AnonymBruker Skrevet 24. september #581 Skrevet 24. september Sirah skrev (1 time siden): Jeg gikk på en smell jeg 😅 Jaja, da har jeg stæsj for hele 2026 iallefall 🫣 Haha! Kanskje du bare bør åpne den ene i oktober så du får kommet igang med å bruke opp produkter?😁 Anonymkode: 8c2c9...c14
Sirah Skrevet 25. september #582 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (7 timer siden): Haha! Kanskje du bare bør åpne den ene i oktober så du får kommet igang med å bruke opp produkter?😁 Anonymkode: 8c2c9...c14 Oktoberkalender Det kan jeg godt like 😅
Sirah Skrevet 25. september #584 Skrevet 25. september SeBraHaHa skrev (1 minutt siden): Caia slippes om 8 minutter!! Skal du ha? Nei nå får det holde for min del 🤣 Lykke til med å få tak i 🤩
mimifin72 Skrevet 25. september #585 Skrevet 25. september SeBraHaHa skrev (11 minutter siden): Caia slippes om 8 minutter!! Skal du ha? Ble den utsolgt?
SeBraHaHa Skrevet 25. september #586 Skrevet 25. september mimifin72 skrev (1 minutt siden): Ble den utsolgt? Jeg fikk👏🏼 Jeg skal ha for produktenes skyld, ikke bruke som kalender🥰 2
Sirah Skrevet 25. september #587 Skrevet 25. september SeBraHaHa skrev (4 minutter siden): Jeg fikk👏🏼 Jeg skal ha for produktenes skyld, ikke bruke som kalender🥰 Så bra Håper du blir fornøyd!
mimifin72 Skrevet 25. september #588 Skrevet 25. september SeBraHaHa skrev (4 minutter siden): Jeg fikk👏🏼 Jeg skal ha for produktenes skyld, ikke bruke som kalender🥰 Så bra!! Jeg kommer til å prøve å kjøpe en av Lyko sine kl.12 i dag
MarianneE Skrevet 25. september #590 Skrevet 25. september jukkapalme skrev (2 timer siden): Fikk bestilt Caia kalender! Hurra! Så bra, den er utsolgt nå dessverre. Like greit at jeg ikke fikk brukt de pengene 😄 1
AnonymBruker Skrevet 25. september #591 Skrevet 25. september Da fikk jeg kjøpt bangerheads sin! Andre som har kjøpt den? Anonymkode: 0dea8...8b0 3
SeBraHaHa Skrevet 25. september #592 Skrevet 25. september Jizzes, mengden Caia kalendere til salgs på Finn. Kun for å tjene… Julemagien har endret seg med årene😮💨 4
jukkapalme Skrevet 25. september #593 Skrevet 25. september MarianneE skrev (44 minutter siden): Så bra, den er utsolgt nå dessverre. Like greit at jeg ikke fikk brukt de pengene 😄 Jeg var inne på siden akkurat kl 8. Tok ikke lange tiden før den ble utsolgt, nei. Haha, ja, lommeboka er ikke så glad for at jeg fikk tak i den 😂
jukkapalme Skrevet 25. september #594 Skrevet 25. september (endret) SeBraHaHa skrev (25 minutter siden): Jizzes, mengden Caia kalendere til salgs på Finn. Kun for å tjene… Julemagien har endret seg med årene😮💨 Fy faen… Folk er så jævla frekke og grådige! Kun få timer siden den ble lansert. Ser flere selger for 6000 kr! Dobbel pris det. Håper de brenner inne med kalendrene sine! Har såååå lyst å sende en stygg melding og fortelle dem hvor David kjøpte ølet, men hjelper jo ikke. Endret 25. september av jukkapalme 5
AnonymBruker Skrevet 25. september #595 Skrevet 25. september jukkapalme skrev (7 minutter siden): Jeg var inne på siden akkurat kl 8. Tok ikke lange tiden før den ble utsolgt, nei. Haha, ja, lommeboka er ikke så glad for at jeg fikk tak i den 😂 Jeg var inne litt over ni og litt på ti, var enda ikke utsolgt da. Skulle ikke ha, var bare nysgjerrig, litt fasinert av dette kalender hysteriet 🤣 Anonymkode: 5b2ba...716 1
jukkapalme Skrevet 25. september #596 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var inne litt over ni og litt på ti, var enda ikke utsolgt da. Skulle ikke ha, var bare nysgjerrig, litt fasinert av dette kalender hysteriet 🤣 Anonymkode: 5b2ba...716 Var sikkert utsolgt like etter 😊 Tok to timer i fjor mener jeg at jeg leste. Så går ganske fort. Haha, ja er et skikkelig hysteri rundt Caia-kalenderen hvert år 😂 men den er veldig bra i år, da, god verdi for pengene og jeg kommer til å bruke alt. Hadde ikke kjøpt en så dyr kalender om det var mye jeg ikke kom til å bruke
AnonymBruker Skrevet 25. september #597 Skrevet 25. september Hvordan lagrer dere kalenderene frem mot desember? Er det viktigst med stabil eller kjølig temperatur? Tenker på parfymene hovedsakelig. Anonymkode: bb8f9...a54
AnonymBruker Skrevet 25. september #598 Skrevet 25. september jukkapalme skrev (21 minutter siden): Fy faen… Folk er så jævla frekke og grådige! Kun få timer siden den ble lansert. Ser flere selger for 6000 kr! Dobbel pris det. Håper de brenner inne med kalendrene sine! Har såååå lyst å sende en stygg melding og fortelle dem hvor David kjøpte ølet, men hjelper jo ikke. Håper virkelig ingen er villige til å kjøpe de kalenderne på finn, det er så idiotisk. 6000 kr?? Da kan man heller kjøpe de produktene man likte, de fleste vil jo ha verdi for pengene. Men det får du jo ikke når kalenderen dobler i pris 🫠 Anonymkode: db760...e96 1
jukkapalme Skrevet 25. september #599 Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Håper virkelig ingen er villige til å kjøpe de kalenderne på finn, det er så idiotisk. 6000 kr?? Da kan man heller kjøpe de produktene man likte, de fleste vil jo ha verdi for pengene. Men det får du jo ikke når kalenderen dobler i pris 🫠 Anonymkode: db760...e96 Håper ikke jeg heller. De som prøver å sende til den prisen er så grådige og pengegriske at jeg blir kvalm. Selv om kalenderen har høy verdi hadde jeg aldri betalt mer enn utsalgspris. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå