Gå til innhold

Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det ble en 24K på meg. I tillegg til SpaceNK og Kicks. 

Var neeesten slik at jeg klikket hjem Bangerhead og K-alender også, da jeg kom rett inn mens det fortsatt var tilgjengelig. Men "satt meg på hendene". 

Nå holder det, tenker jeg... Mulig med unntak av Opi sin, om den er god. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

Vet du hvor man får tak i Opi sin? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det var veldig vanskelig iår da jeg kjøper til ei som vil ha hovedsakelig sminke og tilbehør. Var veldig mye kremer og slikt i det fleste kalendrene, Makeup Mekka har hun så mye fra og Make Up store ble utsolgt. 

Så da ble det Sephora sin Premium. 

Anonymkode: 5b2ba...716

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
puddles skrev (29 minutter siden):

Vet du hvor man får tak i Opi sin? 

lookfantastic UK har den. Jeg får litt hjelp her... 

Jeg har ikke sett noen sider som shipper til Norge i år. Men har ikke lett aktivt heller. Jeg kjøpte fra Lyko for to år siden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

De er litt slik som med salg ellers... Det er ikke verdt mer enn det de klarer å få solgt det for på salg. 

Det har du helt rett i! Håper bare ikke noen er så "desperate" at de kjøper en til blodpris... Det er så mange fine kalendere der ute ❤️

Skrevet

Ååååå - jeg skulle ikke ha i år 🙈 men så røk jeg på Rituals (den til 1500 på Lyko) i et svakt øyeblikk der jeg syntes synd på meg sjøl for noe helt annet 🤓 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Ååååå - jeg skulle ikke ha i år 🙈 men så røk jeg på Rituals (den til 1500 på Lyko) i et svakt øyeblikk der jeg syntes synd på meg sjøl for noe helt annet 🤓 

Helt sikkert fortjent 😍

Anonymkode: ded0c...52e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Helt sikkert fortjent 😍

Anonymkode: ded0c...52e

Nja - jeg skjemtes, var flau, lei meg og sur 😆 

Og det er jo trivelig å ha noe å glede seg til, noe ordentlig. Jeg hadde Nivea i fjor, og ga bort sikkert halvparten. I 22 hadde jeg essence, helt ubrukelig  for meg (jeg er 46 og ga bort mye til en tenåring). 

Men har sett på lista over innholdet og ser at den fra Rituals gleder jeg meg virkelig til ☺️

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2025 den 15.45):

lookfantastic UK har den. Jeg får litt hjelp her... 

Jeg har ikke sett noen sider som shipper til Norge i år. Men har ikke lett aktivt heller. Jeg kjøpte fra Lyko for to år siden. 

Ja, jeg har heller ikke funnet den noe sted jeg kan kjøpe. Æsj. Men takk for at du gjorde meg klar over den, nå skal jeg ha øynene åpne!

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (1 time siden):

Nja - jeg skjemtes, var flau, lei meg og sur 😆 

Og det er jo trivelig å ha noe å glede seg til, noe ordentlig. Jeg hadde Nivea i fjor, og ga bort sikkert halvparten. I 22 hadde jeg essence, helt ubrukelig  for meg (jeg er 46 og ga bort mye til en tenåring). 

Men har sett på lista over innholdet og ser at den fra Rituals gleder jeg meg virkelig til ☺️

Jo det er vel fortjent ❤️ Og det fine med den til Rituals er det er noe de ALLER fleste liker! Så det du eventuelt ikke vil ha selv er perfekte smågaver til venner og kjente 🥰

• Hjerte 2
Skrevet
Sirah skrev (32 minutter siden):

Jo det er vel fortjent ❤️ Og det fine med den til Rituals er det er noe de ALLER fleste liker! Så det du eventuelt ikke vil ha selv er perfekte smågaver til venner og kjente 🥰

Sant det. Men jeg ser at det stort sett er ting jeg vil ha 😍

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (45 minutter siden):

Sant det. Men jeg ser at det stort sett er ting jeg vil ha 😍

Det er jo det beste av alt 🥰

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte bli vakker sin, på Finn. 400kr dyrere da, men synes ikke det var så ille. Har sett de ligge ute til dobbel pris osv. galskap!

Anonymkode: acefb...ff5

AnonymBruker
Skrevet
puddles skrev (På 28.9.2025 den 15.48):

Ja, jeg har heller ikke funnet den noe sted jeg kan kjøpe. Æsj. Men takk for at du gjorde meg klar over den, nå skal jeg ha øynene åpne!

Om du er åpen for en 12 lukers så får du tak i Wicked collection for en ok pris ser jeg. Den liker jeg veldig godt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg drøyde det akkurat litt for lenge, og fikk ikke kjøpt noen av storselgerne. På noen måter helt greit, for de koster jo sitt, og det er ikke alle jeg var like interessert i. Men så har jeg lyst til å skjemme bort meg selv litt før jul, og jeg har mange "gode" unnskyldninger grunner til å gjøre akkurat det. Nå lurer jeg litt på Camilla Pihl sin. Den ligger på Lyko. Er det noen som har kjøpt den i år eller som har sett unboxing av den? Alternativt den mellomste til Lyko. 

Anonymkode: bf639...2d3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg drøyde det akkurat litt for lenge, og fikk ikke kjøpt noen av storselgerne. På noen måter helt greit, for de koster jo sitt, og det er ikke alle jeg var like interessert i. Men så har jeg lyst til å skjemme bort meg selv litt før jul, og jeg har mange "gode" unnskyldninger grunner til å gjøre akkurat det. Nå lurer jeg litt på Camilla Pihl sin. Den ligger på Lyko. Er det noen som har kjøpt den i år eller som har sett unboxing av den? Alternativt den mellomste til Lyko. 

Jeg syntes den mellomste til Lyko ser veldig spennende ut! Men jeg har kjøpt for langt over budsjettet, så jeg skal sitte pent på fingrene selv og ikke kikke så mye mer 🫣

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg bruker alltid ha rituals. Men orker ikke at de propper full av den kolleksjonen jeg misliker. Så ble ingen på meg i år. :S

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (20 timer siden):

Jeg bruker alltid ha rituals. Men orker ikke at de propper full av den kolleksjonen jeg misliker. Så ble ingen på meg i år. :S

Samme her.

Anonymkode: 425dc...3b7

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha sett Margareta åpne den billigste fra Lyko bestemte jeg meg faktisk for den. Den inneholder riktignok ikke luksusmerker, men med ett eller kanskje to unntak er det produkter som jeg garantert får bruk for og kommer til å bruke opp. Da er den verdt pengene for meg. :) Jeg ser at Nettavisen skriver at den passer godt for tenåringsjenter, men jeg tror den passer for prisbevisste voksne damer også. 😁

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ble kalender her også, selv om jeg ikke fant noen jeg likte sånn riktig. Men mannen kjøpte Liberty sin til meg i gave da han kom hjem fra reise.

Pakket opp med en gang ;) Og MASSE nisjeparfymer, dyre merker. Litt gjerrig med veldig små størrelser av hudpleie og annet innhold, så den bugner ikke akkurat. Men for meg som elsker nisjedufter, samt teste ny hudpleie så er den bra!

Og selv om jeg har pakket opp, så har jeg pakket den igjen for den er så vakker og skal få pynte her hjemme.

https://www.libertylondon.com/uk/beauty-advent-calendar#

• Hjerte 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Margareta skal slutte med adventskalendere 😭 Det var synd! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...