Gå til innhold

Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sonit skrev (10 timer siden):

Veldig enig. Har handlet fast på SkinCity siden begynnelsen, og nytt godt av masse fine vareprøver, super service og de toalettmappene de hadde hver sommer/vinter med mye bra i. Og stort utvalg. Synd at de nå er under Matas. De skal jo komme hit med fysiske butikker de også, men det er jo mer drugstore/Normal-ish.

Samme her. Skincity var noe helt eget og ga mye bedre service enn alle andre. Og vareprøvene ble det brått slutt på når de slo seg sammen med Kicks. De toalettmappene med produkter man får om man handler for en viss sum har de fortsatt (handlet så jeg fikk med meg det til påske og i sommer), men blir sikkert slutt på det også.

Helt enig, veldig synd at de nå er under Matas. Syns det var så rart, for Matas hadde jo nettbutikk her i Norge som ble lagt ned etter en kort stund og like etter kjøper de opp Kicks/Skincity. Blir sikkert fint med fysiske matas-butikker, men vi trenger jo ikke en Normal-aktig butikk til. Selv om jeg elsker Normal. 

Endret av jukkapalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker ikke helt som Kicks sin har slått helt ann, den pleier jo å bli utsolgt med en gang, 

Anonymkode: 06d86...6c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Virker ikke helt som Kicks sin har slått helt ann, den pleier jo å bli utsolgt med en gang, 

Ikke rart, de var jo kjempeskuffende, spesielt den dyreste. Har jo vært så bra de siste årene og nå er den skikkelig dårlig. Syns den billigste er bedre, men ikke særlig spennende den heller. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj altså i år er jeg usikker. Jeg er egentlig storfornøyd med hudpleieproduktene jeg bruker allerede og er ganske sær på sminke. Har hatt Rituals en del år, men syntes det er kjipt med så mange små produkter - selv i den dyreste kalenderen. Hadde håpet på Body Shop sin da jeg har likt den veldig godt, men det ser jo heller dårlig ut. 

På en måte kan man jo bare spare de pengene, men jeg syntes det er så hyggelig med julekalender. Jeg får fortsette å lese om deres erfaringer og så håper jeg at jeg finner noe jeg vil ha.

Jeg holder en liten knapp på den til Glöd, men det er vel begrenset HVOR mye selvbruning man trenger 😅 Men hadde jo vært gøy å teste noen av de andre produktene også kanskje. Jeg holdt på å kjøpe Bli Vakker sin i fjor, men har ikke funnet noen der heller i år. Kicks sin syntes jeg at virket kjedelig og den store til Lyco er egentlig litt dyrere enn hva jeg egentlig vil bruke på det. Rekker vel heller ikke å få lønning før den er utsolgt og har egentlig en del andre ting jeg bør prioritere å bruke penger på denne måneden enn en julekalender.

Men halve moroa hvert år er jo å vurdere hvilken man skal ha 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Ikke rart, de var jo kjempeskuffende, spesielt den dyreste. Har jo vært så bra de siste årene og nå er den skikkelig dårlig. Syns den billigste er bedre, men ikke særlig spennende den heller. 

Nei skikkelig skuffende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte den minste fra kicks til min tenåringsdatter. Enig i at den minste er bedre enn den største i år. Vurderte også Skincity, men kom egentlig frem til at den er litt kjedelig med kun hudpleie.

Anonymkode: 32654...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå er det slipp kl 08!!😄

Anonymkode: a454c...4cd

Caia du mente? Jeg fikk tak i den, hipp hipp hurra! Ikke den kalenderen jeg hadde trodd jeg skulle ende opp med, men når jeg så hvor bra den var i år så 🤩🤩🤩 Lyko er og råbra, men har flere av produktene der fra før. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har kjøpt rituals-kalender til meg.

Anonymkode: 43af2...208

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estimert ventetid i kø hos Lyke: More than an hour.

😂

Anonymkode: c17ec...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Caia du mente? Jeg fikk tak i den, hipp hipp hurra! Ikke den kalenderen jeg hadde trodd jeg skulle ende opp med, men når jeg så hvor bra den var i år så 🤩🤩🤩 Lyko er og råbra, men har flere av produktene der fra før. 

Åå så heldig at du fikk tak i den, det gjorde ikke jeg🥲

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, kjempeglad jeg fikk tak i den 😍 Så synd at ikke du fikk tak i den 😢 De burde lage mange flere. Blir jo alltid utsolgt på null komma niks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (9 minutter siden):

Ja, kjempeglad jeg fikk tak i den 😍 Så synd at ikke du fikk tak i den 😢 De burde lage mange flere. Blir jo alltid utsolgt på null komma niks. 

Ja ble bare kasta ut av nettsiden gang på gang, tullete at de lager så få, de vet jo de selger de ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Lyko 24k er i boks.. men for noe styr. Runde på runde med "lager tomt likevel", og avviste betalinger. Står i alle fall nå som en "plukkes", og to "kansellert". 

Så da får jeg 0 eller 3 😜

Anonymkode: 0ddc7...d47

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ikke jeg heller

Anonymkode: 82574...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha caia, bruker mye av produktene , men fikk ikke tak i den, så da har jeg kjøpt lyko 24k og lumene sine.

Anonymkode: 82574...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja ble bare kasta ut av nettsiden gang på gang, tullete at de lager så få, de vet jo de selger de ut

Ja, helt håpløst. Jeg gikk inn 0759 og det gikk treigt da også, men ble i hvert fall ikke kasta ut. De burde lage minst tre ganger så mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Ja, helt håpløst. Jeg gikk inn 0759 og det gikk treigt da også, men ble i hvert fall ikke kasta ut. De burde lage minst tre ganger så mange. 

Min teori er at de egentlig ikke tjener på de dyrere kalenderene. Men at de skaper blest og oppmerksomhet rundt sidene. 

Men mulig det er hva jeg forteller meg selv for å virkelig føle at jeg tjener penger på dette 😂

Anonymkode: 0ddc7...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...