Gå til innhold

Jeg liker gutter på 18 og jeg tror flere kvinner her inne gjør det samme. De tør bare ikke innrømme det..

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre egentlig!? Det er jo ikke akkurat som om du skal prøve deg på han...

Anonymkode: 247b1...692

Nei, du får holde deg til småguttene, du.

Er forresten overbevist om at disse fjollete trådene blir startet av menn. Kvinner ler av dette.

Anonymkode: d679a...04e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan dere stoppe å være komplette retards hahahahah

Anonymkode: 2b512...b24

Skrevet

Jeg er i tjueårene og liker kun yngre menn. Har aldri datet en mann eldre enn 22

Anonymkode: b7e46...426

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 16.52):

Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG.

Både menn og kvinner liker unge pene mennesker, og det er lett å innrømme. Men normale mennesker venter uansett til de er voksne med å tenke noe lenger enn det. 

Anonymkode: 57566...180

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Både menn og kvinner liker unge pene mennesker, og det er lett å innrømme. Men normale mennesker venter uansett til de er voksne med å tenke noe lenger enn det. 

Anonymkode: 57566...180

Kvinner flest inrømmer ikke dette, men likevel opplevde jeg mange creepy kjerringer i 30-40 årene når jeg var ung både på byen og online. Det er like mange damer som tenner på unge menn som det er menn som tenner på unge damer. Er bare det at damer skal fremstå så politisk korrekt i samfunnet og er flinkere å skjule det/fornekter det. 

Anonymkode: 673f6...82f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner flest inrømmer ikke dette, men likevel opplevde jeg mange creepy kjerringer i 30-40 årene når jeg var ung både på byen og online. Det er like mange damer som tenner på unge menn som det er menn som tenner på unge damer. Er bare det at damer skal fremstå så politisk korrekt i samfunnet og er flinkere å skjule det/fornekter det. 

Eventuelt er de så fulle at de ikke klarer å bedømme alder. Har skjedd meg, fikk sjokk da vi våknet dagen etter. Var snar med å sende han avgårde da ja! 

Anonymkode: 50dc1...a6c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eventuelt er de så fulle at de ikke klarer å bedømme alder. Har skjedd meg, fikk sjokk da vi våknet dagen etter. Var snar med å sende han avgårde da ja! 

Anonymkode: 50dc1...a6c

Mange av de var edru. Ikke hatt sex med noen eldre damer som var fulle. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Mange av de var edru. Ikke hatt sex med noen eldre damer som var fulle. 

Følte meg ikke så veldig smart da jeg "våknet opp" .....  eller rettere sagt "kom til meg selv", med den 18 år eldre exen til min mors fetter. Mor til mine tremenninger.

Hatt flere flaue opplevelser når alkorusen og kåthetsrusen har lagt seg, men dette var nok den verste    😬

Anonymkode: 388d6...1fc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Nei, du får holde deg til småguttene, du.

Er forresten overbevist om at disse fjollete trådene blir startet av menn. Kvinner ler av dette.

Anonymkode: d679a...04e

Tro hva du vil du!

Skrevet
Lorieen skrev (På 17.9.2022 den 17.03):

Jeg har en sønn på 19. I mine øyne er attenåringer babyer. 

Stakkars sønnen din 😜 

Moren til bonussønnen min behandler han som en baby, snakker babyspråk, dutten min i stedet for gutten min feks.

Han vet også utmerket godt at hvis han maser og blir lei seg, så får han akkurat det han ønsker seg. Han står og ler av moren sin som går på dette hver uke han er hos oss. Ikke sunt å ikke forstå at en gutt i tenåra er i ferd med å vokse opp og bli en ung mann. 

Anonymkode: 5d3d2...aeb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 17.33):

Jeg har nevnt et par ganger at jeg har sex med yngre og nei, en 18-årng er ikke noen baby. Det blir helt absurd at disse hurpene skal skrike at det er sykt og kvalmt og ekkelt. En 18-åring er voksen nok til å drikke alkohol lovlig, kjøre bil, være i militæret, men ikke gammel nok til å ha sex med hvem enn de er tiltrukket av? Så lenge begge parter samtykker, hvorfor er det så ekkelt? Jeg mistenker at dere miserable hurper er innerst inne ganske sjalu. Kanskje fordi dere ikke er attraktive nok til å tiltrekke dere unge kjekke menn. Uansett hva enn det er, dere bør skjerpe dere med det jævla hylekoret. Att på til å avskrive dem som guttevalper er så nedlatende, som det går an til å bli. Ikke rart at de ikke ønsker å røre dere med en ildtang. Feedbacken jeg har fått fra yngre er at de var veldig fornøyd og satte pris på opplevelsen. Så vær forsiktig med å fremstille dem som små babyer som ikke er i stand til å ta avgjørelser for seg selv. Dere skaper et falskt narrativ som ikke eksisterer i de fleste tilfeller.

Anonymkode: 07bb8...a49

Det var da voldsomt så sinna du ble, litt ironisk at du kaller de andre i tråden miserable. TS spurte et spørsmål, må være lov å svare uten at det betyr det er et hylekor. Tar du svarene personlig bør du kanskje ikke lese slike tråder….

Skrevet

Jeg er 44år, mine sexpartnere er ca 20-25år. Passer meg veldig bra når man skal møtes på denne måten, ikke som kjæreste. Men deilig sex, lett å finne de på tinder. De fleste gutter i den alderen elsker å få en typisk "milf", jeg ser grei ut. Mest ros får jeg for kroppen og hva jeg gir seksuellt.

Hva er galt med det? Liker det, mange av de klare faktisk 2 runder etterhverandre. Noen er nervøse og kommer raskt, men er jo kjapt klare igjen :) 

Anonymkode: 781b6...60f

• Liker 2
Skrevet
Pippi Lotta skrev (3 minutter siden):

Det var da voldsomt så sinna du ble, litt ironisk at du kaller de andre i tråden miserable. TS spurte et spørsmål, må være lov å svare uten at det betyr det er et hylekor. Tar du svarene personlig bør du kanskje ikke lese slike tråder….

Kanskje hun ikke hadde blitt så sinna hvis kvinner hadde sluttet å være nedlatende, og kalle voksne folk for babyer og unger. Det syns jeg er enda mere kvalmt at voksne damer kaller unge voksne menn for barn/baby og bruker hersketeknikker og attpåtil påstår at ingen kvinner har sex med så unge menn. Det må være det dummeste jeg har hørt, da jeg selv med mange flere hadde sex med godt voksne damer når vi var på den alderen. Hold dere saklig og ikke lyve/fornekte at det skjer, så blir det en mere saklig debatt.

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje hun ikke hadde blitt så sinna hvis kvinner hadde sluttet å være nedlatende, og kalle voksne folk for babyer og unger. Det syns jeg er enda mere kvalmt at voksne damer kaller unge voksne menn for barn/baby og bruker hersketeknikker og attpåtil påstår at ingen kvinner har sex med så unge menn. Det må være det dummeste jeg har hørt, da jeg selv med mange flere hadde sex med godt voksne damer når vi var på den alderen. Hold dere saklig og ikke lyve/fornekte at det skjer, så blir det en mere saklig debatt.

Er det noen som har fornektet at noen damer har sex med yngre menn?

Skrevet

Ja, veldig merkelig. Mye herskebruk her. Føles som om noen blir så sinna fordi de kanskje kjenner på skam fordi de også liker yngre, men ikke vil innrømme det her. Veldig rart at det er så sterke meninger om det her, om de innerst inne ikke liker disse guttene. Jeg har ikke noe problem med å innrømme at jeg liker gutter på 18 år. Men jeg er kanskje mer seksuelt frigjort? Hilsen trådstarter

• Liker 1
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (5 minutter siden):

Er det noen som har fornektet at noen damer har sex med yngre menn?

Det er det ikke😊

De som blir så sinna, så sinna i tråden her, er unge gutter som tar det ille opp når voksne kvinner sier de ikke er seksuelt tiltrukket av dem og at man ser på dem mer som barn, en som potensielle sexpartnere 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 01d63...a55

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har ikke noe problem med å innrømme at jeg liker gutter på 18 år. Men jeg er kanskje mer seksuelt frigjort? Hilsen trådstarter

Ser heller ikke problemet med å si at man tenner seksuelt på 18 år gamle gutter. Alle har ulike preferanser og tenningsmønster. Ikke noe er mer «riktig» en noe annet.

Men de eneste jeg ser i tråden her som blir sinte og fornærmet er unge gutter og evt de kvinnene (som deg?) som liker gutter på 18 år.

Nei. Du er ikke mer frigjort fordi du liker gutter på 18 år🤦🏼‍♀️

Om jeg hadde blitt tiltrukket av en jeg anser som et barn/ungdom så betyr ikke det at jeg er mer frigjort…vi har andre ord for den slags.

• Nyttig 2
Skrevet

Ser heller ikke problemet med å si at man tenner seksuelt på 18 år gamle gutter. Alle har ulike preferanser og tenningsmønster. Ikke noe er mer «riktig» en noe annet.

Men de eneste jeg ser i tråden her som blir sinte og fornærmet er unge gutter og evt de kvinnene (som deg?) som liker gutter på 18 år.

Nei. Du er ikke mer frigjort fordi du liker gutter på 18 år🤦🏼‍♀️

Om jeg hadde blitt tiltrukket av en jeg anser som et barn/ungdom så betyr ikke det at jeg er mer frigjort…vi har andre ord for den slags.

Hvilket ord er det da?

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 16.52):

Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG.

Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det.

Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler!

Du tar nok feil. Det handler nok for de fleste ikke om å innrømme,men å ikke like. Du kan like den du vil så lenge de er over 18, men å tro at de fleste gjør det fordi du gjør det, blir å tenke litt mye ut fra seg selv. 

Eldre menn som liker unge jenter blir kalt griser om de lager en tråd lik som din. Hva tenker du om det? Det blir i prinsippet samme sak. (Jeg sier ikke at noen er griser, men at det er slik den type tråder blir besvart) 

Selv syntes jeg ikke menn yngre enn meg selv er attraktive hverken fysisk eller psykisk. 

Skrevet

Du TS? Sender deg en blomst jeg.  :blomst:  :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...