Gå til innhold

Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg syns fjorårets var bedre, men det er jo smak og behag hva man liker/ ønsker seg i kalenderen 😊

Anonymkode: 06d86...6c6

Enig med deg. Jeg var fornøyd med den rimeligste versjonen fra Kicks i fjor, men kommer ikke til å kjøpe den i år. Faktisk er det (minst) to ting i årets kalender som også var med i fjor, og det burde de unngått, synes jeg. Både setting-sprayen fra Urban Decay og body-misten fra Sol de Janeiro var med i fjor, og jeg har igjen mer enn nok av begge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ullvott skrev (20 minutter siden):

Enig med deg. Jeg var fornøyd med den rimeligste versjonen fra Kicks i fjor, men kommer ikke til å kjøpe den i år. Faktisk er det (minst) to ting i årets kalender som også var med i fjor, og det burde de unngått, synes jeg. Både setting-sprayen fra Urban Decay og body-misten fra Sol de Janeiro var med i fjor, og jeg har igjen mer enn nok av begge. 

Ja er helt enig, at det er flere samme produkter fra i fjor er kjedelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Lumene og Korres sin :) 

Anonymkode: be3f0...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Rituals ifjor og aldri mer. Jeg liker parfyme, men den der var jo ut av en annen verden. Trenger et eget forseglet rom til oppbevaring, den kan iallfall ikke stå i stua.

Anonymkode: 5b2ba...716

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De sender vel heller ikke adventskalendere til Norge lenger; prøvde å bestille både i fjor og i år, men får beskjed i retning av at "dette produktet kan ikke leveres til din lokasjon" elns. (Og året før der igjen fikk jeg bestilt, men den ble aldri levert, og det var masse styr med mailing og beklagelser. Fikk pengene tilbake, da.) Synd, for den pleide å være veldig bra. ☹️

Anonymkode: 97009...5a8

Å nei, gjør de ikke? ☹️ Jeg visste at de ikke sendte beautyboxene hit lenger, men trodde de sendte kalenderen. For noe dritt. Den kalenderen pleier å være veldig bra, ja, har hatt den 3 ganger. Så kjipt at du aldri fikk kalenderen din, men bra du fikk pengene tilbake til slutt.

Glossybox pleide også å være bra, men de sender heller ikke til Norge mer, de har gitt seg i hele Norden. Goodiebox pleier å være ganske kjedelig. Håper nordicfeel sine kalendre er bra i år. 

Tror det blir Lyko 24K eller bangerhead på meg. Eller kanskje Caia. Vanvittig lyst på cult beauty og selv om den blir sykt dyr. Blir vel toll også når det er over 3000 kr, tror jeg? I tillegg til selvfølgelig moms fra første krone. Gebyret til posten er heldigvis ikke så høyt lenger, men blir jo dyrt likevel når det blir toll i tillegg til momsen. Så selv om kalenderen er utrolig bra er jeg usikker på om det er verdt det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, hater at alle de bra blir så sinnsykt dyre, siden det må bestilles fra utlandet. 

Vanskelig valg i år ja.

Ja, det er noe dritt. Vil helst unngå å bestille fra utlandet pga kronekursen. Samtidig vil jeg jo ha noe jeg virkelig ønsker meg og ikke noe «halvbra». Synd Kicks sine var så skuffende, hadde gledet meg til dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Ja, det er noe dritt. Vil helst unngå å bestille fra utlandet pga kronekursen. Samtidig vil jeg jo ha noe jeg virkelig ønsker meg og ikke noe «halvbra». Synd Kicks sine var så skuffende, hadde gledet meg til dem. 

Ja kicks sin er overhodet ikke vært pengene, tror mange kommer til å være misfornøyde med den, hvertfall hvis de hadde i fjor.

nei jeg tror jeg rett og slett skal unne meg Caia sin i år. Hvis jeg får tak i da😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja kicks sin er overhodet ikke vært pengene, tror mange kommer til å være misfornøyde med den, hvertfall hvis de hadde i fjor.

nei jeg tror jeg rett og slett skal unne meg Caia sin i år. Hvis jeg får tak i da😅

Tror jeg og. Jeg fikk ikke tak i den i fjor siden jeg var så treig meg å bestemme meg, men hadde den i forfjor og var storfornøyd.

Ja, Caia sin er råbra 🤩 Bedre enn noen gang. Og alt er full size. Og ingenting jeg har fra før utenom lipliner, men den har jeg i en annen farge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 timer siden):

Å nei, gjør de ikke? ☹️ Jeg visste at de ikke sendte beautyboxene hit lenger, men trodde de sendte kalenderen. For noe dritt. Den kalenderen pleier å være veldig bra, ja, har hatt den 3 ganger. Så kjipt at du aldri fikk kalenderen din, men bra du fikk pengene tilbake til slutt.

Glossybox pleide også å være bra, men de sender heller ikke til Norge mer, de har gitt seg i hele Norden. Goodiebox pleier å være ganske kjedelig. Håper nordicfeel sine kalendre er bra i år. 

Tror det blir Lyko 24K eller bangerhead på meg. Eller kanskje Caia. Vanvittig lyst på cult beauty og selv om den blir sykt dyr. Blir vel toll også når det er over 3000 kr, tror jeg? I tillegg til selvfølgelig moms fra første krone. Gebyret til posten er heldigvis ikke så høyt lenger, men blir jo dyrt likevel når det blir toll i tillegg til momsen. Så selv om kalenderen er utrolig bra er jeg usikker på om det er verdt det. 

Jeg har kjøpt Cult. Endte på ca 4100. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?"

Absolutt INGEN, bare dyre vareprøver. er ikke intr i det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (Akkurat nå):

"Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?"

De rimelige, ja. Men av de litt dyrere, med flere merker, kan du spare mye penger. Om du setter deg inn i hva de inneholder først. Det er mange som vil være med i kalendrene for reklameformål, da de vet de har gode produkter. Samtidig som man oppdager nye produkter. Den jeg tjente mest på i fjor var Harvey Nichols sin. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har kjøpt Cult. Endte på ca 4100. 

Kult 😊 Håper du blir fornøyd! Måtte du betale toll i tillegg til momsen? 

Teardrop skrev (1 time siden):

Veldig mange av kalenderne har bare eller nesten bare full size produkter, faktisk. Vet ikke hvilke du har sett på som har bare vareprøver, må være noe billig ræl. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (7 timer siden):

Tror jeg og. Jeg fikk ikke tak i den i fjor siden jeg var så treig meg å bestemme meg, men hadde den i forfjor og var storfornøyd.

Ja, Caia sin er råbra 🤩 Bedre enn noen gang. Og alt er full size. Og ingenting jeg har fra før utenom lipliner, men den har jeg i en annen farge. 

Håper du sier hvem du ender med å kjøpe 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte Rituals sin, men var egentlig ikke så imponert av innholdet. I år var det litt for mange produkter jeg ikke hadde brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper du sier hvem du ender med å kjøpe 🤩

Det skal jeg gjøre 😊 må fortelle hvilken du ender opp med du også da 🤩 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (6 minutter siden):

Det skal jeg gjøre 😊 må fortelle hvilken du ender opp med du også da 🤩 

Absolutt 🤩

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer L’occitane sin. Er det noen som har hatt den før? 

Anonymkode: e20d1...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg vurderer L’occitane sin. Er det noen som har hatt den før? 

Anonymkode: e20d1...4cf

Jeg har hatt den minste varianten av L'Occitane to år på rad. Begge gangene har jeg kjøpt den til halv pris tidlig i desember. Det har vært en liten "ekstrakalender" for meg. Innholdet er bra for den som vil teste forskjellige produkter fra det merket, men størrelsene er veldig små. Jeg liker produktene, men synes ikke den minste kalenderen er verdt full pris. Samtidig er dette den kalenderen hvor jeg faktisk bruker opp omtrent alle produktene i løpet av året, for størrelsene passer godt i toalettmappa og de holder akkurat til helgeturer med et par overnattinger. 

De større variantene av kalenderne har jeg ikke kjøpt, da jeg allerede har prioritert andre adventskalendere, men jeg tror de er litt mer verdt pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (15 timer siden):

Vurderte Rituals sin, men var egentlig ikke så imponert av innholdet. I år var det litt for mange produkter jeg ikke hadde brukt.

Jeg ble heller ikke imponert. Syns innholdet var for likt fjorårets.

Anonymkode: 425dc...3b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...