Gå til innhold

Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser Lyko har lagt ut sine nå. Ble ikke sånn kjempeimponert dessverre.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Ser Lyko har lagt ut sine nå. Ble ikke sånn kjempeimponert dessverre.

Enig. Nå håper jeg virkelig at Kicks sine er bra. 

Jeg så forresten på de to filmene der Margareta Grääs åpnet Rituals-kalenderne. Det fristet i alle fall ikke meg å kjøpe den største av de to i år. Hele NI av lukene kommer jo fra samme serie (Sakura). Det blir for ensformig, og da blir poenget borte, synes jeg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Ullvott skrev (11 timer siden):

Jeg så forresten på de to filmene der Margareta Grääs åpnet Rituals-kalenderne. Det fristet i alle fall ikke meg å kjøpe den største av de to i år. Hele NI av lukene kommer jo fra samme serie (Sakura). Det blir for ensformig, og da blir poenget borte, synes jeg. 

Venter spent på kicks sine jeg og. Og bangerhead. Den minste rituals er nesten alltid bedre enn den store, syns jeg. Mer variasjon. I forfjor fant jeg den på halv pris i starten av desember og da var den virkelig verdt det. Den største var dårlig i år. Latterlig mye sakura. Det er den serien jeg liker minst.

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Skrevet

Valgte Lumene på Lyko, likar det merket

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har oversikt over releasedager? Jeg har bestemt meg for SpaceNK (eller Lyko, hvis jeg ikke får tak i den). Så blir det nok en eller flere av Kicks, Lyko, Asos eller Bangerhead. Litt avhengig av tilgjengelighet og innhold. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

Skrevet
Ullvott skrev (10 timer siden):

Nei Rituals sine har jeg hatt flere ganger og syntes ikke de er verdt pengene. Alt for mye små str. 

Bli Vakker sin var jeg egentlig veldig gira på i fjor, håper den kommer snart også :)

Skrevet

Nå spør jeg sikkert litt dumt, men jeg har sett noen er en salig blanding av hudpleie og sminke, er det ikke da en fare for at en får masse som ikke passer hudtypen/tonen sin? Er det noen som er mer «universelle» enn andre? Jeg tenker Rituals vil jeg ikke ha, for de produktene er så ekstremt parfymert, men trenger heller ikke helt parfymefritt. 

Er mer gira på hudpleie enn sminke, men ikke krise å få en pleiende lipgloss som en av gavene da. 😊

AnonymBruker
Skrevet
Daisy-love skrev (25 minutter siden):

Nå spør jeg sikkert litt dumt, men jeg har sett noen er en salig blanding av hudpleie og sminke, er det ikke da en fare for at en får masse som ikke passer hudtypen/tonen sin? Er det noen som er mer «universelle» enn andre? Jeg tenker Rituals vil jeg ikke ha, for de produktene er så ekstremt parfymert, men trenger heller ikke helt parfymefritt. 

Er mer gira på hudpleie enn sminke, men ikke krise å få en pleiende lipgloss som en av gavene da. 😊

Jeg ser reviewvideoer. Og har et system der jeg merker for "vil ikke bli brukt", "kan gis bort", "vil bli brukt bort", eller "har veldig lyst til å prøve. 

Jeg bruke for eksempel ikke rød leppestift, som det er mye a i disse kalenderne - men har ei venninne som blir veldig glad for en gratis gave. Og har små nieser som elsker bumbum og slikt. 

Så velger man også en kalender som har hovedvekt av det du er mest opptatt av. Er det hudpleie er Liberty sin veldig god i år. Eller Lookfantastic beauty - et mer budsjettvennlig alternativ. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen som har oversikt over releasedager? Jeg har bestemt meg for SpaceNK (eller Lyko, hvis jeg ikke får tak i den). Så blir det nok en eller flere av Kicks, Lyko, Asos eller Bangerhead. Litt avhengig av tilgjengelighet og innhold. 

Kjøpte space NK sin i fjor og den er dyyyyr, men fikk mye for pengene, da det er mye fullsize og mye bra produkter. Men tror det blir for dyrt i år. Noen som har prøvd skinsecret sin?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg kjøper Linda Johansen sin adventskalender for den pleier å være bra, eller prøver Lumene sin.

Anonymkode: 8bed3...763

• Liker 1
Skrevet
Daisy-love skrev (35 minutter siden):

Jeg lurer på det samme :) 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Isola2 skrev (4 minutter siden):

Kjøpte space NK sin i fjor og den er dyyyyr, men fikk mye for pengene, da det er mye fullsize og mye bra produkter. Men tror det blir for dyrt i år. Noen som har prøvd skinsecret sin?

Ja, jeg føler jeg får veldig mye. for pengene. Jeg har hud og hår som "tåler alt", og finner mye glede i å prøve nytt. Er også glad i å gi bort det jeg selv ikke liker - venninner og barn blir så glade. 

Om kalenderen ser spennende ut vil jeg anbefale deg å se en video, da vet du om det er "verdi for pengene". Erfaringer fra i fjor har lite å si. For eksempel var Kicks utrolig bra for to år siden, elendig i fjor, så jeg bestemmer meg ikke for om denne står på lista i år før jeg har sett en video. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg føler jeg får veldig mye. for pengene. Jeg har hud og hår som "tåler alt", og finner mye glede i å prøve nytt. Er også glad i å gi bort det jeg selv ikke liker - venninner og barn blir så glade. 

Om kalenderen ser spennende ut vil jeg anbefale deg å se en video, da vet du om det er "verdi for pengene". Erfaringer fra i fjor har lite å si. For eksempel var Kicks utrolig bra for to år siden, elendig i fjor, så jeg bestemmer meg ikke for om denne står på lista i år før jeg har sett en video. 

Ja, pleier å følge med på Margareta sine kalenderåpninger. Men hun er litt intens til tider. Kikka på space NK sin nå, og synes den var litt mer «meh» for min del i år til den vanvittige prisen. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde den fra Makeupmekka ifjor og den var jeg så innmari fornøyd med at jeg vil kjøpe fra dem igjen i år, om de kommer med en. 

• Liker 2
Skrevet
Bålkaffe skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde den fra Makeupmekka ifjor og den var jeg så innmari fornøyd med at jeg vil kjøpe fra dem igjen i år, om de kommer med en. 

Den hørte jeg flere skryte av i fjor :)

Skrevet (endret)
Sirah skrev (20 minutter siden):

Den hørte jeg flere skryte av i fjor :)

Det skjønner jeg godt, den var kjempe bra. En av de beste jeg har hatt. 

Det er ikke alle produktene jeg bruker, men jeg tror jeg bruker godt over 90% av produktene jeg fikk gjennom den. Og de er alle veldig bra. 

Endret av Bålkaffe
  • Liker 1
Skrevet
Sirah skrev (52 minutter siden):

Jeg lurer på det samme :) 

Da var det ikke så dumt spørsmål likevel når vi er flere ☺️

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg ser reviewvideoer. Og har et system der jeg merker for "vil ikke bli brukt", "kan gis bort", "vil bli brukt bort", eller "har veldig lyst til å prøve. 

Jeg bruke for eksempel ikke rød leppestift, som det er mye a i disse kalenderne - men har ei venninne som blir veldig glad for en gratis gave. Og har små nieser som elsker bumbum og slikt. 

Så velger man også en kalender som har hovedvekt av det du er mest opptatt av. Er det hudpleie er Liberty sin veldig god i år. Eller Lookfantastic beauty - et mer budsjettvennlig alternativ. 

Tusen takk ☺️ Jeg har sett litt på videoer, men ikke i de siste årene. Fått tips her i tråden til noen så skal sjekke ut. 

Jeg kjenner ingen det er naturlig å gi til som bruker rød lebestift så den hadde vært utfordrende 😆 Fint med tips til Liberty og Look fantastic, skal se nærmere på de 😊 

Skrevet
Ullvott skrev (17 timer siden):

Kjøpte den store fra Rituals til datter18, hun elsker Sakura og kommer til å ha glede av alle produktene. 

Jeg savnet kalenderen fra Clinique I fjor, hadde den for to år siden og elsket den. Lancome hadde kalender i fjor, men det var for mye av den ene parfymen La Vie til at jeg ville ha kalenderen. Synes parfymen er grusom.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg mest fristet av Make Up Store. Det ser ut til å være mye for pengene; bare fullstørrelser, greie utfyllingsprodukter og det aller meste hadde farger som kan brukes av mange. Jeg liker godt kalendere med mye sminke :) 

Anonymkode: bf639...2d3

Skrevet (endret)

Noen som har erfaring med Yves Rocher sin? Vurderer å kjøpe til kona.

Edit: nevermind, ser ikke ut som de har lagt ned butikken i Norge?

Endret av Jdz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...