Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 http://www.hollywoodrag.com/index.php?/web...madonna_single/ Nå vet jeg iallefall hva jeg IKKE skal kjøpe.... ADVARSEL: Bilde kan forårsake permanente øyenskader.
Gjest LoisLane Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 Håper han skal ha på seg det deilige antrekket på videoen.
Elanor Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 Takk for link! Den ledet meg videre til en fiiin musikkvideo med mannen; en coverversjon av Hooked on a feeling. Dagens høydare!
Gjest Bøllefrøet Skrevet 28. november 2005 #4 Skrevet 28. november 2005 Takk for link! Den ledet meg videre til en fiiin musikkvideo med mannen; en coverversjon av Hooked on a feeling. Dagens høydare! ← Hehe.. Den har jeg sett før.. Driiitbra
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 Haha, drit morsomt! Lurer på hvor i all verden han fikk den ideen fra!
minienthe Skrevet 29. november 2005 #6 Skrevet 29. november 2005 herregud... mannen bet i en RÅ LAKS ??? men videoen var til å le seg ihjel av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå