Harlekin Skrevet 23. september #561 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er jeg enig i! Ser ut til at mange ser sitt snitt til å tjene penger på dem. Anonymkode: bb8f9...a54 Skjønner ikke at de tør. Hvis de ikke får solgt, taper de en del penger. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #562 Skrevet 23. september Men når disse kalendrene er så populære at de blir tomme i løpet 1 2 3, hvorfor lages de ikke større opplag? Er det egentlig et tapsprosjekt for kjedene, men lages kun som er reklames stunt? Anonymkode: 5b2ba...716 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #563 Skrevet 23. september Harlekin skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke at de tør. Hvis de ikke får solgt, taper de en del penger. Ja, enten så er de veldig trygge på at de får solgt eller så svømmer de i penger. Så ei som solgte flere av 2 av kicks kalenderene, skjønner ikke at folk har råd til å ta sjansen. 🤷♀️ Anonymkode: bb8f9...a54
AnonymBruker Skrevet 23. september #564 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Men når disse kalendrene er så populære at de blir tomme i løpet 1 2 3, hvorfor lages de ikke større opplag? Er det egentlig et tapsprosjekt for kjedene, men lages kun som er reklames stunt? Anonymkode: 5b2ba...716 Ja, er mye å tjene på mange av kalenderen (sjelden one-brand kalender). Det handler mer om reklame og oppmerksomhet, enn om profitt. Derfor mange av oss bruker en del tid på å studere innhold og verdi for pengene. Anonymkode: 0ddc7...d47
AnonymBruker Skrevet 23. september #565 Skrevet 23. september Med tanke på miljøet og tilstanden i verden, så blir det ingen julekalender på de voksne i år her. Pengene gis isteden til veldedig formål. Anonymkode: 94d82...88e 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 23. september #566 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med tanke på miljøet og tilstanden i verden, så blir det ingen julekalender på de voksne i år her. Pengene gis isteden til veldedig formål. Anonymkode: 94d82...88e Man kjøper jo gjenstander som man uansett trenger og bruker Anonymkode: 0ddc7...d47 3
AnonymBruker Skrevet 23. september #567 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Med tanke på miljøet og tilstanden i verden, så blir det ingen julekalender på de voksne i år her. Pengene gis isteden til veldedig formål. Anonymkode: 94d82...88e Så fint for deg, hvorfor er du inne på denne tråden da? Anonymkode: db760...e96 8 3
AnonymBruker Skrevet 23. september #568 Skrevet 23. september Jeg har ikke adventskalender, men jeg har kjøpt Rituals sin til min datter. Adventskalender Anonymkode: e658d...328
MarianneE Skrevet 23. september #569 Skrevet 23. september Harlekin skrev (1 time siden): Skjønner ikke at de tør. Hvis de ikke får solgt, taper de en del penger. Skjønner ikke at folk gidder, eller tenker på dette i det hele tatt. 1 1
Sirah Skrevet 24. september #570 Skrevet 24. september Hva tenker dere om Vita sin kalender eller Lyko sin K-beauty?
Harlekin Skrevet 24. september #571 Skrevet 24. september Det ligger en haug med overprisede Nude Beauty adventskalendere ute på Finn nå også.
Sirah Skrevet 24. september #572 Skrevet 24. september Harlekin skrev (14 minutter siden): Det ligger en haug med overprisede Nude Beauty adventskalendere ute på Finn nå også. Helt idiotisk. Sitter garantert mange som ønsket seg den kalenderen - men som ikke rakk å få tak i den. Skikkelig ufint. 4
AnonymBruker Skrevet 24. september #573 Skrevet 24. september Sirah skrev (1 minutt siden): Helt idiotisk. Sitter garantert mange som ønsket seg den kalenderen - men som ikke rakk å få tak i den. Skikkelig ufint. Tenk om Finn kunne laget en regel om at det ikke var lov til å selge årets kalendere til mer enn utsalgspris. Da kan de som har bommet eller forandret mening selge, men ingen kan spekulere i å kjøpe mange for å tjene på de. Anonymkode: 5b2ba...716 6
Harlekin Skrevet 24. september #574 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tenk om Finn kunne laget en regel om at det ikke var lov til å selge årets kalendere til mer enn utsalgspris. Da kan de som har bommet eller forandret mening selge, men ingen kan spekulere i å kjøpe mange for å tjene på de. Anonymkode: 5b2ba...716 Enig! Det er selvsagt lov å ombestemme seg og selge kalenderen man har kjøpt, men når det er så åpenbart gjort for å tjene penger, er det ganske smålig. 2
Harlekin Skrevet 24. september #575 Skrevet 24. september Sirah skrev (6 minutter siden): Helt idiotisk. Sitter garantert mange som ønsket seg den kalenderen - men som ikke rakk å få tak i den. Skikkelig ufint. Enig! 1
Sirah Skrevet 24. september #576 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tenk om Finn kunne laget en regel om at det ikke var lov til å selge årets kalendere til mer enn utsalgspris. Da kan de som har bommet eller forandret mening selge, men ingen kan spekulere i å kjøpe mange for å tjene på de. Anonymkode: 5b2ba...716 Helt enig! Det er så klart lov å ombestemme seg. Jeg kjøpte en et år og så kom samboeren hjem med den samme i gave. Da solgte jeg så klart den ene, men til utsalgspris! 🤷♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 24. september #577 Skrevet 24. september Det ble Blivakker/Cocopanda på meg i år. Sto mellom den og K-beauty kalenderen fra Lyko. Sistnevnte hadde jo utrolig gode produkter til en rimelig pris, men altså ... 5x ansiktskrem, 6x serum, og 3x øyekrem, mesteparten i fullsize, og ikke et eneste sminkeprodukt (nei, jeg synes faktisk ikke oljehighlighter teller, og Erborian CC red correct er uansett for mørk for min hud) Blivakker sin har også gode K-beauty produkter, men ikke så mange at jeg aldri kommer til å få brukt dem opp, hehe. Synes de har laget en ekstremt velbalansert kalender i år, med produkter fra mange forskjellige kategorier som "alle" trenger, eller i det minste kjenner noen andre som vil ha. Det var kun én ting jeg trodde jeg ikke kunne bruke, men så fant jeg ut at wowbrow-serumet er uten prostaglandiner, så da kommer faktisk alt i kalenderen til nytte Anonymkode: 8c2c9...c14
Sirah Skrevet 24. september #578 Skrevet 24. september (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det ble Blivakker/Cocopanda på meg i år. Sto mellom den og K-beauty kalenderen fra Lyko. Sistnevnte hadde jo utrolig gode produkter til en rimelig pris, men altså ... 5x ansiktskrem, 6x serum, og 3x øyekrem, mesteparten i fullsize, og ikke et eneste sminkeprodukt (nei, jeg synes faktisk ikke oljehighlighter teller, og Erborian CC red correct er uansett for mørk for min hud) Blivakker sin har også gode K-beauty produkter, men ikke så mange at jeg aldri kommer til å få brukt dem opp, hehe. Synes de har laget en ekstremt velbalansert kalender i år, med produkter fra mange forskjellige kategorier som "alle" trenger, eller i det minste kjenner noen andre som vil ha. Det var kun én ting jeg trodde jeg ikke kunne bruke, men så fant jeg ut at wowbrow-serumet er uten prostaglandiner, så da kommer faktisk alt i kalenderen til nytte Anonymkode: 8c2c9...c14 Den kalenderen var skikkelig bra. Jeg vurderer den sterkt jeg også! Men klarer meg kanskje med en.....? Har allerede kjøpt Kicks sin. Endret 24. september av Sirah
AnonymBruker Skrevet 24. september #579 Skrevet 24. september Sirah skrev (15 minutter siden): Den kalenderen var skikkelig bra. Jeg vurderer den sterkt jeg også! Men klarer meg kanskje med en.....? Har allerede kjøpt Kicks sin. Hmmm. Da får du i så fall dobbelt opp av en del ting. Riktignok ikke samme merke, men samme produkttype. Dusjolje, blush, mascara, vippeserum, setting spray, hudpleie, osv. finner du i begge kalenderne. Når det er sagt så er det jo mange produkter som faktisk blir brukt opp. Mascara varer maks 6 måneder, dusjolje blir brukt opp, varmebeskyttende spray, bodylotion, sheet masks og tørrshampoo, så om du vet du kommer til å få brukt for det uansett og liker eller er nysgjerrig på merkene så vil jeg påstå det er en god deal. Anonymkode: 8c2c9...c14
Sirah Skrevet 24. september #580 Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hmmm. Da får du i så fall dobbelt opp av en del ting. Riktignok ikke samme merke, men samme produkttype. Dusjolje, blush, mascara, vippeserum, setting spray, hudpleie, osv. finner du i begge kalenderne. Når det er sagt så er det jo mange produkter som faktisk blir brukt opp. Mascara varer maks 6 måneder, dusjolje blir brukt opp, varmebeskyttende spray, bodylotion, sheet masks og tørrshampoo, så om du vet du kommer til å få brukt for det uansett og liker eller er nysgjerrig på merkene så vil jeg påstå det er en god deal. Anonymkode: 8c2c9...c14 Jeg gikk på en smell jeg 😅 Jaja, da har jeg stæsj for hele 2026 iallefall 🫣 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå