AnonymBruker Skrevet 21. september #241 Del Skrevet 21. september Skal ikke ha noen, det tar nemlig opp mye plass og blir lite brukt. Kjøper heller i større størrelser hvis jeg virkelig bruker produktene. Anonymkode: 267af...a7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 21. september #242 Del Skrevet 21. september Vil ha body shop kalender om det kjem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #243 Del Skrevet 22. september jukkapalme skrev (På 20.9.2024 den 15.19): Kult 😊 Håper du blir fornøyd! Måtte du betale toll i tillegg til momsen? Veldig mange av kalenderne har bare eller nesten bare full size produkter, faktisk. Vet ikke hvilke du har sett på som har bare vareprøver, må være noe billig ræl. Ja, det er totalsummen om tollkalkulatoren stemmer. Er nok ikke den som lønner seg mest i år. Men alle produktene traff, og mye jeg har lyst til å prøve som ikke er tilgjengelig i Norge. Tenker derfor det er penger "spart" da jeg kan prøve og feile litt her, og lage en liste for neste UK tur 😅 Anonymkode: 0ddc7...d47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #244 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (19 timer siden): Skal ikke ha noen, det tar nemlig opp mye plass og blir lite brukt. Kjøper heller i større størrelser hvis jeg virkelig bruker produktene. Anonymkode: 267af...a7d Hadde hatt en heldagsjobb her inne om jeg skulle klikket meg inn i tråd etter tråd og gitt "råd"; "Jeg er ikke interessert i biler, så det skal jeg ikke bruke penger på" "Jeg har prøver ikke å få barn, så det vet jeg ikke". "Jeg bruker ikke jeans, jeg synes kjoler er mer komfortabelt" Anonymkode: 0ddc7...d47 15 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. september #245 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det er totalsummen om tollkalkulatoren stemmer. Er nok ikke den som lønner seg mest i år. Men alle produktene traff, og mye jeg har lyst til å prøve som ikke er tilgjengelig i Norge. Tenker derfor det er penger "spart" da jeg kan prøve og feile litt her, og lage en liste for neste UK tur 😅 Anonymkode: 0ddc7...d47 Ja, det er mye penger, men likevel mye billigere enn om du skulle kjøpt alle produktene hver for seg. Så er nok absolutt verdt det selv om kronekursen er håpløst lav. Og kalenderen er jo helt fantastisk 😍 Blir Caia eller Lyko 24K her, tror jeg. Kanskje Bangerhead. Eller kanskje jeg slår til og bestiller cult beauty sin jeg også. Space nk er også knallbra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. september #246 Del Skrevet 23. september Jeg er så heldig at jeg fikk kjøpe Kicks sin dagen før den kommer i salg. Av og til elsker jeg å jobbe på kjøpesenter og få litt special treatment 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #247 Del Skrevet 23. september Så Kicks videoene i dag. Skikkelig nedtur. Særlig den store. Fullt av minier. Den er i salg i morgen. Men etter å ha vært en av favorittene i fjor, blir det "nei" herfra i år. Anonymkode: 0ddc7...d47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #248 Del Skrevet 23. september jukkapalme skrev (På 22.9.2024 den 11.59): Ja, det er mye penger, men likevel mye billigere enn om du skulle kjøpt alle produktene hver for seg. Så er nok absolutt verdt det selv om kronekursen er håpløst lav. Og kalenderen er jo helt fantastisk 😍 Blir Caia eller Lyko 24K her, tror jeg. Kanskje Bangerhead. Eller kanskje jeg slår til og bestiller cult beauty sin jeg også. Space nk er også knallbra. SpaceNK er bedre value-for-money i år. Men for meg var det to ting som gjorde at Cult vant. 1) flere produkter jeg ikke har fra før. 2) ingen produkter jeg ikke vil bruke (Space NK hadde 2-3 jeg ikke vil bruke, og som heller ikke er så lette å gi bort). Sitter klar i kø for Lyko24k kl 12 onsdag. Kicks utgår nå (forrige innlegg). Asos er allerede i hus. Anonymkode: 0ddc7...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. september #249 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Så Kicks videoene i dag. Skikkelig nedtur. Særlig den store. Fullt av minier. Den er i salg i morgen. Men etter å ha vært en av favorittene i fjor, blir det "nei" herfra i år. Anonymkode: 0ddc7...d47 Hvor så du video? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september #250 Del Skrevet 23. september Sirah skrev (25 minutter siden): Hvor så du video? Jeg følger flere kanaler på YouTube. Margareta la ut begge Kicks kalenderne i dag. Overser selvfølgelig hva de personlig mener, men teller over produkter jeg mener er verdt det for meg Anonymkode: 0ddc7...d47 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 23. september #251 Del Skrevet 23. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Så Kicks videoene i dag. Skikkelig nedtur. Særlig den store. Fullt av minier. Den er i salg i morgen. Men etter å ha vært en av favorittene i fjor, blir det "nei" herfra i år. Anonymkode: 0ddc7...d47 Enig, kjempeskuff. Selv om det var mange dyre merker hjelper det ikke nåe det var så mange minier. Margareta var skuffa hun også. Jeg elsker at hun er så ærlig. Den billigere var bedre. AnonymBruker skrev (1 time siden): SpaceNK er bedre value-for-money i år. Men for meg var det to ting som gjorde at Cult vant. 1) flere produkter jeg ikke har fra før. 2) ingen produkter jeg ikke vil bruke (Space NK hadde 2-3 jeg ikke vil bruke, og som heller ikke er så lette å gi bort). Sitter klar i kø for Lyko24k kl 12 onsdag. Kicks utgår nå (forrige innlegg). Asos er allerede i hus. Anonymkode: 0ddc7...d47 Ja, det er sant og der betaler man momsen direkte også, så blir ikke noe ekstra. Men er så mange produkter i den kalenderen jeg har fra før. Cult har flere produkter jeg ikke har eller har prøvd fra før også. Derfor er den vinneren av de to for meg også. Tror det blir Caia her, faktisk. Bare fullsizer og ingenting jeg har fra før. Har prøvd litt derfra og har likt alt unntatt en foundation som ikke passet meg. Jeg har også vurdert Asos. Bangerhead er også bra, men er en del minier der også. Men der er det flere ting i mange liker og da gjør det ikke noe med minier, syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 24. september #252 Del Skrevet 24. september (endret) Må man betale moms/toll på Space NK? Måtte ikke det i fjor, kun frakt, og den kom på døren med bud. Fant det ut med frakt og moms blir det 4500 kr... https://www.toll.no/no/verktoy/importkalkulator/ Endret 24. september av Sonit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 24. september #253 Del Skrevet 24. september (endret) jukkapalme skrev (På 16.9.2024 den 14.40): Jeg venter også spent på Kicks sine kalendre. De har vært veldig bra de siste par årene. Er inne på siden og søker hver eneste dag, men neida. Tror de kom på denne tiden i fjor, så er nok rett rundt hjørnet. Håper Margareta skal åpne dem snart. Venter spent på Skincitys kalender også. Lyko 24K er veldig bra, men er noen ting der jeg har fra før, bla en Anastasia-palett. Men kan jo gi den bort om det blir den. Space NK er fantastisk, men blir så sykt dyr nå som krona er så svak. Hadde den for 2 år siden og var kjempefornøyd. Det kommer ingen fra SkinCity i år. Da har teamet opp med Kicks og begge er nå en del av digre Matas. Endret 24. september av Sonit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #254 Del Skrevet 24. september Sonit skrev (2 timer siden): Det kommer ingen fra SkinCity i år. Da har teamet opp med Kicks og begge er nå en del av digre Matas. litt skuffet, litt lettet... Jeg har egentlig mange nok på lista nå. Takk for info. Anonymkode: 0ddc7...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #255 Del Skrevet 24. september Sonit skrev (2 timer siden): Må man betale moms/toll på Space NK? Måtte ikke det i fjor, kun frakt, og den kom på døren med bud. Fant det ut med frakt og moms blir det 4500 kr... https://www.toll.no/no/verktoy/importkalkulator/ Mente ganske bestemt at det er sluttsummen man får opp i butikk? Det var i alle fall slik i fjor. Tror ikke jeg betalte frakt heller. Anonymkode: 0ddc7...d47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 24. september #256 Del Skrevet 24. september AnonymBruker skrev (1 time siden): Mente ganske bestemt at det er sluttsummen man får opp i butikk? Det var i alle fall slik i fjor. Tror ikke jeg betalte frakt heller. Anonymkode: 0ddc7...d47 Ja, det var slik i fjor. Nå har jeg bestilt (innholdet var så bra og brukbart så det forsvarer prisen) og da jeg brukte den kalkulatoren jeg lenket til ble det 1000 kr ekstra i moms, samt et tollgebyr som er uvisst. Men KAN jo være heldig og at den havner på døra uten dette også. Tiden vil vise Så da ble det Space NK på meg (KICKS var jo vanvittig dårlig, og de fra Lyko har jeg så mye i fra før) og så blir det CAIA til en frøken i huset i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 24. september #257 Del Skrevet 24. september (endret) Sonit skrev (6 minutter siden): Ja, det var slik i fjor. Nå har jeg bestilt (innholdet var så bra og brukbart så det forsvarer prisen) og da jeg brukte den kalkulatoren jeg lenket til ble det 1000 kr ekstra i moms, samt et tollgebyr som er uvisst. Men KAN jo være heldig og at den havner på døra uten dette også. Shipping på 250 kr kom opp da jeg skulle betale. Tiden vil vise Så da ble det Space NK på meg (KICKS var jo vanvittig dårlig, og de fra Lyko har jeg så mye i fra før) og så blir det CAIA til en frøken i huset i år. ENDRE: Siterte visst meg selv... Endret 24. september av Sonit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 24. september #258 Del Skrevet 24. september Sonit skrev (6 timer siden): Det kommer ingen fra SkinCity i år. Da har teamet opp med Kicks og begge er nå en del av digre Matas. Jeg vet, fant det ut i går. Kjipt, for den kalenderen pleier å være så bra. Hadde litt bange anelser siden de har slått seg sammen med Kicks. Håper i hvert fall Skincity fortsetter å være en separat nettbutikk selv om alle merkene deres også finnes hos Kicks. Men redd den blir lagt ned etterhvert. Syns det er så kjedelig at alt blir kjøpt opp av større kjeder. Nordicfeel har ingen kalender i år mener jeg at Margareta sa. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #259 Del Skrevet 24. september Jeg har klikket hjem Asos sin i år😊Så video med innholdet, og er veldig fornøyd. Gleder meg til desember😅🎄 Anonymkode: f90e1...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sonit Skrevet 24. september #260 Del Skrevet 24. september jukkapalme skrev (9 minutter siden): Jeg vet, fant det ut i går. Kjipt, for den kalenderen pleier å være så bra. Hadde litt bange anelser siden de har slått seg sammen med Kicks. Håper i hvert fall Skincity fortsetter å være en separat nettbutikk selv om alle merkene deres også finnes hos Kicks. Men redd den blir lagt ned etterhvert. Syns det er så kjedelig at alt blir kjøpt opp av større kjeder. Nordicfeel har ingen kalender i år mener jeg at Margareta sa. Veldig enig. Har handlet fast på SkinCity siden begynnelsen, og nytt godt av masse fine vareprøver, super service og de toalettmappene de hadde hver sommer/vinter med mye bra i. Og stort utvalg. Synd at de nå er under Matas. De skal jo komme hit med fysiske butikker de også, men det er jo mer drugstore/Normal-ish. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå