Gå til innhold

Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet
StrøkenFrøken skrev (Akkurat nå):

Da ble det K-alender fra Lyko 🎉🤩

Same🎉🎉

Er kjempeglad😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet
StrøkenFrøken skrev (37 minutter siden):

Da ble det K-alender fra Lyko 🎉🤩

Sto i kø, 37 min etter lansering kom jeg inn.. og utsolgt 😂😂😂 snart er vel Finn og Tise fylt opp med kalendere som resellers skal tjene seg rik på. Alltid samme ståa! Burde få inn samme opplegg som Japan og andre land har, loddtrekning om hvem som får lov til å kjøpe. Mest rettferdig.. 

• Liker 2
Skrevet
Lileep skrev (18 minutter siden):

Sto i kø, 37 min etter lansering kom jeg inn.. og utsolgt 😂😂😂 snart er vel Finn og Tise fylt opp med kalendere som resellers skal tjene seg rik på. Alltid samme ståa! Burde få inn samme opplegg som Japan og andre land har, loddtrekning om hvem som får lov til å kjøpe. Mest rettferdig.. 

Jeg så tilfeldigvis at jeg hadde fått mail om at man kunne stå i kø fra 11.30, så jeg kom med i køen 11.35 😆 Deretter gikk det ganske fort etter kl 12! Men ja synd at folk kjøper bare for å reselle til en myyye høyere pris! Burde vært forbudt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Da fikk jeg kjøpt bangerheads sin! Andre som har kjøpt den? 

Anonymkode: 0dea8...8b0

Så heldig du er, den er utrolig bra ut i år!

Anonymkode: 4a669...a1d

AnonymBruker
Skrevet

Det ble en 24K på meg. I tillegg til SpaceNK og Kicks. 

Var neeesten slik at jeg klikket hjem Bangerhead og K-alender også, da jeg kom rett inn mens det fortsatt var tilgjengelig. Men "satt meg på hendene". 

Nå holder det, tenker jeg... Mulig med unntak av Opi sin, om den er god. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere synes det er så ille at folk kjøper flere og videreselger (selvfølgelig til en høyere pris!) Det er jo "tilbud og etterspørsel" i praksis og folk tjener gode penger. 

Greit nok at det er "urettferdig", men det er helt lovlig og folk som gjør det tar jo en viss sjanse. 

Anonymkode: 0118d...8dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor dere synes det er så ille at folk kjøper flere og videreselger (selvfølgelig til en høyere pris!) Det er jo "tilbud og etterspørsel" i praksis og folk tjener gode penger. 

Greit nok at det er "urettferdig", men det er helt lovlig og folk som gjør det tar jo en viss sjanse. 

Anonymkode: 0118d...8dd

Lovlig ja, men utrolig frekt.

Anonymkode: e658d...328

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Venter alltid til på slutten når de kommer på tilbud, kjøper aldri til fullpris.

Anonymkode: 6aaff...13f

AnonymBruker
Skrevet

Det ble K-alender fra Lyko til meg og tenåringene får kalender fra Sephora️Gleder meg til desember

Anonymkode: 3479e...ee9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Venter alltid til på slutten når de kommer på tilbud, kjøper aldri til fullpris.

Tilbud? De blir utsolgt. 

Anonymkode: 16bf6...d7c

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

Det ligger Lyko 24K-kalendere ute til 4900,-, 4500,- ... på Finn. Kalenderen kostet 2999,- hos Lyko. Selgerne har ikke engang mottatt dem selv, før de selger dem videre, helt tydelig kun for å tjene penger. Selvfølgelig helt lovlig, men jeg synes det er frekt og smålig. Jeg får ikke lyst til å kjøpe fra selgerne. 

Endret av Harlekin
  • Liker 8
Skrevet
Harlekin skrev (1 time siden):

Det ligger Lyko 24K-kalendere ute til 4900,-, 4500,- ... på Finn. Kalenderen kostet 2999,- hos Lyko. Selgerne har ikke engang mottatt dem selv, før de selger dem videre, helt tydelig kun for å tjene penger. Selvfølgelig helt lovlig, men jeg synes det er frekt og smålig. Jeg får ikke lyst til å kjøpe fra selgerne. 

Jepp, jeg håper ingen kjøper dem sånn at de går i minus, og forhåpentligvis ikke gjør det igjen neste år.

• Nyttig 4
Skrevet
Disney Adult skrev (1 time siden):

Jepp, jeg håper ingen kjøper dem sånn at de går i minus, og forhåpentligvis ikke gjør det igjen neste år.

Det lå flere ute i desember i fjor som ikke hadde blitt solgt 😎

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Harlekin skrev (3 timer siden):

De blir slettet når Finn oppdager det. Jeg gjorde samme blemmen selv da jeg engang kjøpte Mummikopp til venninnen min og meg. Det viste seg at hun også hadde kjøpt til seg selv, så jeg la ut for salg fordi jeg hadde verken lyst eller råd til å sitte med to. Da fikk jeg mail fra Finn om at annonsen ble fjernet da det ikke var lov å selge en vare man ikke hadde i eie..

De følger med 🙃

Anonymkode: a8a94...b90

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

De blir slettet når Finn oppdager det. Jeg gjorde samme blemmen selv da jeg engang kjøpte Mummikopp til venninnen min og meg. Det viste seg at hun også hadde kjøpt til seg selv, så jeg la ut for salg fordi jeg hadde verken lyst eller råd til å sitte med to. Da fikk jeg mail fra Finn om at annonsen ble fjernet da det ikke var lov å selge en vare man ikke hadde i eie..

De følger med 🙃

Ja Finn bruker å være ganske flinke til å fange opp heldigvis :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det er ingen av de som har noe særlig verdi i seg som er igjen til slutt.

De du får mest ut av er de som er borte på 30 minutter. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
Sirah skrev (42 minutter siden):

Det lå flere ute i desember i fjor som ikke hadde blitt solgt 😎

De er litt slik som med salg ellers... Det er ikke verdt mer enn det de klarer å få solgt det for på salg. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

De følger med 🙃

Jeg rapporterer alle annonser jeg ser, for det irriterer meg så sinnsykt at jeg må betale blodpris for å få den ene kalenderen jeg ønska meg. Så ja jeg er den som rapportert flittig for å stoppe de som skal tjene penger. 

Anonymkode: 192c4...b9e

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kicks sin The Iconic Beauty Calendar 2025. En veldig fornøyd ungdom! Hadde Asos sin i fjor.

Anonymkode: b3fd1...b91

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er ikke interessert i ting jeg ikke bruker. Adventskalender for meg er puslespill. 42 brikker pr dag.  Dette er går det sport i   

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...