Gå til innhold

Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sirah skrev (3 minutter siden):

Mlm-selskap i andre land? 😳 Det kan vi ikke ha noe av! Jeg er veldig glad i Body Shop pga at de alltid har tatt så avstand fra dyretesting, men jeg er en like stor motstander av mlm 🤔

Haribo kunne vært kult 😁

Ja, dessverre :( 

 

 

Anonymkode: fad29...0fe

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til London i høst og vurderer å kjøpe beautykalwnderen til enten Fortnum eller Liberty😍

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slo litt på stortromma i fjor og kjøpte både space nk og skin city sine kalendre. Space nk var helt rå, med masse dyre fullsize-produkter og mange dyre favoritter som jeg har fast i rutinen min, samt masse annet jeg lenge har hatt lyst til å teste. Har lyst på space nk i år også, den er neppe noe dårligere enn i fjor. Var veldig fornøyd med skin city også i fjor. Stor forbedring fra året før da mange var veldig skuffet. Jeg hadde Glossybox sin det året. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skin City (i fjor brukte jeg opp alt i den kalenderen! ) og/eller LYKO Gull eller hva den heter. Må se hva de forskjellige inneholder først.

Og får alltid en sånn Babor med ampuller av mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harlekin skrev (7 timer siden):

Jeg har kjempelyst på Charlotte Tilbury sin 🤩

Den må være dyr?🙈🙊🙉🤩

Anonymkode: 3891e...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok noe spiselig. Vil ikke bruke flere tusen kroner på en haug med testere, da kjøper jeg heller noe i originalstørrelse jeg virkelig vil ha 😊

 

ja, jeg er klar over at ikke alle er fylt med kun testere. Men av de jeg tidligere har sett på, har en større andel av lukene vært fylt med diverse tester. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Den må være dyr?🙈🙊🙉🤩

Anonymkode: 3891e...663

Ja, det blir den nok 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (17 minutter siden):

Jeg liker at vi har vekket denne tråden til live allerede i August 😅

😄man må jo glede seg en stund, det er halve poenget med kalenderen 😁

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harlekin skrev (10 minutter siden):

😄man må jo glede seg en stund, det er halve poenget med kalenderen 😁

Helt enig med deg 😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (På 20.8.2023 den 21.47):

Jeg slo litt på stortromma i fjor og kjøpte både space nk og skin city sine kalendre. Space nk var helt rå, med masse dyre fullsize-produkter og mange dyre favoritter som jeg har fast i rutinen min, samt masse annet jeg lenge har hatt lyst til å teste. Har lyst på space nk i år også, den er neppe noe dårligere enn i fjor. Var veldig fornøyd med skin city også i fjor. Stor forbedring fra året før da mange var veldig skuffet. Jeg hadde Glossybox sin det året. 

Ohh, elsker å snoke rundt på SpaceNK når jeg er i UK! :hjerter: Hvor ille ble det med toll/avgifter?

Anonymkode: 97009...5a8

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (På 20.8.2023 den 21.47):

Jeg slo litt på stortromma i fjor og kjøpte både space nk og skin city sine kalendre. Space nk var helt rå, med masse dyre fullsize-produkter og mange dyre favoritter som jeg har fast i rutinen min, samt masse annet jeg lenge har hatt lyst til å teste. Har lyst på space nk i år også, den er neppe noe dårligere enn i fjor. Var veldig fornøyd med skin city også i fjor. Stor forbedring fra året før da mange var veldig skuffet. Jeg hadde Glossybox sin det året. 

Sånn av nysgjerrighet, hva fikk du i SpaceNK-kalenderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ohh, elsker å snoke rundt på SpaceNK når jeg er i UK! :hjerter: Hvor ille ble det med toll/avgifter?

Anonymkode: 97009...5a8

Ingen avgifter i det hele tatt :) betaler alle avgifter i kassen når man bestiller, så slipper unna det pokkers fortollingsgebyret til posten. Kjøpte kalenderen da det var 20%, så betalte litt i underkant av 2200 kr. Ikke ille når man ser på verdien. 

Harlekin skrev (1 time siden):

Sånn av nysgjerrighet, hva fikk du i SpaceNK-kalenderen?

Jeg husker dessverre ikke alt nå så lenge etter, men fullsizene var bla. Paulas Choice bha, Medik8 Crystal Retinal, C-vitaminserum fra summer fridays, ultra violette spf50 for ansikt, olaplex 3 og Charlotte Tilbury leppestift i Pillow talk. Fikk også reisestr av Sol de Janeiro bumbum cream, Dr Dennis Gross peeling pads, Augustinus Bader ansiktsolje, Hourglass løspudder og HA-serum fra Dr Barbara Sturm. Alle disse er i salg, så ikke testerstørrelser. Serumet koster 3000 i fullsize på 30 ml og vi fikk 10 ml i kalenderen. Flere av lukene var det to ting i også. Så veldig bra valuta for pengene 🤩 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Korreksjon: har kjøpt den 😆så da blir den årets egen-kjøpte kalender. Bytter også pakkekalender med to venninner (sparer opp gratisprøver og bomkjøp gjennom året). 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Etter å ha hatt Margareta Grääs-maraton i går er jeg i alle fall ganske sikker på at jeg ikke gidder å kjøpe Rituals i år. De store kalenderne er SÅ fine, men jeg synes man får for lite for pengene. Det syntes jeg de årene jeg hadde kalender derfra selv, også, og de har jo ikke gjort særlige endringer fra år til år i så måte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...