Zidji Skrevet 21. september #541 Skrevet 21. september jukkapalme skrev (11 timer siden): Jeg har fulgt henne siden 2017, da hun var en liten youtuber med vanlig jobb ved siden av og det var ikke like mye av det da. Vil tro hun blir påvirket av influensermiljøet hun henger i. «Alle» influensere snakker jo sånn, dessverre. Syns også det virker som det blir mer «swenglish» når hun blir ekstra ivrig. Men jeg prøver å ignorere det (selv om det er litt irriterende), for jeg liker henne så godt ellers. Hun fremmer ikke operasjoner og fillers som så mange andre og er et godt forbilde 💜 Elsker også hvor dønn ærlig hun er. Har vært veldig gøy å følge utviklingen hennes fra hun bare hadde noen få følgere til nå når hun har godt over 100.000. Skjønner ☺️ Er gøy med en som faktisk åpner kalendere vi alle har tilgang på her i norden!
AnonymBruker Skrevet 21. september #542 Skrevet 21. september Nå har jeg sett på åpning av Caia-kalenderen. Den ser superfin ut. Den inneholder mye sminke, noe jeg liker. Fargene er ganske basic, noe som gjør at i mye av det kan bli brukt jevnlig. I tillegg får man mye for pengene, og særlig med tanke på at det er en enkeltmerkekalender. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å bruke 3000 kroner på en skjønnhetskalender, men nå er jeg faktisk litt i tvil. 😃 Anonymkode: bf639...2d3 1
AnonymBruker Skrevet 21. september #543 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 20.9.2025 den 20.16): Jeg har bestilt meg kalender for første gang i voksen alder. Jeg endte opp med å forhåndsbestille KaRebeauty sin. Veldig fornøyd med koreansk hudpleie, så blir nok fornøyd Anonymkode: 29e27...f14 Den har jeg og bestilt! Gleder meg, bruker allerede mye av produktene derfra og er skikkelig fornøyd ☺️ Anonymkode: 753d4...18a
jukkapalme Skrevet 21. september #544 Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Nå har jeg sett på åpning av Caia-kalenderen. Den ser superfin ut. Den inneholder mye sminke, noe jeg liker. Fargene er ganske basic, noe som gjør at i mye av det kan bli brukt jevnlig. I tillegg får man mye for pengene, og særlig med tanke på at det er en enkeltmerkekalender. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å bruke 3000 kroner på en skjønnhetskalender, men nå er jeg faktisk litt i tvil. 😃 Anonymkode: bf639...2d3 Den er helt rå 🤩 Enda bedre enn i fjor og jeg kommer til å bruke alt i den om jeg kjøper den. Mye penger for en kalender, men syk verdi og bare full sizer. Der har mange andre merker noe å lære. Særlig mange av luksusmerkene selger rådyre kalender med nesten bare små str.
AnonymBruker Skrevet 22. september #545 Skrevet 22. september Hvordan er body shop eller rituals sine kalendere? Ønsker noen produkter med god lukt, men er ikke så kjent med produktene deres. Anonymkode: bb8f9...a54
Sirah Skrevet 22. september #546 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvordan er body shop eller rituals sine kalendere? Ønsker noen produkter med god lukt, men er ikke så kjent med produktene deres. Anonymkode: bb8f9...a54 Jeg har hatt begge flere ganger og syntes Body Shop sin desidert er best, men det er nok mye smak og behag.
AnonymBruker Skrevet 22. september #547 Skrevet 22. september Sirah skrev (4 minutter siden): Jeg har hatt begge flere ganger og syntes Body Shop sin desidert er best, men det er nok mye smak og behag. Takk for svar! Kan jeg spørre hvordan den er bedre? Er det kvaliteten, lukten eller variasjon i produktene?😊 Anonymkode: bb8f9...a54
Sirah Skrevet 22. september #548 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for svar! Kan jeg spørre hvordan den er bedre? Er det kvaliteten, lukten eller variasjon i produktene?😊 Anonymkode: bb8f9...a54 For meg så har jeg brukt de aller fleste produktene i Body Shop sin kalender, men i Rituals sin er det masse som bare har blitt liggende Men der er jo smak og behag hva man liker og ikke liker
AnonymBruker Skrevet 22. september #549 Skrevet 22. september Dropper Caia sin kalender. Tenker man kommer langt lengre ved å bruke 3000 kr. på produkter man faktisk kommer til å bruke, enn å kjøpe en kalender full av produkter man enten har nok av fra før, eller som er i farger som ikke passer. Anonymkode: 87d9c...48c 1
Zidji Skrevet 22. september #550 Skrevet 22. september Ser det ligger mange Kicks kalendere ute på Finn. Møkkafolk 😒 4 1
AnonymBruker Skrevet 22. september #551 Skrevet 22. september Zidji skrev (4 minutter siden): Ser det ligger mange Kicks kalendere ute på Finn. Møkkafolk 😒 KICKS selger den for 1600 og brukeren på Finn selger den for 2900…. Anonymkode: a56ad...ce9 1
Sirah Skrevet 22. september #552 Skrevet 22. september Zidji skrev (26 minutter siden): Ser det ligger mange Kicks kalendere ute på Finn. Møkkafolk 😒 Så det jeg også... Snart ligger det en haug Lyko der også.
Zidji Skrevet 22. september #553 Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (30 minutter siden): KICKS selger den for 1600 og brukeren på Finn selger den for 2900…. Anonymkode: a56ad...ce9 Sirah skrev (8 minutter siden): Så det jeg også... Snart ligger det en haug Lyko der også. Jeg får så lyst å slenge de full i drit, men det hjelper jo ikke 😮💨
jukkapalme Skrevet 22. september #554 Skrevet 22. september Zidji skrev (På 21.9.2025 den 8.17): Skjønner ☺️ Er gøy med en som faktisk åpner kalendere vi alle har tilgang på her i norden! Jaaa. Er veldig gøy å følge henne og hun åpner jo omtrent alt som finnes på markedet av kalendere 😊 Digger den dama til tross for litt mye «svengelsk» til tider. Zidji skrev (1 time siden): Ser det ligger mange Kicks kalendere ute på Finn. Møkkafolk 😒 Grrrr Håper de brenner inne med kalendrene sine og aldri får solgt dem 🤬 AnonymBruker skrev (1 time siden): KICKS selger den for 1600 og brukeren på Finn selger den for 2900…. Anonymkode: a56ad...ce9 For en idiot! 🤬 Det samme skjer sikkert med caia-kalenderen. Akkurat som i fjor. Skulle vært Max en pr kunde. Zidji skrev (30 minutter siden): Jeg får så lyst å slenge de full i drit, men det hjelper jo ikke 😮💨 Samme her 1
Sirah Skrevet 23. september #555 Skrevet 23. september Zidji skrev (10 timer siden): Jeg får så lyst å slenge de full i drit, men det hjelper jo ikke 😮💨 Enig! Men det er ganske tilfredstillende å se hvor mange som brenner inne med dem når desember nermer seg 🙃 3
Harlekin Skrevet 23. september #556 Skrevet 23. september Så smålig med de som kjøper opp kalendere og selger dem til ågerpris. Ser at en person til og med påstår å ha kjøpt to kalendere ved et uhell 🤣 Litt av et uhell, du. 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. september #557 Skrevet 23. september Harlekin skrev (1 minutt siden): Så smålig med de som kjøper opp kalendere og selger dem til ågerpris. Ser at en person til og med påstår å ha kjøpt to kalendere ved et uhell 🤣 Litt av et uhell, du. Jeg kjøpte faktisk to av kicks kalenderene med et uhell. Fikk feilmelding på den ene, sendte mail til kundeservice, men da var de allerede sendt. Anonymkode: bb8f9...a54
MarianneE Skrevet 23. september #558 Skrevet 23. september Harlekin skrev (2 minutter siden): Så smålig med de som kjøper opp kalendere og selger dem til ågerpris. Ser at en person til og med påstår å ha kjøpt to kalendere ved et uhell 🤣 Litt av et uhell, du. Herregud, slikt er så utrolig smålig. Har fått tak i en kalender, og den forblir i huset i påvente av desember. Utrolig hva folk prøver å tjene penger på
Harlekin Skrevet 23. september #559 Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kjøpte faktisk to av kicks kalenderene med et uhell. Fikk feilmelding på den ene, sendte mail til kundeservice, men da var de allerede sendt. Anonymkode: bb8f9...a54 Joda, selvsagt kan sånt skje, men her selger vedkommende den til mye mer enn den ble kjøpt for. Det er ugler i mosen. 4
AnonymBruker Skrevet 23. september #560 Skrevet 23. september Harlekin skrev (6 minutter siden): Joda, selvsagt kan sånt skje, men her selger vedkommende den til mye mer enn den ble kjøpt for. Det er ugler i mosen. Ja, det er jeg enig i! Ser ut til at mange ser sitt snitt til å tjene penger på dem. Anonymkode: bb8f9...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå