Sirah Skrevet 30. november 2024 #381 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvorfor de kjøpte de uten å ville ha de selv? Anonymkode: be3f0...5b8 For å tjene penger på de 🫣
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #382 Skrevet 30. november 2024 Sirah skrev (1 minutt siden): For å tjene penger på de 🫣 Det er jo ingen som kjøper noe til fullpris av noen andre enn butikk 😂 Anonymkode: be3f0...5b8
Sirah Skrevet 30. november 2024 #383 Skrevet 30. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ingen som kjøper noe til fullpris av noen andre enn butikk 😂 Anonymkode: be3f0...5b8 Overraskende mange 🙈
AnonymBruker Skrevet 30. november 2024 #384 Skrevet 30. november 2024 Datteren ville ha Caia sin, var utsolgt, så har kjøpt litt gavepakker fra ulike kjeder og satt sammen til egen pakkekalender til 15-åringen. Ble ikke superdyrt for det. Anonymkode: a14ce...3a1 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #385 Skrevet 1. desember 2024 Hvordan er det mulig at alle de dyre kalenderne blir utsolgt så fort? Driter folk penger? De til 2500 og 6500 etc blir utsolgt før tilbudet kommer. Anonymkode: b238e...9f4 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2024 #386 Skrevet 1. desember 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan er det mulig at alle de dyre kalenderne blir utsolgt så fort? Driter folk penger? De til 2500 og 6500 etc blir utsolgt før tilbudet kommer. Anonymkode: b238e...9f4 Tydeligvis er det ikke fattigdom egentlig i Norge. ALLE dyre kalendere har jo blitt utsolgt. Anonymkode: 31a95...41d 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2024 #387 Skrevet 2. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 30.11.2024 den 20.42): Datteren ville ha Caia sin, var utsolgt, så har kjøpt litt gavepakker fra ulike kjeder og satt sammen til egen pakkekalender til 15-åringen. Ble ikke superdyrt for det. Anonymkode: a14ce...3a1 Gjør det samme. Bestiller på Lyko. Kom på rundt 700. Anonymkode: 2f96d...10c
Ænema Skrevet 3. desember 2024 #388 Skrevet 3. desember 2024 Kjøpte nyx. Bruker så og si bare blush og leppeprodukter så passet meg ypperlig.
Sirah Skrevet 29. august #389 Skrevet 29. august Er vel på tide å dra opp denne igjen? 😁 Har sett Bli Vakker så smått har begynt å reklamere for sin. 2
AnonymBruker Skrevet 29. august #390 Skrevet 29. august Sirah skrev (14 minutter siden): Er vel på tide å dra opp denne igjen? 😁 Har sett Bli Vakker så smått har begynt å reklamere for sin. Oi, det var tidlig... Anonymkode: db760...e96 1
AnonymBruker Skrevet 29. august #391 Skrevet 29. august De første reviews av SpaceNK og Cult Beauty dukket opp i går. Så Space NK er første jeg har "låst inn" i år. Cult skuffet litt, men også mye bra. Anonymkode: 0ddc7...d47
Kullsyrevann Skrevet 31. august #392 Skrevet 31. august Er egentlig litt lei av kalendere med kremer og sminke. Er det noen som har tips om parfymekalendere?
Sirah Skrevet 31. august #393 Skrevet 31. august Vet noen om det er lagt ut noen tester eller noe enda noen vei? Jeg fikk ikke tak i noen av de jeg ønsket i fjor da jeg kort og greit var for treg så tenkte å være tidlig ute i år
Ullvott Skrevet 1. september #394 Skrevet 1. september (endret) Kicks lanseres den 17. september. De er jeg spent på. Noen år er de skikkelig bra, og andre år litt dårlige, så jeg håper på en bra en i år 😄 https://www.kicks.no/kicks-advent-calendars Det ligger noen unboxing-filmer av andre kalendere på Youtube, men jeg venter på at Margareta Grääs skal sette i gang. I motsetning til de fleste andre sier hun om hun synes noe er dårlig også. Endret 1. september av Ullvott 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. september #395 Skrevet 1. september Ullvott skrev (6 minutter siden): Kicks lanseres den 17. september. De er jeg spent på. Noen år er de skikkelig bra, og andre år litt dårlige, så jeg håper på en bra en i år 😄 https://www.kicks.no/kicks-advent-calendars Det ligger noen unboxing-filmer på Youtube, men jeg venter på at Margareta Grääs skal sette i gang. I motsetning til de fleste andre sier hun om hun synes noe er dårlig også. Jeg synes også det er mye bra fra britiske vloggere. De oppgir også ofte faktisk pris på produktet - det synes jeg er fint, for da kan jeg vurdere value for money. Er en kalender interessant så ser jeg alltid minst tre videoer/reviews. Men Margareta er en av de beste, ja Anonymkode: 0ddc7...d47
Sirah Skrevet 2. september #396 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (På 1.9.2025 den 12.49): Jeg synes også det er mye bra fra britiske vloggere. De oppgir også ofte faktisk pris på produktet - det synes jeg er fint, for da kan jeg vurdere value for money. Er en kalender interessant så ser jeg alltid minst tre videoer/reviews. Men Margareta er en av de beste, ja Anonymkode: 0ddc7...d47 Ja hun er veldig god! Har oppdaget henne pga denne tråden og gleder meg til hun setter i gang
Capazitet Skrevet 2. september #397 Skrevet 2. september Kjøpte denne på Lyko i år. Sparte 300,- på den då eg hadde rabattkupong. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september #398 Skrevet 2. september Sirah skrev (1 time siden): Ja hun er veldig god! Har oppdaget henne pga denne tråden og gleder meg til hun setter i gang Hun var i gang i går Cult sin. Anonymkode: 0ddc7...d47 1
Sirah Skrevet 2. september #399 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hun var i gang i går Cult sin. Anonymkode: 0ddc7...d47 Takk da må jeg inn så snoke en dag!
tirben Skrevet 2. september #400 Skrevet 2. september I fjor var jeg så heldig at jeg fikk Linda Johansen sin kalender. Jeg var så fornøyd med den, så i år har jeg tenkt å kjøpe den selv. Virkelig verdt pengene! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå