Gå til innhold

Adventskalendere for make-up, velvære, hudpleie, skjønnhet osv - hvilken skal du ha i år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har litt lyst på Liberty sin. Reiser til London i høstferien, så den er innenfor rekkevidde… Hvis ikke blir det Babor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foretrekker kalendere med kremer, hudpleie, hårprodukter, neglelakker osv. Vil ikke ha med sminke, da det ofte blir så mange produkter som ikke passer meg på farge. Noen tips for i år 🙂?

Anonymkode: 1f8ca...207

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (23 timer siden):

Jeg venter også spent på Kicks sine kalendre. De har vært veldig bra de siste par årene. Er inne på siden og søker hver eneste dag, men neida. Tror de kom på denne tiden i fjor, så er nok rett rundt hjørnet. Håper Margareta skal åpne dem 

Drøy ventingen et par uker om min info stemmer. Skjer vist ingenting før uke 40. Jobber i nabobutikken til en Kicks og noen ganger dryppet det litt inside info min vei 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosenrød skrev (7 timer siden):

Jeg har litt lyst på Liberty sin. Reiser til London i høstferien, så den er innenfor rekkevidde… Hvis ikke blir det Babor.

Den pleier være veldig god ut.

Anbefaler også å ta en titt på M&S sin, i tillegg. Plukker alltid den med om jeg reiser på den tiden, men den blir raskt utsolgt. I fjor var også Harvey Nichols sin veldig god i litt høyere prisklasse. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (2 timer siden):

Kan noen av dere anbefale en sminke-kalender til en 14-åring? 

Prisnivå? hvor merkebevisst er hun? Kun sminke, eller også hudpleie? 

Anonymkode: 0ddc7...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (2 timer siden):

Drøy ventingen et par uker om min info stemmer. Skjer vist ingenting før uke 40. Jobber i nabobutikken til en Kicks og noen ganger dryppet det litt inside info min vei 

Aha, takk for inside info 😊 Da får jeg smøre meg med tålmodighet litt lenger. Er medlem og mottar nyhetsbrev, men har vært innom siden hver dag og søkt likevel. Gleder meg til de kommer, håper de er like bra som de siste par-tre årene! Da kommer sikkert Skincity omtrent samtidig siden de eies av Kicks nå. Hadde Bangerhead i fjor, var fornøyd med den også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prisnivå? hvor merkebevisst er hun? Kun sminke, eller også hudpleie? 

Anonymkode: 0ddc7...d47

Gjerne under 2.000. Hun bryr seg ikke så mye om merker, og liker både sminke og hudpleie. Ikke så mye neglelakk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (2 minutter siden):

Gjerne under 2.000. Hun bryr seg ikke så mye om merker, og liker både sminke og hudpleie. Ikke så mye neglelakk. 

Lykos Mind glown eller 25 days of Beauty ville nok slått veldig an. Disse er blant de mest populære i Norge/Norden. Men kan også være vanskelig å få tak i da de selger ut så raskt. Man må da sitte ganske klar når de lanseres til uka. Mener prisen er ca 1000 for hver av disse, førstnevnte litt dyrere. 

Make up store har fått mye skryt i år, kun 1000, det er nesten en ren sminkekalender. Men føler mulig den blir litt for voksen?

Så har du jo merker som HM, revolution, NYX..

Asos til ca 1300 er også en god miks av sminke og hudpleie.  Lookfantastic er i samme kategori. 

Om du søker de opp på youtube kan du raskt se over innholdet. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Lykos Mind glown eller 25 days of Beauty ville nok slått veldig an. Disse er blant de mest populære i Norge/Norden. Men kan også være vanskelig å få tak i da de selger ut så raskt. Man må da sitte ganske klar når de lanseres til uka. Mener prisen er ca 1000 for hver av disse, førstnevnte litt dyrere. 

Make up store har fått mye skryt i år, kun 1000, det er nesten en ren sminkekalender. Men føler mulig den blir litt for voksen?

Så har du jo merker som HM, revolution, NYX..

Asos til ca 1300 er også en god miks av sminke og hudpleie.  Lookfantastic er i samme kategori. 

Om du søker de opp på youtube kan du raskt se over innholdet. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (16 timer siden):

Kan noen av dere anbefale en sminke-kalender til en 14-åring? 

Ville ha sett på makeup mekka sin.

Anonymkode: 425dc...3b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Den pleier være veldig god ut.

Anbefaler også å ta en titt på M&S sin, i tillegg. Plukker alltid den med om jeg reiser på den tiden, men den blir raskt utsolgt. I fjor var også Harvey Nichols sin veldig god i litt høyere prisklasse. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

Den hadde jeg i fjor, veldig bra produkter og helt utrolig "value for money" mtp at den kostet £35! Skal på førjulstur i år også, men et par uker senere enn jeg var i fjor, så jeg håperhåperhåper den ikke er utsolgt. 🤞

Anonymkode: 97009...5a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha. Overprisede produkter i ministørrelse hvor 70% ikke blir brukt. Da kjøper jeg heller ett produkt til fullpris som uansett blir prisen under hva en kalender koster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Motelvibes skrev (6 minutter siden):

Skal ikke ha. Overprisede produkter i ministørrelse hvor 70% ikke blir brukt. Da kjøper jeg heller ett produkt til fullpris som uansett blir prisen under hva en kalender koster. 

Kjøper kun kalenderne der alt blir brukt, eller gitt i gaver.

Fantastisk verdi for pengene når man velger rett. 

Det handler jo om hvilke undersøkelser man gjør, og hvordan man bruker produktene. I denne tråden ser du for eksempel en som skal ha Mac, og vil bruke alle produktene. Og jeg når jeg telte over ser at det er 6 leppeprodukter jeg ikke får brukt da de er mørke i nyansen, og flere øyeskygger jeg absolutt ikke trenger. 

Man må gjerne gå for de litt dyrere, da. Der teller jeg raskt opp at 5-6 produkter jeg bruker, eller gjerne vil prøve, tjener inn hele kalenderen. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg atter en gang ha adventskalender fra Rituals. Jeg har kjøpt den mellomste i år. I fjor hadde jeg den største og året før der igjen, den minste. Jeg elsker Rituals, det samme gjør datteren min. Så hvis det er noe i adventskalenderen jeg ikke liker, så får hun det, for hun bruker det. Jeg gleder meg til å åpne en velduftende luke hver dag 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker da man ikke fikk vite hva som var i kalenderne jeg. Da ble det jo stas hver gang jeg åpnet. Nå er det ingen glede for jeg vet jo hva jeg får sammenlagt og da er det strengt tatt ikke verdt pengene. 

Anonymkode: 31a95...41d

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lander alltid på bodyshop sin og de kan trenge det mer enn noensinne. 

Kjøpte kiehls sin et år  men aldri mer.  Utformingen er ganske stor, så du føler at du skal få endel  men det var kun vareprøver som du uansett for gratis,  noen få krukker og tuber i travel size og en eneste ting i i vanlig størrelse, en lypsyl i original størrelse. Aldri mer kiehls juleskalender om jeg liker produktene

Endret av Laraa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg husker da man ikke fikk vite hva som var i kalenderne jeg. Da ble det jo stas hver gang jeg åpnet. Nå er det ingen glede for jeg vet jo hva jeg får sammenlagt og da er det strengt tatt ikke verdt pengene. 

Anonymkode: 31a95...41d

Gleder meg til å prøve produktene. 

Dessuten husker jeg ikke hva som er i den enkelte. Ser flere titals videoer, og ender som regel med 4-5 kalendere. 

Uansett. Er ikke primært spenningen for min del. Men det å få gode produkter til en veldig redusert pris, og mulighet til å prøve mye forskjellig. 

De gangene jeg har hatt en kalender jeg ikke har visst innholdet i har det vært mye skuffelse, da jeg føler det er så bortkasta penger å ha betalt for eksempel for en rød leppestift. 

Anonymkode: 0ddc7...d47

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laraa skrev (3 timer siden):

Jeg lander alltid på bodyshop sin og de kan trenge det mer enn noensinne. 

Kjøpte kiehls sin et år  men aldri mer.  Utformingen er ganske stor, så du føler at du skal få endel  men det var kun vareprøver som du uansett for gratis,  noen få krukker og tuber i travel size og en eneste ting i i vanlig størrelse, en lypsyl i original størrelse. Aldri mer kiehls juleskalender om jeg liker produktene

Ja tanken på det har slått meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuvel, sist gang jeg kjøpte kalender husker jeg ikke når hva var, men fikk litt lyst på en av Rituals etter å ha lest litt, så det ble premiumen i år i dag :sjenert:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...