Gå til innhold

Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Margareta skal slutte med adventskalendere 😭 Det var synd! 

Anonymkode: bf639...2d3

Veldig trist :( Fikk så vondt av henne i gårsdagens video, hun var så lei seg 😢 Hun var åpen om det i fjor også, at 2023 nesten tok knekken på henne med alle kalendrene. Derfor åpnet hun færre kalendere i fjor enn tidligere år. Hun var så gira, spesielt i starten i år, men så gikk det altså ikke likevel 😕 

Jeg forstår at det er mye jobb å åpne så mange, selv om det for seerne ser veldig gøy ut. Ikke minst bli kvitt all søpla og få gitt bort/solgt det hun ikke beholder, hun kan jo ikke beholde 2400 ting om hun åpner 100 kalendere. Kommer selvfølgelig til å fortsette å følge henne. Hun er den eneste influenseren jeg følger og noen gang har fulgt. Har fulgt henne fra hun var en liten YouTuber uten så mange følgere, nå nærmer hun seg 150.000. Veldig gøy å ha fulgt henne nesten fra start. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
jukkapalme skrev (16 timer siden):

Veldig trist :( Fikk så vondt av henne i gårsdagens video, hun var så lei seg 😢 Hun var åpen om det i fjor også, at 2023 nesten tok knekken på henne med alle kalendrene. Derfor åpnet hun færre kalendere i fjor enn tidligere år. Hun var så gira, spesielt i starten i år, men så gikk det altså ikke likevel 😕 

Jeg forstår at det er mye jobb å åpne så mange, selv om det for seerne ser veldig gøy ut. Ikke minst bli kvitt all søpla og få gitt bort/solgt det hun ikke beholder, hun kan jo ikke beholde 2400 ting om hun åpner 100 kalendere. Kommer selvfølgelig til å fortsette å følge henne. Hun er den eneste influenseren jeg følger og noen gang har fulgt. Har fulgt henne fra hun var en liten YouTuber uten så mange følgere, nå nærmer hun seg 150.000. Veldig gøy å ha fulgt henne nesten fra start. 

Ja, selv om det er trist må jeg si at jeg har full forståelse for at hun ikke kan fortsette på den måten som hun har gjort. Siden de fleste av de mest populære slippes nesten samtidig, må det bli nesten umenneskelig hektisk en periode. Alle filmer må jo legges ut til riktig tid kalenderen slippes, og siden flere av dem er sponset ligger det forpliktelser om innlegg  der. 

Da blir det å drive rovdrift på seg selv. Og som du sier: det må også bli helt enorme mengder produkter og avfall. 😳

Anonymkode: bf639...2d3

Skrevet

I år skal jeg atter en gang ha Rituals. Kjøpte den minste av deres adventskalendere. Jeg elsker produktene deres. 

AnonymBruker
Skrevet

Muligens Clinique sin kalender. 

Anonymkode: 9a847...876

Skrevet

Dere som har kjøpt fra Cult Beauty, hva måtte dere betale når dere hentet den ut?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Muligens Clinique sin kalender. 

Anonymkode: 

Hvor fant du den? Vil ha! 😬

Skrevet

Hvor tidlig må man være ute for å være sikret kalender?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor tidlig må man være ute for å være sikret kalender?

Kommer an på hvilken.

Ønsker man de større som gir mest verdi for pengene er det for sent nå, da var det september som gjaldt. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

Skrevet

Har kjøpt Rituals’ Diorama Advent Calendar 2025 på Kicks i dag så gleder meg til den. 
Åpner ingenting før desember uansett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...