AnonymBruker Skrevet 25. september #281 Del Skrevet 25. september Hva er sjarmen med å først se videoer av feks Margaretha åpne adventskalendere, for så å kjøpe den samme selv? Da vet dere jo hva som er i kalenderen. Anonymkode: 398e4...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #282 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er sjarmen med å først se videoer av feks Margaretha åpne adventskalendere, for så å kjøpe den samme selv? Da vet dere jo hva som er i kalenderen. Anonymkode: 398e4...c27 Jeg kjøper ikke for å bli overrasket. Da risikerer man jo også en rekke skuffelser, og det er heller ikke bra for miljøet da mye ikke vil bli brukt. Jeg kjøper for å prøve ut produkter jeg ønsker å prøve, for å fylle på med favoritter, og å samtidig spare penger på det. Nå vet jeg jo at nesten hver luke jeg åpner er noe jeg blir glad for, og som vil bli brukt. Så kan du si at jeg like så godt kan gå og åpne de to som allerede er i hus allerede nå. Men for meg har det blitt en koselig førjulstradisjon å åpne luke for luke til kaffekoppen hver morgen, gjerne titte inn på videoen igjen og se hva som ble kommentert og få tips. Jeg har jo også glemt hva som er i hver kalender, og i alle fall hva som er i hver luke, når jeg så langt har 77 luker å åpne. Anonymkode: 0ddc7...d47 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. september #283 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min teori er at de egentlig ikke tjener på de dyrere kalenderene. Men at de skaper blest og oppmerksomhet rundt sidene. Men mulig det er hva jeg forteller meg selv for å virkelig føle at jeg tjener penger på dette 😂 Anonymkode: 0ddc7...d47 De gjør nok ikke det. Sikkert derfor de lager så få også. Og blest og oppmerksomhet får de jo masse av. Hehe, samme her, prøver å innbille meg selv at jeg tjener penger på dette jeg og 😂 men tror jeg har gjort et godt kjøp, altså. Lyst på Lyko 24K også, men har som sagt en del av det som er i den fra før. Men mulig det bli bangerhead sin i tillegg. Den slippes 8.oktober tror jeg der var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 25. september #284 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva er sjarmen med å først se videoer av feks Margaretha åpne adventskalendere, for så å kjøpe den samme selv? Da vet dere jo hva som er i kalenderen. Anonymkode: 398e4...c27 Når jeg ser kalendre i september har jeg uansett glemt det meste av det som er i den når desember kommer. Og skal jeg kjøpe en dyr kalender vil jeg vite hva som er i den først. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 25. september #285 Del Skrevet 25. september jukkapalme skrev (1 minutt siden): Når jeg ser kalendre i september har jeg uansett glemt det meste av det som er i den når desember kommer. Og skal jeg kjøpe en dyr kalender vil jeg vite hva som er i den først. Helt enig. Ære være den som klarer å huske innholdet i 24 luker i 2-3 måneder, men jeg gjør i alle fall ikke det. 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 25. september #286 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva tenkes om Blivakker sin? https://www.blivakker.no/product/3297206/blivakker-beauty-calendar-2024 er det verdt det? Anonymkode: c17ec...88b Synes ikke den er verdt 2500 kr nei. For små størrelser, og få dyre merker. Synes også innholdet generelt er kjedelig, lite nytt og spennende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #287 Del Skrevet 25. september Skjønner jeg har hatt flaks, jeg fikk tak i Caia sin uten å være klar over at den kom til å bli raskt utsolgt. Hadde tenkt på den, og sjekket tilfeldigvis mailen og så reklame for at den var sluppet. Men det var da et par timer etter i alle fall. Så Caia sin er bestilt og jeg gleder meg til desember! Den ser skikkelig bra ut i år med masse godbiter. Anonymkode: 117be...e04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 25. september #288 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Skjønner jeg har hatt flaks, jeg fikk tak i Caia sin uten å være klar over at den kom til å bli raskt utsolgt. Hadde tenkt på den, og sjekket tilfeldigvis mailen og så reklame for at den var sluppet. Men det var da et par timer etter i alle fall. Så Caia sin er bestilt og jeg gleder meg til desember! Den ser skikkelig bra ut i år med masse godbiter. Anonymkode: 117be...e04 Ser de prøver seg med å selge CAIA for 5000 kr på Tise... Så tydelig at noen spekulerer i å kjøpe ekstra (man kunne kjøpe maks 3 stk) for å selge videre. Jeg fikk også tak i den; blir en førjulsgave til en heldig tenåring ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #289 Del Skrevet 25. september Sonit skrev (18 minutter siden): Ser de prøver seg med å selge CAIA for 5000 kr på Tise... Så tydelig at noen spekulerer i å kjøpe ekstra (man kunne kjøpe maks 3 stk) for å selge videre. Jeg fikk også tak i den; blir en førjulsgave til en heldig tenåring ❤️ Så det var mange som solgte de i fjor på Tise også, langt ut i desember. Håper mange ikke går på å kjøper de for de prisene folk skal ha, syns det der blir for dumt at du skal tjene penger på andre 🙄 Anonymkode: 06d86...6c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #290 Del Skrevet 25. september Jeg fikk kjøpt Caia sin Kl 07:53🤭 Anonymkode: a454c...4cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #291 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så det var mange som solgte de i fjor på Tise også, langt ut i desember. Håper mange ikke går på å kjøper de for de prisene folk skal ha, syns det der blir for dumt at du skal tjene penger på andre 🙄 Anonymkode: 06d86...6c6 Finn fjerner annonsene nå fordi «Det er ikke tillatt å annonsere produkter man ennå ikke har i sitt eie, feks varer som er på vei i posten eller varer som er forhåndsbestilt fra leverandør/butikk. Du må vente til du har varen hos deg før du kan legge den ut på FINN» Anonymkode: a454c...4cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 25. september #292 Del Skrevet 25. september Rituals. Det er det hvert år, siden den har mange snedige reisestørrelser. Jeg handler den dog noen dager ut i desember når LYKO selger den til 30%, siden det er produktene jeg er ute etter og ikke det å åpne en ny luke hver dag som er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #293 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Finn fjerner annonsene nå fordi «Det er ikke tillatt å annonsere produkter man ennå ikke har i sitt eie, feks varer som er på vei i posten eller varer som er forhåndsbestilt fra leverandør/butikk. Du må vente til du har varen hos deg før du kan legge den ut på FINN» Anonymkode: a454c...4cd Syns det er bra jeg 👏 Anonymkode: 06d86...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvem er dette? Skrevet 25. september #294 Del Skrevet 25. september Caia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 26. september #295 Del Skrevet 26. september Jeg var ikke klar over at Caia sine gikk så fort ut! Så da hadde jeg flaks; lå i senga og scrollet på mobilen i går morges og kom på at jeg behøvde ny mascara, gikk inn på Caia sin nettside for å kjøpe og oppdaget kalenderen. Sjekket igjennom produktene og de så veldig bra ut, så bestemte meg for å slå til og unne meg den kalenderen. Har aldri hatt så dyr kalender før, har tidligere hatt sjokoladekalenderen fra Jentene på Tunet (kan anbefales selv om der ikke er hudpleie og kosmetikk…veldig god hjemmelaget sjokolade/konfektbiter) Men ja; i år blir det kalender fra Caia Teit at de lager et så lite opplag når de er så populære og rives bort på kort tid. Men mulig det er pga det er full size-produkter og de ville ha tapt for mye i inntjening hvis de har hatt veldig mange til salgs til så redusert pris🤷🏼♀️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 26. september #296 Del Skrevet 26. september (endret) skruf skrev (5 timer siden): Jeg var ikke klar over at Caia sine gikk så fort ut! Så da hadde jeg flaks; lå i senga og scrollet på mobilen i går morges og kom på at jeg behøvde ny mascara, gikk inn på Caia sin nettside for å kjøpe og oppdaget kalenderen. Sjekket igjennom produktene og de så veldig bra ut, så bestemte meg for å slå til og unne meg den kalenderen. Har aldri hatt så dyr kalender før, har tidligere hatt sjokoladekalenderen fra Jentene på Tunet (kan anbefales selv om der ikke er hudpleie og kosmetikk…veldig god hjemmelaget sjokolade/konfektbiter) Men ja; i år blir det kalender fra Caia Teit at de lager et så lite opplag når de er så populære og rives bort på kort tid. Men mulig det er pga det er full size-produkter og de ville ha tapt for mye i inntjening hvis de har hatt veldig mange til salgs til så redusert pris🤷🏼♀️ Aldri hatt en så dyr kalender før jeg heller. Hadde space nk i 2022, men da var krona bedre enn nå pluss rabattkode på 20%, så betalte ikke mer enn 2100. Er 27 full size produkter i den og de tjener nok ikke så mye på den, nei, så sikkert derfor de lager så få. Jeg har kjøpt Johan Bülow lakriskalender i tillegg. Blir kanskje Bangerhead også. Endret 26. september av jukkapalme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sølvpilen Skrevet 26. september #297 Del Skrevet 26. september Jeg har tidligere kjøpt den billigste adventskalenderen fra Rituals, men i år slo jeg til å kjøpte den fra Caia 🤩. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 26. september #298 Del Skrevet 26. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 16.47): Denne tråden er ment for de som liker adventskalender med sminke, hår- og hudpleie eller kroppsprodukter og slikt, og som har tenkt å kjøpe seg adventskalender i høst. Jeg synes det er koselig å unne seg litt ekstra når nettene blir lange og kulda setter inn, og med adventskalender kan man komme borti produkter man kanskje ikke hadde tenkt på. Jeg har hatt Rituals i et par år, men har lyst til å prøve en annen denne gangen. Har ikke bestemt meg ennå, for vi er jo bare i september, men jeg vurderer Lumene eller L'Oreal. Hvilken kalender har du tenkt å kjøpe i år? Hvordan går du fram for å velge? Anonymkode: bf639...2d3 Jeg tenkte rituals. Liker produktene. Har du forresten vært fornøyd med deres kalendere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. september #299 Del Skrevet 26. september Maleficenta skrev (5 timer siden): Jeg tenkte rituals. Liker produktene. Har du forresten vært fornøyd med deres kalendere? Ikke meg du spør, men... Jeg synes egentlig Rituals ikke er verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 26. september #300 Del Skrevet 26. september Maleficenta skrev (5 timer siden): Jeg tenkte rituals. Liker produktene. Har du forresten vært fornøyd med deres kalendere? Ikke meg du spør, men jeg har hatt Rituals kalender 2 år på rad. Det første året hadde jeg den billigste. Helt grei med produkter. I fjor hadde jeg den dyreste. Helt fantastisk, flere produkter i full størrelse. I år skal jeg ha den som er midt i mellom (de har 3 størrelser på kalenderne). Jeg gleder meg. Hvis man liker Rituals, så vil man like kalenderne deres, mener nå jeg 😊Man kan lese på informasjonen om de forskjellige kalenderne og hva som er i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå