Sirah Skrevet 26. september #301 Del Skrevet 26. september Maleficenta skrev (7 timer siden): Jeg tenkte rituals. Liker produktene. Har du forresten vært fornøyd med deres kalendere? Jeg har hatt Rituals flere ganger og er egentlig veldig fornøyd med dem. Det jeg syntes at er kjedelig er at det er så få produkter i full størrelse kontra andre kalendere i samme prisklasse. Tenker da først og fremst på den største. Fordelen med Rituals er at de aller fleste kan ha produktene og kommer det et produkt jeg egentlig ikke vil ha/har bruk for selv så er det en fin liten gave/vertinnegave/bursdagsgave å ha liggende i skapet dersom behovet plutselig skulle melde seg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #302 Del Skrevet 26. september Sirah skrev (8 minutter siden): Jeg har hatt Rituals flere ganger og er egentlig veldig fornøyd med dem. Det jeg syntes at er kjedelig er at det er så få produkter i full størrelse kontra andre kalendere i samme prisklasse. Tenker da først og fremst på den største. Fordelen med Rituals er at de aller fleste kan ha produktene og kommer det et produkt jeg egentlig ikke vil ha/har bruk for selv så er det en fin liten gave/vertinnegave/bursdagsgave å ha liggende i skapet dersom behovet plutselig skulle melde seg Har kjøpt Rituals tidligere,men styrer unna nå. Det er for lite fornyelse. Du vet at du får 4 små lys,et hver søndag. De har pleid å ha flere herreprodukter noe jeg som kvinne absolutt ikke vil ha. I tillegg alt for mange små størrelser. Anonymkode: 44aa3...448 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september #303 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Har kjøpt Rituals tidligere,men styrer unna nå. Det er for lite fornyelse. Du vet at du får 4 små lys,et hver søndag. De har pleid å ha flere herreprodukter noe jeg som kvinne absolutt ikke vil ha. I tillegg alt for mange små størrelser. Anonymkode: 44aa3...448 Det var min opplevelse i forfjor også. I fjor hadde jeg derfor Lumene sin, og den likte jeg godt. Var masse gode produkter og huden min fikk en boost i den tørre og kalde årstiden. I år ville jeg prøve en med ulike merker i, og siden prisen ikke var den verste ble det ASOS sin. Veldig mye bra, og til 1299kr er det bra value for money, synes jeg😊 Anonymkode: f90e1...40d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stellia Skrevet 26. september #304 Del Skrevet 26. september Det ble Space NK i år 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. september #305 Del Skrevet 27. september Kittykat skrev (13 timer siden): Ikke meg du spør, men jeg har hatt Rituals kalender 2 år på rad. Det første året hadde jeg den billigste. Helt grei med produkter. I fjor hadde jeg den dyreste. Helt fantastisk, flere produkter i full størrelse. I år skal jeg ha den som er midt i mellom (de har 3 størrelser på kalenderne). Jeg gleder meg. Hvis man liker Rituals, så vil man like kalenderne deres, mener nå jeg 😊Man kan lese på informasjonen om de forskjellige kalenderne og hva som er i dem. Ja, jeg har hatt flere av dem tidligere og har sett nøye på hva de inneholder. Artige med adventlys i kalenderene da. Men selv synes jeg du får lite igjen for pengene vs andre kalendere. Og tro meg... Jeg elsker Rituals og har godt opp mot 70 produkter derfra. Heldigvis har vi alle forskjellig smak i verden. Det som er riktig for deg kan være helt feil for meg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 27. september #306 Del Skrevet 27. september (endret) Har sett på alle Rituals kalenderne nå, og classic er nesten helt lik fra i fjor. Mange av de samme produktene. Deluxe har kun 2 store produkter, og den ene er dusj såpe fra Hammam, som jeg brekker meg av. Vurderer Premium, den har produkter jeg faktisk vil ha, men den er så dyr 🥲 Endret 27. september av Disney Adult 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 27. september #307 Del Skrevet 27. september Jeg lurer på å kjøpe Goodiebox sin. Jeg hadde den i fjor og var veldig fornøyd da. Tror jeg brukte så og si alt av innholdet. Har hatt rituals tidligere, og kalenderen er såå fin å se på! Minuset er at jeg syns produktene lukter for mye, og er for mye til menn. Har en mann som ikke liker sånt "dill", særlig ikke med mye lukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 27. september #308 Del Skrevet 27. september Jeg kjøpte Rituals sin lille i fjor på halv pris i starten av desember. Mulig jeg gjør det i år også om den fortsatt er igjen. Syns det var kjedelig at det var to herreprodukter i den når de hadde en egen herrekalender også, men de pluss den hammamgreia jeg ikke liker fikk samboeren. Syns kalenderen var verdt det til halv pris, men hadde jeg betalt fullpris hadde jeg nok blitt skuffa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamamam Skrevet 28. september #309 Del Skrevet 28. september Jeg venter spent på å se Camilla pihl sin i år. Noen som vet innholdet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enot10 Skrevet 28. september #310 Del Skrevet 28. september Er det en sannsynlighet for at det kommer flere julekalendere fra caia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september #311 Del Skrevet 28. september Datteren min kjøpte Caia , den ser veldig bra ut. Husker ikke hvilken hun kjøpte ifjor men den var kjip, masse små produkter og likvel stiv pris. Anonymkode: fba81...94d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. september #312 Del Skrevet 30. september Har prøvd et par produkter fra L'occitane tidligere og synes de er gode, så jeg har nå bestilt den store (1500 kr) adventskalenderen derfra til meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. oktober #313 Del Skrevet 1. oktober Æsj jeg trenger tips fra dere merker jeg. Jeg var så innstilt på Body Shop at jeg lissom aldri satt meg inn i de andre. Det ser jo derimot dårlig ut. Jeg avventet for lenge så gikk jo dermed glipp av både Caia og Lyko sin store. Å kjøpe de til blodpris på finn er ikke aktuelt merker jeg. Lyko sin rosa kunne kanskje vært noe, men har en del av produktene allerede så det føles litt unødvendig. Har kikket på Glöd, men skulle gjerne vist om det omtrent bare var selvbruning. Er vel begrenset for hvor mye man trenger 😅 Hva tenker dere er gode alternativer dere som har satt dere inn i dette? Jeg er fornøyd med hudpleieproduktene jeg har så en rein hudpleiekalender utgår. Rituals sin har jeg ikke vært superfornøyd med de siste årene. For mye små produkter. Hjelp til hva jeg bør kikke på 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 1. oktober #314 Del Skrevet 1. oktober Sirah skrev (56 minutter siden): Æsj jeg trenger tips fra dere merker jeg. Jeg var så innstilt på Body Shop at jeg lissom aldri satt meg inn i de andre. Det ser jo derimot dårlig ut. Jeg avventet for lenge så gikk jo dermed glipp av både Caia og Lyko sin store. Å kjøpe de til blodpris på finn er ikke aktuelt merker jeg. Lyko sin rosa kunne kanskje vært noe, men har en del av produktene allerede så det føles litt unødvendig. Har kikket på Glöd, men skulle gjerne vist om det omtrent bare var selvbruning. Er vel begrenset for hvor mye man trenger 😅 Hva tenker dere er gode alternativer dere som har satt dere inn i dette? Jeg er fornøyd med hudpleieproduktene jeg har så en rein hudpleiekalender utgår. Rituals sin har jeg ikke vært superfornøyd med de siste årene. For mye små produkter. Hjelp til hva jeg bør kikke på 😅 Hva med Bangerhead som slippes 08.10.24? Den er ikke altfor dyr, og merkene i den er gode. Og du får alt fra hud, hår, sminke osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober #315 Del Skrevet 1. oktober Sirah skrev (1 time siden): Æsj jeg trenger tips fra dere merker jeg. Jeg var så innstilt på Body Shop at jeg lissom aldri satt meg inn i de andre. Det ser jo derimot dårlig ut. Jeg avventet for lenge så gikk jo dermed glipp av både Caia og Lyko sin store. Å kjøpe de til blodpris på finn er ikke aktuelt merker jeg. Lyko sin rosa kunne kanskje vært noe, men har en del av produktene allerede så det føles litt unødvendig. Har kikket på Glöd, men skulle gjerne vist om det omtrent bare var selvbruning. Er vel begrenset for hvor mye man trenger 😅 Hva tenker dere er gode alternativer dere som har satt dere inn i dette? Jeg er fornøyd med hudpleieproduktene jeg har så en rein hudpleiekalender utgår. Rituals sin har jeg ikke vært superfornøyd med de siste årene. For mye små produkter. Hjelp til hva jeg bør kikke på 😅 Så akkurat at sophie la ut om kalenderen, det er alt mulig i den, ikke bare selvbruning. Anonymkode: 06d86...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 1. oktober #316 Del Skrevet 1. oktober Sonit skrev (50 minutter siden): Hva med Bangerhead som slippes 08.10.24? Den er ikke altfor dyr, og merkene i den er gode. Og du får alt fra hud, hår, sminke osv. Takk! Skal sjekke denne AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Så akkurat at sophie la ut om kalenderen, det er alt mulig i den, ikke bare selvbruning. Anonymkode: 06d86...6c6 Hvor så du dette? Instagram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #317 Del Skrevet 2. oktober Da er Cult, Lyko 24k og Asos i hus. Nok beauty. Men håper Opi kommer ut med en variant av sin vanlige med minier med mye special effect. Og skal innom en Sephora neste uke, så også mulig at Favorites kalenderen blir med hjem. Anonymkode: 0ddc7...d47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 2. oktober #318 Del Skrevet 2. oktober Sirah skrev (13 timer siden): Æsj jeg trenger tips fra dere merker jeg. Jeg var så innstilt på Body Shop at jeg lissom aldri satt meg inn i de andre. Det ser jo derimot dårlig ut. Jeg avventet for lenge så gikk jo dermed glipp av både Caia og Lyko sin store. Å kjøpe de til blodpris på finn er ikke aktuelt merker jeg. Lyko sin rosa kunne kanskje vært noe, men har en del av produktene allerede så det føles litt unødvendig. Har kikket på Glöd, men skulle gjerne vist om det omtrent bare var selvbruning. Er vel begrenset for hvor mye man trenger 😅 Hva tenker dere er gode alternativer dere som har satt dere inn i dette? Jeg er fornøyd med hudpleieproduktene jeg har så en rein hudpleiekalender utgår. Rituals sin har jeg ikke vært superfornøyd med de siste årene. For mye små produkter. Hjelp til hva jeg bør kikke på 😅 Jeg så Margareta åpne kalenderen fra BliVakker i går, eller Cocopanda som den heter i Sverige. Jeg synes den så bra ut, med en blanding av sminke, hud- og hårprodukter. Mye fullstørrelser, noen luker med to produkter i en, og lite utfyllingsprodukter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 2. oktober #319 Del Skrevet 2. oktober Ullvott skrev (23 minutter siden): Jeg så Margareta åpne kalenderen fra BliVakker i går, eller Cocopanda som den heter i Sverige. Jeg synes den så bra ut, med en blanding av sminke, hud- og hårprodukter. Mye fullstørrelser, noen luker med to produkter i en, og lite utfyllingsprodukter. Takk Kikket litt på den også. Jeg får søke opp Margareta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enot10 Skrevet 2. oktober #320 Del Skrevet 2. oktober Jeg har kjøpt camilla pihl sin.. håper ikke den er helt make som i fjor… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå