Gå til innhold

Jeg liker gutter på 18 og jeg tror flere kvinner her inne gjør det samme. De tør bare ikke innrømme det..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange pene gutter på 18. Jeg tror mange kvinner her inne også liker de, men de tør ikke å innrømme det hverken for seg selv, eller her på KG.

Selv nyter jeg synet av mange kjekke og det hender jeg også får noen blikk iblant, som også er spennende. Selv om jeg ikke gjør noe med det.

Hvorfor kan du ikke innrømme at du også liker yngre? Sånn egentlig.. De er stramme, deilige og godt trente mange av de! Der de går med sixpack og muskler!

Anonymkode: 247b1...692

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne vært mora til en på 18, lite som tenner meg mindre. 

Anonymkode: 7cb04...ef1

• Liker 36
  • Nyttig 8
Skrevet (endret)

Nei, fy, jeg får grøssninger. Jeg har en sønn på 22. Skulle jeg liksom siklet på barnerumper som til og med er yngre enn mitt eget barn, som bare er tenåringer? Nei, vet du hva! 🤢

Det frister rett og slett ikke. Jeg tror du overfører dine egne småsyke lyster på andre og tror det er normalen. Det er det ikke, ts.

Endret av Million
  • Liker 31
  • Nyttig 7
Skrevet

En 18-åring er et barn. Sorry. 

Anonymkode: 2df66...706

• Liker 25
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei absolutt ikke, de er jo bare barn! Kvinne 40 her. De må være minst 25 for at jeg skal finne de attraktive.

Anonymkode: 50dc1...a6c

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kunne vært mora til en på 18, lite som tenner meg mindre. 

Anonymkode: 7cb04...ef1

Enig her. Det vil si, jeg hadde vært en fryktelig ung mor da, siden jeg er 30. Men ÆSJ, 18-åringer er barn og det er faktisk SVÆRT lite som tenner meg mindre enn en 18åring. Jeg hadde heller valgt en 75åring. 

Anonymkode: fb455...88f

• Liker 5
Skrevet

Ja jøss. Når jeg ser russeguttene som raver rundt og skriker og hoier så blir jeg jo SKIKKELIG tent ass.... 18åringer er barn og jeg kunne ikke bli mindre interessert om jeg hadde forsøkt. De er uferdige både i hodet og utseende. 

• Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

🤮

På ingen måte

Anonymkode: 455b9...6a8

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Jeg gjorde også det da jeg var 15 til 18 år, og ikke etter det.

Skrevet

Jeg har en sønn på 19. I mine øyne er attenåringer babyer. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet

Bare det at du kaller de gutter og ikke unge menn, gjør at det blir helt feil!

Ja, en på 18 år er myndig og regnes som voksen. For min del tenner jeg ikke på unge menn. Har alltid hatt en dragning mot menn som er 10-15 år + eldre enn meg. Jeg liker voksne, modne menn. Både i hue og kropp...

• Liker 8
Skrevet

Det er den ørtende tråden om samme tema startet av det samme trollet. Utrolig at folk fortsatt går på.

Anonymkode: c923a...12e

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er den ørtende tråden om samme tema startet av det samme trollet. Utrolig at folk fortsatt går på.

Anonymkode: c923a...12e

Jeg er ikke et troll og har ikke skrevet om dette temaet før. Utrolig at folk her er så hjernevasket, at ingen tror ingen kvinner liker yngre.. Latterlig. ts

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er ikke et troll og har ikke skrevet om dette temaet før. Utrolig at folk her er så hjernevasket, at ingen tror ingen kvinner liker yngre.. Latterlig. ts

Jeg skrev over her at jeg er 30. Den yngste jeg vet om som jeg også synes er fryktelig kjekk/hot er 22 år. Og derfor uaktuell å gjøre noe med, fordi han er for ung.

Anonymkode: fb455...88f

• Liker 2
Skrevet

Jeg har nevnt et par ganger at jeg har sex med yngre og nei, en 18-årng er ikke noen baby. Det blir helt absurd at disse hurpene skal skrike at det er sykt og kvalmt og ekkelt. En 18-åring er voksen nok til å drikke alkohol lovlig, kjøre bil, være i militæret, men ikke gammel nok til å ha sex med hvem enn de er tiltrukket av? Så lenge begge parter samtykker, hvorfor er det så ekkelt? Jeg mistenker at dere miserable hurper er innerst inne ganske sjalu. Kanskje fordi dere ikke er attraktive nok til å tiltrekke dere unge kjekke menn. Uansett hva enn det er, dere bør skjerpe dere med det jævla hylekoret. Att på til å avskrive dem som guttevalper er så nedlatende, som det går an til å bli. Ikke rart at de ikke ønsker å røre dere med en ildtang. Feedbacken jeg har fått fra yngre er at de var veldig fornøyd og satte pris på opplevelsen. Så vær forsiktig med å fremstille dem som små babyer som ikke er i stand til å ta avgjørelser for seg selv. Dere skaper et falskt narrativ som ikke eksisterer i de fleste tilfeller.

Anonymkode: 07bb8...a49

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det blir helt absurd at disse hurpene skal skrike at det er sykt og kvalmt og ekkelt.

Ok, så du er ikke et troll nei 🤭

Ungdomsskolejenter blir knapt nok tiltrukket av selv de kjekkeste 18-årige guttene, mens du som liksom er en voksen dame blir det?

Anonymkode: ccb9d...1be

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, så du er ikke et troll nei 🤭

Ungdomsskolejenter blir knapt nok tiltrukket av selv de kjekkeste 18-årige guttene, mens du som liksom er en voksen dame blir det?

Anonymkode: ccb9d...1be

Oi...ja du har jo full oversikt her. Nei, jeg er faktisk ikke et troll, men jeg mistenker at du selv kanskje ser ut som et. Du snakker om ungdomskolen....18-19 åringer er på vei ut av vgs. Igjen...her prøver du å skape et rart narrativ, er det fordi det egentlig er en refleksjon av noe du selv sitter inne med av tanker?

• Liker 1
Skrevet
MissIndependent45 skrev (41 minutter siden):

Ja jøss. Når jeg ser russeguttene som raver rundt og skriker og hoier så blir jeg jo SKIKKELIG tent ass.... 18åringer er barn og jeg kunne ikke bli mindre interessert om jeg hadde forsøkt. De er uferdige både i hodet og utseende. 

Tenk på hvordan de kunne knullet deg på rundgang, i alle hull, bakerst i russebussen? ❤️😀

Anonymkode: 41a12...3e1

Skrevet

Jeg er 47 og syns alle yngre enn 42-43 er for unge. Jeg liker jevnaldrende. Aldri falt for noen mye eldre heller. Er kvinne. 

Anonymkode: 3b661...0a8

• Nyttig 5
Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har nevnt et par ganger at jeg har sex med yngre og nei, en 18-årng er ikke noen baby. Det blir helt absurd at disse hurpene skal skrike at det er sykt og kvalmt og ekkelt. En 18-åring er voksen nok til å drikke alkohol lovlig, kjøre bil, være i militæret, men ikke gammel nok til å ha sex med hvem enn de er tiltrukket av? Så lenge begge parter samtykker, hvorfor er det så ekkelt? Jeg mistenker at dere miserable hurper er innerst inne ganske sjalu. Kanskje fordi dere ikke er attraktive nok til å tiltrekke dere unge kjekke menn. Uansett hva enn det er, dere bør skjerpe dere med det jævla hylekoret. Att på til å avskrive dem som guttevalper er så nedlatende, som det går an til å bli. Ikke rart at de ikke ønsker å røre dere med en ildtang. Feedbacken jeg har fått fra yngre er at de var veldig fornøyd og satte pris på opplevelsen. Så vær forsiktig med å fremstille dem som små babyer som ikke er i stand til å ta avgjørelser for seg selv. Dere skaper et falskt narrativ som ikke eksisterer i de fleste tilfeller.

Hvorfor blir du så hissig og spydig av at andre ikke har samme smak som deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...