AnonymBruker Skrevet 15. oktober #341 Del Skrevet 15. oktober Datteren på 16 her ville ha Asos sin, ble visst fort populær blandt vennene hennes etterpå og! Anonymkode: b3fd1...b91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #342 Del Skrevet 15. oktober Her ble det Vita sin adventskalender! Synes den ser veldig bra ut og prisen var ikke så ille😍 Anonymkode: 20250...51b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. oktober #343 Del Skrevet 15. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Venter dere til desember og åpner en og en luke, eller åpner dere alt nå? Anonymkode: c17ec...88b Venter selvfølgelig 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 16. oktober #344 Del Skrevet 16. oktober Jeg blir kvalm av å se Caia på Finn.no til 5-6000kr nå.. er over 60 annonser, så tydelig at det kjøpes for å selge videre. Mens de som virkelig ville ha ikke fikk tak i.. håper samtlige brenner inne med de, eller selger til samme pris de kjøpte. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 16. oktober #345 Del Skrevet 16. oktober Lileep skrev (1 minutt siden): Jeg blir kvalm av å se Caia på Finn.no til 5-6000kr nå.. er over 60 annonser, så tydelig at det kjøpes for å selge videre. Mens de som virkelig ville ha ikke fikk tak i.. håper samtlige brenner inne med de, eller selger til samme pris de kjøpte. Enig. Motbydelige folk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16. oktober #346 Del Skrevet 16. oktober Lileep skrev (35 minutter siden): Jeg blir kvalm av å se Caia på Finn.no til 5-6000kr nå.. er over 60 annonser, så tydelig at det kjøpes for å selge videre. Mens de som virkelig ville ha ikke fikk tak i.. håper samtlige brenner inne med de, eller selger til samme pris de kjøpte. Fy faen! Folk er så jævlig frekke! 🤬 Håper ingen av dem får solgt til den hinsides prisen. Kynisk å prøve å loppe penger ut av de som virkelig ville ha den. Blir helt dårlig av folks pengegriskhet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #347 Del Skrevet 16. oktober Da fikk jeg tak i Glöd sin også, nå holder det 😇 Anonymkode: be3f0...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #348 Del Skrevet 16. oktober MarianneE skrev (På 26.9.2024 den 20.02): Ikke meg du spør, men... Jeg synes egentlig Rituals ikke er verdt pengene. Da er det bra at hun ikke valgte den siden de i mine øyne er fryktelig dyre. Hun elsker ellers Rituals produktene. Anonymkode: a1d91...999 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #349 Del Skrevet 16. oktober Lileep skrev (3 timer siden): Jeg blir kvalm av å se Caia på Finn.no til 5-6000kr nå.. er over 60 annonser, så tydelig at det kjøpes for å selge videre. Mens de som virkelig ville ha ikke fikk tak i.. håper samtlige brenner inne med de, eller selger til samme pris de kjøpte. Jeg synes en av de verste er hun som selger boksen og 8 produkter hun ikke vil ha for 1900 kroner. Anonymkode: bf639...2d3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober #350 Del Skrevet 16. oktober Lileep skrev (3 timer siden): Jeg blir kvalm av å se Caia på Finn.no til 5-6000kr nå.. er over 60 annonser, så tydelig at det kjøpes for å selge videre. Mens de som virkelig ville ha ikke fikk tak i.. håper samtlige brenner inne med de, eller selger til samme pris de kjøpte. Da blir liksom litt av poenget borte, håper ingen ender opp med å kjøpe dem. Kalenderen er ikke verdt 6.000 kr altså 🙄 Anonymkode: db760...e96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. oktober #351 Del Skrevet 16. oktober Lileep skrev (4 timer siden): Jeg blir kvalm av å se Caia på Finn.no til 5-6000kr nå.. er over 60 annonser, så tydelig at det kjøpes for å selge videre. Mens de som virkelig ville ha ikke fikk tak i.. håper samtlige brenner inne med de, eller selger til samme pris de kjøpte. Håper de brenner inne med dem og må selge den grisebillig 😈 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 16. oktober #352 Del Skrevet 16. oktober Lileep skrev (10 timer siden): Jeg blir kvalm av å se Caia på Finn.no til 5-6000kr nå.. er over 60 annonser, så tydelig at det kjøpes for å selge videre. Mens de som virkelig ville ha ikke fikk tak i.. håper samtlige brenner inne med de, eller selger til samme pris de kjøpte. Det triste er at folk faktisk kjøper disse. Jeg har kjøpt to kalendere i år og har åpnet de (jepp, jeg er en av de). De produktene jeg velger å ikke beholde, de lager jeg pakker av og plusser på litt til og gir på et lokalt julegave-event hvor min mann kommer fra, hvor man kan velge alder, ønsker osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #353 Del Skrevet 17. oktober Jeg er på utkikk etter en som har hudpleie med naturlige ingredienser innen naturkosmetikk noen som vet? Anonymkode: ed3a2...261 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. oktober #354 Del Skrevet 18. oktober (Apropos å selge kalendere videre for mye dyrere summer- jeg synes det er i samme gate som å selge «posene» til Dior, LV og Hermes på nett til 50-/100-/+++ kr slik at noen kan ha det som «pynt» hjemme. Jeg skjønner det ikke O_o ) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 19. oktober #355 Del Skrevet 19. oktober Sonit skrev (På 14.10.2024 den 13.57): Bangerhead hadde virkelig bra kalender i år! Litt spesielle merker, men jeg bruker flere av de til vanlig. Og bare den på julaften koster ca 900kr å kjøpe, og en av kremene 700kr. Så da ble den kjøpt også... BANGERHEAD Nå fikk du meg til å kjøpe denne også 😅 Takk for tips (har "bare" 3 kalendere i år 😍) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 19. oktober #356 Del Skrevet 19. oktober Jeg har, etter å ha brukt mer tid enn vanlig på å bestemme meg, bestilt Lyko MindGlown. Det var den som til slutt passet best til flest av mine kriterier. Dette så jeg etter: Pris +/- 1500 kr, og i alle fall ikke over 2000 Verdt minst 3 * kjøpesummen eller bedre Blandet innhold: både sminke, hud og hår Mange produkter som jeg trenger, bruker eller er interessert i å prøve, slik at jeg ikke taper på kjøpet. I år har jeg ikke sett så mange fine kalendere i dette prisområdet. Jeg hadde håpet på Kicks sine, men det ble ikke slik. Men den jeg har bestilt ser ut til å ha mye som jeg kan like. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 19. oktober #357 Del Skrevet 19. oktober Solknapp skrev (6 timer siden): Nå fikk du meg til å kjøpe denne også 😅 Takk for tips (har "bare" 3 kalendere i år 😍) Ingen årsak 😃 Jeg har fått den, og den er skikkelig bra til prisen altså! Særlig om man vil utforske litt andre merker. Og morsomt med flere ting i hver luke når det er noe smått. Har 3 her i huset også... Men det er god valuta og jeg har gjort skikkelig research. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #358 Del Skrevet 19. oktober Lileep skrev (På 16.10.2024 den 12.00): Jeg blir kvalm av å se Caia på Finn.no til 5-6000kr nå.. er over 60 annonser, så tydelig at det kjøpes for å selge videre. Mens de som virkelig ville ha ikke fikk tak i.. håper samtlige brenner inne med de, eller selger til samme pris de kjøpte. Enig. Men er jeg slem om jeg selger noen av tingene i for eksempel glöd kalenderen? Jeg trenger ikke 15-20 selvbruningsprodukter. Noe kommer jeg til å gi bort, men kjenner ikke så mange heller. Tenkte å ta 50-100kr for det Anonymkode: be3f0...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 19. oktober #359 Del Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig. Men er jeg slem om jeg selger noen av tingene i for eksempel glöd kalenderen? Jeg trenger ikke 15-20 selvbruningsprodukter. Noe kommer jeg til å gi bort, men kjenner ikke så mange heller. Tenkte å ta 50-100kr for det Anonymkode: be3f0...5b8 Det føler jeg er noe helt annet. Du har jo kjøpt EN kalender hvor du har til hensikt å bruke mesteparten selv/gi bort i gave. Er noe helt annet om man kjøper en superpopulær kalender som f.eks Caia med hensikt om å selge den videre til dobbel eller trippel pris. Det er dårlig gjort mot alle som ønsker seg den. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny_Lane Skrevet 19. oktober #360 Del Skrevet 19. oktober Hadde ikke tenkt til å kjøpe kalender i år. Men nå ble det visst den fra ASOS på meg, og Lyko sin mannekalender i farsdagsgave til mannen 😀 Skulle gjerne gått for en av kalenderne til 2500 kr ++, meeen kanskje neste år! Håper vi begge blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå