Sonit Skrevet 19. oktober #361 Del Skrevet 19. oktober Sirah skrev (1 time siden): Det føler jeg er noe helt annet. Du har jo kjøpt EN kalender hvor du har til hensikt å bruke mesteparten selv/gi bort i gave. Er noe helt annet om man kjøper en superpopulær kalender som f.eks Caia med hensikt om å selge den videre til dobbel eller trippel pris. Det er dårlig gjort mot alle som ønsker seg den. AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig. Men er jeg slem om jeg selger noen av tingene i for eksempel glöd kalenderen? Jeg trenger ikke 15-20 selvbruningsprodukter. Noe kommer jeg til å gi bort, men kjenner ikke så mange heller. Tenkte å ta 50-100kr for det Anonymkode: be3f0...5b8 Dette synes jeg er helt greit. Selg det til under pris på kalenderen, eller lag en pakkeløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #362 Del Skrevet 20. oktober Liberty sin 🤩 Anonymkode: a27a5...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 21. oktober #363 Del Skrevet 21. oktober Jeg gikk for Nivea sin, jeg. Den er pen å se på, det er produkter jeg tåler og så er det mye ting jeg bruker fra før. Så meg litt lei på alt overskuddet jeg ikke tok i bruk da jeg hadde f.eks. Essence sin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 21. oktober #364 Del Skrevet 21. oktober Sonit skrev (På 19.10.2024 den 23.09): Dette synes jeg er helt greit. Selg det til under pris på kalenderen, eller lag en pakkeløsning. Helt enig. Det blir noe helt annet Jeg har alltid gitt bort «overskuddet» i julegaver eller bursdagsgaver gjennom året. Er sjeldent jeg vil ha absolutt alt selv. Har selv kjøpt Glöd sin i år og regner med at jeg kommer til å gjøre det samme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. oktober #365 Del Skrevet 22. oktober Så kommer vist Body Shop med en også likevel 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 22. oktober #366 Del Skrevet 22. oktober Sirah skrev (2 timer siden): Så kommer vist Body Shop med en også likevel 🤔 Skal visst være helt lik som i fjor og året før der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. oktober #367 Del Skrevet 22. oktober Zidji skrev (2 timer siden): Skal visst være helt lik som i fjor og året før der Jeg finner bare en på hjemmesiden (iallfall når jeg sjekket i halvsøvne) og den så ut som om bare hadde små størrelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #368 Del Skrevet 22. oktober Blir nok denne fra bilvasker, noen med erfaringer? https://blivakker-no.mtpc.se/4842801 Anonymkode: 64a62...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 23. oktober #369 Del Skrevet 23. oktober Sirah skrev (På 22.10.2024 den 7.53): Så kommer vist Body Shop med en også likevel 🤔 Ja de kommer med kun en i år pga all produksjon osv ble stoppet når de gikk konk. Så de fikk kun til å ordne en liten kalender i år, dette sa en ansatt på body shop når jeg spurte ang kalendere. Den butikken hadde valgt å lage en egen også, i tillegg til den selskapet lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. oktober #370 Del Skrevet 23. oktober Lileep skrev (4 timer siden): Ja de kommer med kun en i år pga all produksjon osv ble stoppet når de gikk konk. Så de fikk kun til å ordne en liten kalender i år, dette sa en ansatt på body shop når jeg spurte ang kalendere. Den butikken hadde valgt å lage en egen også, i tillegg til den selskapet lager. Oj så kult at de lagde en egen i tillegg 😍 Regna med at det var noe sånt ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #371 Del Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (På 22.10.2024 den 18.50): Blir nok denne fra bilvasker, noen med erfaringer? https://blivakker-no.mtpc.se/4842801 Anonymkode: 64a62...e1a Man må jo bare elske stavekontroll 🚗 Anonymkode: bf639...2d3 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. oktober #372 Del Skrevet 26. oktober Det er litt kjedelig å kjøpe seg kalender, være fornøyd med den og så se en annen kalender du også vil ha. Har kjøpt L'occitane, men Lancome sin så jeg på i går og den var veeeldig fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #373 Del Skrevet 26. oktober MarianneE skrev (3 timer siden): Det er litt kjedelig å kjøpe seg kalender, være fornøyd med den og så se en annen kalender du også vil ha. Har kjøpt L'occitane, men Lancome sin så jeg på i går og den var veeeldig fin. Det er derfor jeg nå har fem 🙈 Har sluttet å se på videoer. Men skal se på M&S sin nå... det kan ikke skade, da jeg ikke skal over til UK før jul. Anonymkode: 0ddc7...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. oktober #374 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er derfor jeg nå har fem 🙈 Har sluttet å se på videoer. Men skal se på M&S sin nå... det kan ikke skade, da jeg ikke skal over til UK før jul. Anonymkode: 0ddc7...d47 Herregud 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 26. oktober #375 Del Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er derfor jeg nå har fem 🙈 Har sluttet å se på videoer. Anonymkode: 0ddc7...d47 Fem? Jeg har bare en jeg 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. oktober #376 Del Skrevet 26. oktober Peanut skrev (26 minutter siden): Fem? Jeg har bare en jeg Jeg også 😅 Har klart å motstå fristelsen til flere - enn så lenge 😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #377 Del Skrevet 26. oktober Peanut skrev (1 time siden): Fem? Jeg har bare en jeg Jeg har også 5 🙈 en deles med mannen da Anonymkode: be3f0...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 14. november #378 Del Skrevet 14. november Ryddet for reklame. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå