cuckold said:

Kan ikke forstå at det skal være noe galt om kvinner har sex med gutter på 18. Som mann var jeg aldri kåtere enn i årene fra 15 til 18, kvinner når derimot ofte sin seksuelle topp senere i livet, fint for begge kjønn om man kan møtes på det seksuelle på tvers av alder. 

On 9/27/2022 at 9:51 AM, AnonymBruker said:

Det er jo ikke noe galt i det.

Men mange av oss gulper i munnen bare av tanken på å skulle ha sex med en gutt på 18 år.

Anonymkode: 01d63...a55

Og det er jo helt greit, våre preferanser må vi få respekt for. Jeg vil tro det alltid har vært en del kvinner som har funnet 18-åringer for unge.

Føler likevel for en liten kommentar fra sidelinjen: Vi lever i en tid der vi på den ene side dyrker ungdommen på en helt annen måte enn for noen generasjoner tilbake, mange forsøker å forlenge ungdomstiden nesten helt opp til alderdommen, noe som går hånd i hånd med at vi forlenger barndommen slik at de som i min oppvekst ble kalt ungdom og unge voksne nå ofte omtales som og behandles som barn.

Jeg har hatt en mistanke om at disse forholdene henger sammen, kanskje kvinner som forsøker å fremstå som ungdom helt opp til overgangsalder har et motiv for å forholde seg til ungdom og unge voksne som barn for å unngå konkurranse. Så lenge avkommet på et vis kan betraktes som barn, kan man jo ikke være så veldig gammel selv. Idet man innrømmer at man har voksne barn, blir det unektelig litt vanskeligere å holde fast på at man selv er ungdom.

At barndommen dras lenger og lenger opp i det som tidligere var voksen alder kan selvsagt også henge sammen med at vi lever i et høyteknologisk samfunn der vi har behov for en høyt utdannet befolkning, det betyr at årene på skole - år da man gjerne er avhengig av hjelp og støtte fra foreldrene, ikke minst i USA, det land som leder an i denne utviklingen - årene på skole varer nå langt opp i det som tidligere var ansett som voksen alder, en alder da man for noen generasjoner tilbake allerede hadde vært i jobb en årrekke.  

• Liker 3
Skrevet

Dette er noe av det sykeste jeg har lest. Blir kvalm av tanken på at voksne kvinner kanskje ser på min 18 år gamle sønn som attraktiv.😦

K44

Anonymkode: 4c963...744

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dette er noe av det sykeste jeg har lest. Blir kvalm av tanken på at voksne kvinner kanskje ser på min 18 år gamle sønn som attraktiv.😦

K44

Anonymkode: 4c963...744

Haha jeg er i tjueårene og liker menn i den alderen

Anonymkode: b7e46...426

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Haha jeg er i tjueårene og liker menn i den alderen

Anonymkode: b7e46...426

Jeg også! Hilsen ts. (Selv om jeg er noe eldre enn deg.)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kanskje hun ikke hadde blitt så sinna hvis kvinner hadde sluttet å være nedlatende, og kalle voksne folk for babyer og unger. Det syns jeg er enda mere kvalmt at voksne damer kaller unge voksne menn for barn/baby og bruker hersketeknikker

Men er det en hersketeknikk å være ærlig på at en 18 åring for meg fremstår som et barn? Jeg husker når jeg selv var tenåring og syntes 18 var veldig voksent, men med åra har perspektivet mitt endret seg. Jeg ser 18 åringer som ser ut å oppfører seg som det jeg oppfatter som barn. Jeg forstår jo at de selv ser seg selv som voksne (akkurat som jeg selv gjorde på den alderen) men for meg ser de ikke veldig voksne ut. Er det nedlatende å si dette? Vent et par år så synes du det er kjempe stas om folk synes du ser yngre ut en du er, det finnes en slaks ironi i at man ikke er helt voksen før man ikke synes det er kult å være voksen lenger 😛 

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

attpåtil påstår at ingen kvinner har sex med så unge menn. Det må være det dummeste jeg har hørt, da jeg selv med mange flere hadde sex med godt voksne damer når vi var på den alderen. Hold dere saklig og ikke lyve/fornekte at det skjer, så blir det en mere saklig debatt.

Hvilke innlegg er det som benekter at det forekommer? Det finnes helt sikkert kvinner som liker det, men jeg synes ikke det er veldig attraktivt. Det betyr ikke at det er noe galle med gutter på 18 år, det betyr bare at de er veldig langt fra det JEG (og trolig de fleste eldre kvinner) ser på som attraktivt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Stakkars sønnen din 😜 

Moren til bonussønnen min behandler han som en baby, snakker babyspråk, dutten min i stedet for gutten min feks.

Han vet også utmerket godt at hvis han maser og blir lei seg, så får han akkurat det han ønsker seg. Han står og ler av moren sin som går på dette hver uke han er hos oss. Ikke sunt å ikke forstå at en gutt i tenåra er i ferd med å vokse opp og bli en ung mann. 

Anonymkode: 5d3d2...aeb

Er du dum? Det er ingenting i innlegget mitt som indikerer at jeg hverken behandler sønnen min som en baby eller snakker babyspråk. For øvrig har han flyttet ut og bor for seg selv, men han er i mine øyne fortsatt et barn, det samme er alle andre som er like gamle som han. Og jeg er ikke seksuelt tiltrukket av barn. Hverken egne eller andres.

Skrevet
34 minutter siden, Lorieen said:

Er du dum? Det er ingenting i innlegget mitt som indikerer at jeg hverken behandler sønnen min som en baby eller snakker babyspråk. For øvrig har han flyttet ut og bor for seg selv, men han er i mine øyne fortsatt et barn, det samme er alle andre som er like gamle som han. Og jeg er ikke seksuelt tiltrukket av barn. Hverken egne eller andres.

Dum? Du blir jo kritisert nettopp fordi du betrakter den myndige sønnen din som et barn. Det er absurd og hemmer hans utvikling. Du kan gjerne innbille deg at du klarer å se på ham som et barn, men behandle ham som voksen, men det står ikke til troendes, rett og slett.

Til ditt forsvar er du i meget godt selskap, men bra for samfunnet er det ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 16.52):

Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG.

Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det.

Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler!

Og her sitter en 50 Pluss mann og prøver seg. Nei kvinner flest tenker ikke slik. Heldigvis.

Anonymkode: 4fd52...691

• Nyttig 2
Skrevet
Pippi Lotta skrev (3 timer siden):

Men er det en hersketeknikk å være ærlig på at en 18 åring for meg fremstår som et barn? Jeg husker når jeg selv var tenåring og syntes 18 var veldig voksent, men med åra har perspektivet mitt endret seg. Jeg ser 18 åringer som ser ut å oppfører seg som det jeg oppfatter som barn. Jeg forstår jo at de selv ser seg selv som voksne (akkurat som jeg selv gjorde på den alderen) men for meg ser de ikke veldig voksne ut. Er det nedlatende å si dette? Vent et par år så synes du det er kjempe stas om folk synes du ser yngre ut en du er, det finnes en slaks ironi i at man ikke er helt voksen før man ikke synes det er kult å være voksen lenger 😛 

Hvilke innlegg er det som benekter at det forekommer? Det finnes helt sikkert kvinner som liker det, men jeg synes ikke det er veldig attraktivt. Det betyr ikke at det er noe galle med gutter på 18 år, det betyr bare at de er veldig langt fra det JEG (og trolig de fleste eldre kvinner) ser på som attraktivt. 

Utdrag fra bare denne tråden..

"Hilsen mann......"

"Ok, så du er ikke et troll nei 🤭"

"Ungdomsskolejenter blir knapt nok tiltrukket av selv de kjekkeste 18-årige guttene, mens du som liksom er en voksen dame blir det?"

"Det er den ørtende tråden om samme tema startet av det samme trollet. Utrolig at folk fortsatt går på."

Dette er fra side en og to i tråden. Resten får du lete etter selv. Har sett dette i uttallige tråder om eldre kvinner og unge menn. Gjengangen er at ingen voksne kvinner tenner på unge menn noe som er løgn, og de kvinnene som sier at de tenner på unge menn blir beskyldt for å lyve eller utgi seg for å være mann. Typisk hersketeknikk..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke atten, tror jeg. De ser ofte ut som de er 13. Men menn i tidlig tyveårene kan være veldig hotte, ja. Kan like å se på dem i idrett etc., men det betyr jo ikke veldig mye. Prøver meg aldri på dem. Er 32.

Anonymkode: c9bd9...1d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dum? Du blir jo kritisert nettopp fordi du betrakter den myndige sønnen din som et barn. Det er absurd og hemmer hans utvikling. Du kan gjerne innbille deg at du klarer å se på ham som et barn, men behandle ham som voksen, men det står ikke til troendes, rett og slett.

Til ditt forsvar er du i meget godt selskap, men bra for samfunnet er det ikke.

Hemmer hans utvikling? 😂😂😂 Han bor ikke engang hjemme, vi treffes kanskje et par ganger i måneden!

Argumentasjonen din er helt latterlig. Dette handler ikke om hans utvikling, men om MITT TENNINGSMØNSTER! Spørsmålet i HI er hvorvidt brukerne her inne tenner på unge menn eller ikke! Og jeg gjør ikke det. I et tenningsperspektiv anser jeg 18-åringer, enten de er menn eller kvinner, som barn SEKSUELT SETT og INTELLEKTUELT SETT. Det har virkelig INGENTING med min barneoppdragelse å gjøre, du er jo helt blåst! 

Skrevet

Nei, de er altfor unge. Er 29. Jobbet på vgs og et par ganger var det noen som prøvde seg og jeg synes det var ekkelt. De er jo så "små" og er fortsatt ungdom på mange måter. Broren min er 18 og jeg synes fortsatt han er "liten" (selvom jeg vet han er myndig osv osv).

Anonymkode: 3a00d...5cb

Skrevet
25 minutter siden, Lorieen said:

Hemmer hans utvikling? 😂😂😂 Han bor ikke engang hjemme, vi treffes kanskje et par ganger i måneden!

Argumentasjonen din er helt latterlig. Dette handler ikke om hans utvikling, men om MITT TENNINGSMØNSTER! Spørsmålet i HI er hvorvidt brukerne her inne tenner på unge menn eller ikke! Og jeg gjør ikke det. I et tenningsperspektiv anser jeg 18-åringer, enten de er menn eller kvinner, som barn SEKSUELT SETT og INTELLEKTUELT SETT. Det har virkelig INGENTING med min barneoppdragelse å gjøre, du er jo helt blåst! 

On 9/17/2022 at 5:03 PM, Lorieen said:

Jeg har en sønn på 19. I mine øyne er attenåringer babyer. 

I lys av hvordan det står til med norsk ungdom, og det faktum at Skandinavia er det området i verden hvor barn blir sist voksne, så tror jeg du pent må ta din del av ansvaret. Det er ingenting ved det opprinnelige svaret ditt som vitner om nyanser eller kvalifikasjoner, og det at du spesifikt presterer at du betrakter 19-åringer intellektuelt sett som barn, sier jo alt. 

Du må gjerne kalle dem som reagerer på det du sier for både «dumme» og «blåste», men det får deg jo ikke akkurat til å virke så voksen og reflektert selv, da.

Skrevet

"Hilsen mann......"

"Ungdomsskolejenter blir knapt nok tiltrukket av selv de kjekkeste 18-årige guttene, mens du som liksom er en voksen dame blir det?"

"Det er den ørtende tråden om samme tema startet av det samme trollet. Utrolig at folk fortsatt går på."

Dette er fra side en og to i tråden. Resten får du lete etter selv. Har sett dette i uttallige tråder om eldre kvinner og unge menn. Gjengangen er at ingen voksne kvinner tenner på unge menn noe som er løgn, og de kvinnene som sier at de tenner på unge menn blir beskyldt for å lyve eller utgi seg for å være mann. Typisk hersketeknikk..

Veldig godt poeng! ts

Skrevet (endret)

"Hilsen mann......"

Ikke så lett å kontrollere hva sitatene betyr når du ikke linker til når du ikke siterer, men jeg fant dette innlegget når jeg bladde meg tilbake: 

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 17.37):

Ok, så du er ikke et troll nei 🤭

Ungdomsskolejenter blir knapt nok tiltrukket av selv de kjekkeste 18-årige guttene, mens du som liksom er en voksen dame blir det?

Anonymkode: ccb9d...1be

Dette var jo svar til et veldig hissig innlegg som hevdet at alle som svarte i tråden var meget og gud vet hva. Troll handler ikke bare om å lyge men også skrive stygge ting og lage dårlige debatter. Det at en bruker beskyldes for å være troll betyr ikke at ingen kvinner kan være tiltrukket av yngre menn. 

Nå starter jo tråden med et innlegg som hevder at alle kvinner som ikke liker gutter på 18 år egentlig bare lyger. Så denne hersketeknikker går jo begge veier i det minste. 

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...