MarianneE Skrevet 4. oktober #321 Del Skrevet 4. oktober Sirah skrev (På 1.10.2024 den 20.35): Æsj jeg trenger tips fra dere merker jeg. Jeg var så innstilt på Body Shop at jeg lissom aldri satt meg inn i de andre. Det ser jo derimot dårlig ut. Jeg avventet for lenge så gikk jo dermed glipp av både Caia og Lyko sin store. Å kjøpe de til blodpris på finn er ikke aktuelt merker jeg. Lyko sin rosa kunne kanskje vært noe, men har en del av produktene allerede så det føles litt unødvendig. Har kikket på Glöd, men skulle gjerne vist om det omtrent bare var selvbruning. Er vel begrenset for hvor mye man trenger 😅 Hva tenker dere er gode alternativer dere som har satt dere inn i dette? Jeg er fornøyd med hudpleieproduktene jeg har så en rein hudpleiekalender utgår. Rituals sin har jeg ikke vært superfornøyd med de siste årene. For mye små produkter. Hjelp til hva jeg bør kikke på 😅 Jeg hadde Clinique I fjor og nesten alt derfra har blitt favoritter for meg. Hadde eeeeegentlig lyst på den i år og men jeg besinnet meg. Omsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 4. oktober #322 Del Skrevet 4. oktober MarianneE skrev (Akkurat nå): Jeg hadde Clinique I fjor og nesten alt derfra har blitt favoritter for meg. Hadde eeeeegentlig lyst på den i år og men jeg besinnet meg. Omsider. Tusen takk 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #323 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://www.beautymall.no/products/beauty-mall-24-days-of-k-beauty-advent-calendar-2024 Denne! Lekker julekalender med hudpleie og sminke som har så mye full size produkter. Julekalenderen måtte kjøpes😍😍 Anonymkode: d50c2...8d6 Har du sett en review video, eller oversikt over innhold? Anonymkode: 0ddc7...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #324 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har du sett en review video, eller oversikt over innhold? Anonymkode: 0ddc7...d47 Står under ingredienser Anua Heartleaf 77% Soothing Toner - 40 ml (Travel size) Beauty of Joseon Ginseng Essence Water - 40 ml (Travel size) Purito Daily Go-To Sunscreen - 60 ml (Full size) Iunik Beta Glucan Daily Moisture Cream - 15 ml (Travel size) Iunik Centella Calming Gel Cream - 15 ml (Travel size) Beauty Mall Pocket Mirror (Full size) Beauty Mall Mulberry Silk Sleep Mask (Full size) Cosrx Advanced Snail 96 Mucin Power Essence - 30 ml (Travel size) Cosrx Advanced Snail Mucin Gel Cleanser - 20 ml (Travel size) Cosrx Advanced Snail 92 All In One Cream - 20 g (Travel size) Cosrx Advanced Snail Peptide Eye Cream - 5 ml (Travel size) Kundal Shea Butter & Macadamia Pure Hand Cream - 50 ml (Full size) Kundal Macadamia Ultra Hair Serum Cherry Blossom - 100 ml (Full size) Beauty Mall Mulberry Silk Pillowcase (Full size) Peripera Ink Thin Brush Liner 01 Black Noir - 0,5 g (Full size) Etude Drawing Eye Brow #2 Gray Brown - 0,25 g (Full size) Mediheal Collagen Essential Mask - 25 ml (Full size) Cremorlab Cleansing Veil - 10 sheets (Full size) Tirtir Milk Skin Toner - 20 ml (Travel size) Barulab The Clean Vegan Mask - Aloe - 23 g ( Full size) Etude Dear Darling Water Tint #02 Cherry - 9 g (Full size) Etude Soon Jung Relief Toner - 80 ml (Travel size) Beauty Mall Beauty Powder Puff (Full size) Mediheal Labocare Pantenolips Healssence - 10 ml (Full size) Anonymkode: b8ae0...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 6. oktober #325 Del Skrevet 6. oktober Ser Clarins sin overalt - både i Kicks og får reklamer på SoMe. Er det noen som har kjøpt den? Er det bra produkter? Ellers likte jeg godt The Body Shop sin. Har også prøvd Kicks sin, Clinique og Kiehls sin. Kommer nok ikke til å kjøpe noen av dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #326 Del Skrevet 6. oktober Gikk for Sophie Elise sin i år😍 Anonymkode: afc7d...aa9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober #327 Del Skrevet 6. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Står under ingredienser Anua Heartleaf 77% Soothing Toner - 40 ml (Travel size) Beauty of Joseon Ginseng Essence Water - 40 ml (Travel size) Purito Daily Go-To Sunscreen - 60 ml (Full size) Iunik Beta Glucan Daily Moisture Cream - 15 ml (Travel size) Iunik Centella Calming Gel Cream - 15 ml (Travel size) Beauty Mall Pocket Mirror (Full size) Beauty Mall Mulberry Silk Sleep Mask (Full size) Cosrx Advanced Snail 96 Mucin Power Essence - 30 ml (Travel size) Cosrx Advanced Snail Mucin Gel Cleanser - 20 ml (Travel size) Cosrx Advanced Snail 92 All In One Cream - 20 g (Travel size) Cosrx Advanced Snail Peptide Eye Cream - 5 ml (Travel size) Kundal Shea Butter & Macadamia Pure Hand Cream - 50 ml (Full size) Kundal Macadamia Ultra Hair Serum Cherry Blossom - 100 ml (Full size) Beauty Mall Mulberry Silk Pillowcase (Full size) Peripera Ink Thin Brush Liner 01 Black Noir - 0,5 g (Full size) Etude Drawing Eye Brow #2 Gray Brown - 0,25 g (Full size) Mediheal Collagen Essential Mask - 25 ml (Full size) Cremorlab Cleansing Veil - 10 sheets (Full size) Tirtir Milk Skin Toner - 20 ml (Travel size) Barulab The Clean Vegan Mask - Aloe - 23 g ( Full size) Etude Dear Darling Water Tint #02 Cherry - 9 g (Full size) Etude Soon Jung Relief Toner - 80 ml (Travel size) Beauty Mall Beauty Powder Puff (Full size) Mediheal Labocare Pantenolips Healssence - 10 ml (Full size) Anonymkode: b8ae0...3f7 Takk. Spennende merker. En del jeg kunne tenkt meg for reise-veska. Men ser jeg har mye i mange av kategoriene. Anonymkode: 0ddc7...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 9. oktober #328 Del Skrevet 9. oktober Jippi! Jeg har jo vært så himla treig og ubesluttsom i år, så alle jeg har hatt lyst på har blitt utsolgt. I dag fikk derimot Icon Beauty flere fra Glöd inn på lager 😍 Så det helt tilfeldig og jeg tror aldri jeg har handlet noe så kjapt før 😁 Et lite tips om det var flere som ikke fikk den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #329 Del Skrevet 13. oktober Da har jeg fått tak i Vita sin også ✨ mange favoritter i den i år! Anonymkode: be3f0...5b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 13. oktober #330 Del Skrevet 13. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Da har jeg fått tak i Vita sin også ✨ mange favoritter i den i år! Anonymkode: be3f0...5b8 Oj den så fin ut! Hvorfor har jeg ikke sett den før nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #331 Del Skrevet 14. oktober Sirah skrev (13 timer siden): Oj den så fin ut! Hvorfor har jeg ikke sett den før nå? Den kom først i går Anonymkode: be3f0...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. oktober #332 Del Skrevet 14. oktober AnonymBruker skrev (20 timer siden): Da har jeg fått tak i Vita sin også ✨ mange favoritter i den i år! Anonymkode: be3f0...5b8 Nå angrer jeg litt på den jeg allerede har kjøpt for Vitakalenderen var bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 14. oktober #333 Del Skrevet 14. oktober Bangerhead hadde virkelig bra kalender i år! Litt spesielle merker, men jeg bruker flere av de til vanlig. Og bare den på julaften koster ca 900kr å kjøpe, og en av kremene 700kr. Så da ble den kjøpt også... BANGERHEAD 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober #334 Del Skrevet 14. oktober Sonit skrev (47 minutter siden): Bangerhead hadde virkelig bra kalender i år! Litt spesielle merker, men jeg bruker flere av de til vanlig. Og bare den på julaften koster ca 900kr å kjøpe, og en av kremene 700kr. Så da ble den kjøpt også... BANGERHEAD Jeg har også bestilt den! Hadde den i fjor også og var storfornøyd. Mange spennende og dyre merker og flere av mine favoritter i full size. Og der det er miniprodukter er det flere ting i hver luke. Satt klar og bestilte på tirsdag da den ble lagt ut og fikk den allerede på torsdag. Har også kjøpt Caia sin, så gleder meg masse til desember nå! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #335 Del Skrevet 14. oktober Bestilte akkurat den lille til Rituals ❤️ Anonymkode: 3891e...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 14. oktober #336 Del Skrevet 14. oktober jukkapalme skrev (5 timer siden): Jeg har også bestilt den! Hadde den i fjor også og var storfornøyd. Mange spennende og dyre merker og flere av mine favoritter i full size. Og der det er miniprodukter er det flere ting i hver luke. Satt klar og bestilte på tirsdag da den ble lagt ut og fikk den allerede på torsdag. Har også kjøpt Caia sin, så gleder meg masse til desember nå! Ser den fortsatt ikke er utsolgt, og det synes jeg er merkelig! Er en av de store kuppene i år slik jeg ser det Jeg har nå SpaceNK, Bangerhead og CAIA (vel, ikke til meg, men i huset) så nå tror jeg at jeg sier stopp for i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. oktober #337 Del Skrevet 14. oktober Sonit skrev (Akkurat nå): Ser den fortsatt ikke er utsolgt, og det synes jeg er merkelig! Er en av de store kuppene i år slik jeg ser det Jeg har nå SpaceNK, Bangerhead og CAIA (vel, ikke til meg, men i huset) så nå tror jeg at jeg sier stopp for i år Det syns jeg også er veldig merkelig. I fjor ble den utsolgt på bare noen minutter, så jeg stresset skikkelig med å få bestilt, men det hadde jeg jo absolutt ikke trengt. Kanskje de har laget flere i år. Den er et stort kupp, ja og man får virkelig mye for pengene 😊 Space NK er alltid veldig bra, hadde den i 2022. Men var så mye jeg hadde fra før i årets. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14. oktober #338 Del Skrevet 14. oktober Vurderer egentlig en av den jeg også, men hadde egentlig bestemt meg for å bare ha en 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober #339 Del Skrevet 14. oktober Venter dere til desember og åpner en og en luke, eller åpner dere alt nå? Anonymkode: c17ec...88b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober #340 Del Skrevet 15. oktober Da ble det en Opi kalender også. Har fortsatt et håp om å få tak i Sephora Favourites, og M&S sin. Totalen er da; Cult Beauty, Lyko 24k, Bangerhead, Asos og Opi. Anonymkode: 0ddc7...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå