Gå til innhold

Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ble det mye i toll og frakt på Space NK sin? Vurderer den sterkt, men sitter litt langt inne å bruke nesten 3500 på en kalender 🙉

Anonymkode: 55eff...f32

3400 NOK var inkludert frakt og moms. Satt langt inne her også, men når produktene innfrir så til de grader så måtte jeg bare. Tre fullsize-produkter blir julegaver til venninne og nieser også, så for meg lønte denne seg veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, Sonit said:

3400 NOK var inkludert frakt og moms. Satt langt inne her også, men når produktene innfrir så til de grader så måtte jeg bare. Tre fullsize-produkter blir julegaver til venninne og nieser også, så for meg lønte denne seg veldig. 

Jeg vurderte også denne, men koster det ikke ekstra når man bestiller varer for over 3000 kr? I alle fall 299 kr i fortollingsgebyr, vet ikke om det påløper noe mer utover det.

On topic: Jeg har kjøpt begge Kickskalenderne og Essie sin. Jeg liker å kjøpe ting jeg vet jeg bruker + prøve litt nytt til en god pris, så bruker dem ikke som adventskalendere med overraskelser i. Essie hadde farger som passet meg helt perfekt i år, og Kicks sine var helt latterlig gode begge to.

Anonymkode: 8c2c9...c14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg vurderte også denne, men koster det ikke ekstra når man bestiller varer for over 3000 kr? I alle fall 299 kr i fortollingsgebyr, vet ikke om det påløper noe mer utover det.

On topic: Jeg har kjøpt begge Kickskalenderne og Essie sin. Jeg liker å kjøpe ting jeg vet jeg bruker + prøve litt nytt til en god pris, så bruker dem ikke som adventskalendere med overraskelser i. Essie hadde farger som passet meg helt perfekt i år, og Kicks sine var helt latterlig gode begge to.

Anonymkode: 8c2c9...c14

Har ikke betalt mer enn 3400 NOK og ikke fått noe krav i etterkant. Kom levert på døra med DHL kun 3 dager etter bestilling.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååå sliter jeg litt med å velge, Lykos mind glown ,eller skin secrets kalender ? 

Eller bare droppe det, kjøpe 2-3 fullsize produkter jeg bruker og trenger 🤷‍♀️ Samtidig liker jeg å prøve nye ting, meeeeen har alt kjøpt nytelses kalender så virker litt råflott å bruke så mye penger en gang til. 

Hvilken annen kalender kan være i ca samme kvalitet og prisklasse? Har hatt Babor sin kalender, orker ikke den i år og.

Finnes det ingen som har laget et godt blogginnlegg med oversikt over alle slike kalendre? 😅🆘

Anonymkode: 5175c...640

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.10.2023 den 10.57):

 

Hvilken annen kalender kan være i ca samme kvalitet og prisklasse? Har hatt Babor sin kalender, orker ikke den i år og.

Finnes det ingen som har laget et godt blogginnlegg med oversikt over alle slike kalendre? 😅🆘

Anonymkode: 5175c...640

Kicks sine kalendere er i omtrent samme prisklasse, har kvalitetsprodukter og høy verdi for pengene, slik det ser ut. De er dessverre utsolgt fra nett, men det kan finnes i noen butikker slik at man kan bruke klikk og hent dersom man bor i nærheten. 

Det er nok ingen som har laget en bloggoversikt over alle kalendere, men du kan jo jobbe deg gjennom YouTube på high speed for å skaffe deg en viss oversikt over de som virker mest interessante. 

Anonymkode: bf639...2d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt Bangerhead sin, gleder meg til å åpne den! 🤩 Glad jeg greide å bestemme meg før den ble utsolgt. Fortsatt gråååådig lyst på space nk, så følger med hver dag etter rabattkoder. I fjor kjøpte jeg den på 20% og betalte 2100 kr. Blir mye dyrere i år uansett, men 20% utgjør jo mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milde måne 😶 Diors kalender koster 600 euro. Kommer vel til å koste nærmere 7k her. Dét er det ikke verdt... ser ikke ut som noe er fulle størrelser heller -_-

  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble No7 sin fra Boots apotek i år, og MakeUp Mekka til datter🙂 Satt litt for langt inne å svi av mer i disse "dyrtider"

Anonymkode: 32654...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva tenker dere om Blivakker Beauty Calendar?

https://www.blivakker.no/product/3258779/blivakker-beauty-calendar-2023

Verdt pengene?

Jeg tror det står mellom den og Clinique sin, etter å ha prøvd å snevre inn fra de 142 forskjellige som finnes 😅

Anonymkode: c17ec...88b

Jeg har også lurt litt på den, så nysgjerrig jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hva tenker dere om Blivakker Beauty Calendar?

https://www.blivakker.no/product/3258779/blivakker-beauty-calendar-2023

Verdt pengene?

Jeg tror det står mellom den og Clinique sin, etter å ha prøvd å snevre inn fra de 142 forskjellige som finnes 😅

Anonymkode: c17ec...88b

Den ser kjempefin ut!😄👍 

Anonymkode: 3891e...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, skjønner ikke helt vitsen med å kjøpe kalender når dere ser på sånne åpne-videoer på YT i forkant.

Er ikke hele vitsen å bli overrasket, forhåpentlig positivt?

mhilsen barnslig dame, 50+ 😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Bacteria said:

Hallo, skjønner ikke helt vitsen med å kjøpe kalender når dere ser på sånne åpne-videoer på YT i forkant.

Er ikke hele vitsen å bli overrasket, forhåpentlig positivt?

mhilsen barnslig dame, 50+ 😅

Litt enig i det. Ikke sååå begeistret egentlig for at det legges ut hva som finnes i eskene heller på nettsidene, med bilder og tekst F75AC124-32AC-463B-BF03-E1473CB88CE1.gif.4891b22df277f3bfaf3a14bcfdad5033.gif

Jeg vil bli 35B4DED7-0F15-4287-B35C-3645787C3457.gif.a62bdb9c6d5b48cf86781c1667bc66b6.gifved åpning av kalendere. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ullvott skrev (På 27.9.2023 den 12.38):

Var jeg deg ville jeg gått for Body Shop, siden du vet at du vil like den. De gangene jeg har hatt Rituals har jeg likt kanskje litt over halvparten av produktene godt. Resten har jeg gitt bort til niesene mine, og minst et par ting til mannen min. (Hvorfor putter de herreprodukter i kalenderen, egentlig?)

Et annet alternativ er Essie, men bare hvis du liker å lakkere neglene dine. Jeg synes i alle fall at Essie-neglelakkene har god kvalitet. 

 

Hvis du tenker på Rituals i fjor, var det kun ett herreprodukt. Den dusjsåpe var unisex. 
Er vel koselig det, veldig mange kvinner bor med en mann og de som ikke gjør det kjenner sikkert en hyggelig kar som kan få en liten førjulsgave 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (7 timer siden):

Litt enig i det. Ikke sååå begeistret egentlig for at det legges ut hva som finnes i eskene heller på nettsidene, med bilder og tekst F75AC124-32AC-463B-BF03-E1473CB88CE1.gif.4891b22df277f3bfaf3a14bcfdad5033.gif

Jeg vil bli 35B4DED7-0F15-4287-B35C-3645787C3457.gif.a62bdb9c6d5b48cf86781c1667bc66b6.gifved åpning av kalendere. 

For meg er det litt at jeg må føle at jeg får noe igjen for pengene, men det kommer også an på hvor mye den koster. De dyrere ser jeg på innholdet på, mens på andre stopper jeg å lese når det står spoiler alert 😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Sløyfe skrev (På 23.9.2023 den 10.56):

Jeg vurdere og kjøpe denne kalenderen fra Revolution, vet at den ikke er den aller beste men syns di fleste adventskalender er sykt dyre

sminke.jpeg

Hvor får du tak i den? Og hva koster den? Bra sminke, og ikke dyrestestet👍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...