Gå til innhold

Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 21.9.2022 den 10.36):

Hei!

Jeg skal kjøpe årets adventskalendere til min kone (43) og min datter (16).

Hvilken kalender ville du hatt, om du kunne velge fritt? 

Og hvilken kalender er passende for min 16 - åring. Hun bruker sminke, men kun i selskap/fest.

Tusen takk for alle forslag!

M40

Anonymkode: 723df...fd8

Kanskje Body Shop til dattera?

Og om kona er opptatt av hudpleie/sminke: Skincity eller Lyko. 

Du kan sende til meg og 😂🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke Sephora en sånn «lag din egen»?  

Den vurderer jeg.

Jeg får lite glede av en ganske stor porsjon produkter fordi feil farge/ville ikle kjøpt selv. Og takler ikke duft 😅

Orker ikke Bulow lakris som jeg hadde i fjor, ble SÅ skuffa 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margareta har gitt utrolig gode anmeldelser at Lykos kalendere i år, og det virker som om "alle" vil kjøpe dem i dag. De ble sluppet klokka 12 i dag, og nå, klokka litt over 13 er Lykos nettbutikk nede. 😳 Tipper det skyldes kalenderne, så de er sikkert utsolgt nå. Men heldigvis finnes det fremdeles mye annet å velge i. 

Anonymkode: bf639...2d3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tak i Lyko 24 i dag. Siden gikk ned med en gang. 

Krevde noen hundre refresh, og 25 minutters innsats 😅

Ser Cult også er sluppet i dag, og fortsatt tilgjengelig.. Men nå gir jeg meg for i år. Kanskje. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg fikk tak i Lyko 24 i dag. Siden gikk ned med en gang. 

Krevde noen hundre refresh, og 25 minutters innsats 😅

Ser Cult også er sluppet i dag, og fortsatt tilgjengelig.. Men nå gir jeg meg for i år. Kanskje. 

Ja, jeg ser flere er utsolgt, og det er Me-phoria og Man-datories som er igjen nå. Jeg vurderer Me-phoria, men kan nok ikke tenke så veldig mye lengre før jeg bestemmer meg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har fått snust opp om Boots kommer med sin i år ? Finner lite når jeg søker i motsetning til foregående år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

minienthe skrev (49 minutter siden):

Noen som har fått snust opp om Boots kommer med sin i år ? Finner lite når jeg søker i motsetning til foregående år.

Det lurte jeg også på her en dag 🤭 håper noen vet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt SkinCity sin i år. Rett og slett fordi de har mange av mine favoritter i den og flere ting jeg har bruk for for tiden.  Så for meg gir den god valuta for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen flere som har kjøpt eller vurdert kalender i år? Jeg skal bestille så snart jeg får lønning tenkte jeg, og har egentlig bestemt meg for Body Shop sin, meeeeeeeeeeeen 😇 Kanskje det finnes noe enda bedre der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

TS igjen her: 

Jeg endte med billigkalenderbonanza i år, og i flaut store mengder. :fnise:
1. Essence DIY (DIY fordi man må pakke tingene i gavepose selv. Siden jeg bestilte kalenderne i oktober har jeg i grunnen glemt både innhold og rekkefølge). 
2. Catrice DIY (samme prinsipp som Essence). 
3. L'Occitane, Classic holiday calender (den billigste kalenderen fra dette merket). 
4. Clipper, te-kalender.  
5. Flax julekalender (skrapelodd). 

Vi er riktignok bare på dag 4, men både Essence og Catrice har ok produkter i bra størrelser, og er verdt prisen. Jeg husker jeg tenkte det samme da jeg pakket tingene i poser, også.

L'Occitane-kalenderen er en skuffelse så langt. Jeg forstår at jeg ikke kan forvente haugevis av fullstørrelser, men til nå er det mer vareprøver enn kalendergaver. Jeg så kalenderåpningen hos Margareta Grääs, men fikk ikke helt inntrykk av at produktene var SÅ små. 

Te-kalenderen fra Clipper er god, og verdt de 69 kronene jeg gav for den på Lyreco. 

Flax-kalenderen må jeg vente med å evaluere til julaften. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her endte det med;

1. Lyko 24. Denne er like god som alle anmeldelsene sier

2. Skincity. Gleder meg til å prøve produktene.

3. Mac. Gave. Er nok ikke en jeg ville valgt selv.

4. Essie. Standard, hvert år, for å fylle opp lagrene. Helt grei

5. Asos. Ok, særlig sett mot prisnivået. 

6. Lush. Helt grei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Essence-kalenderen er forbløffende bra hittil. Leppestiften var i fin farge, en ekstra kost er godt å ha, og neglelakk blir det aldri for mye av. Mest positivt overrasket over pudderet! Trodde det skulle være skikkelig dårlig, men det er skikkelig fint på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 8 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Vi hadde Clinique på jobb i fjor: Salg for over xxx antall kroner gav luke i kalenderen. Jeg fikk flere luker og de produktene jeg forsøkte har jeg likt veldig godt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde den største til Body Shop pluss den minste til Rituals (og fikk den mellomste til Rituals i julegave av alle ting) og jeg var desidert mest fornøyd med Body Shop. De to andre nådde den ikke til knea engang. Den minste til Rituals var utelukkende små test størrelser, den mellomste noe bedre. 

Nå skal det legges til at den største til Body Shop absolutt burde være best med tanke på prisen, men den mellomste til Rituals ble jeg faktisk litt skuffa over.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skin City tror jeg. Vurderer body shop, men siden de har blitt mlm-selskap i andre land så er jeg skeptisk.

Kjøpte Rituals i fjor da «alle» raver om merket, men jeg hatet den og ga bort alle produktene. Synes produktene har altfor mye parfyme og jeg begynte å svi av flere av produktene.

Mulig det blir Haribo i år :P 

Anonymkode: fad29...0fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skin City tror jeg. Vurderer body shop, men siden de har blitt mlm-selskap i andre land så er jeg skeptisk.

Kjøpte Rituals i fjor da «alle» raver om merket, men jeg hatet den og ga bort alle produktene. Synes produktene har altfor mye parfyme og jeg begynte å svi av flere av produktene.

Mulig det blir Haribo i år :P 

Anonymkode: fad29...0fe

Mlm-selskap i andre land? 😳 Det kan vi ikke ha noe av! Jeg er veldig glad i Body Shop pga at de alltid har tatt så avstand fra dyretesting, men jeg er en like stor motstander av mlm 🤔

Haribo kunne vært kult 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...