Gå til innhold

Når vet man at det var det riktige valget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man slår opp med noen for man tenker at man får det bedre, hvordan vet man at man har gjort det riktige? Og hvor lang tid tar det?

Og hvorfor slår man opp før man er sikker? 

Har noen erfaring med å slå opp for å si finne ut at det ikke var riktig? Eller omvendt. Jeg vil gjerne høre 

Anonymkode: 8e68d...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har slått opp noen ganger etter lengre forhold. Har aldri angret, for å si det sånn. Min erfaring er at man føler det når man er ferdig med noen. Praktiske hensyn kan noen ganger gjør at man blir usikker, men her bør man lytte til sin indre stemme; ikke til snusfornuften.

Anonymkode: b2257...d59

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 16.30):

Når man slår opp med noen for man tenker at man får det bedre, hvordan vet man at man har gjort det riktige? Og hvor lang tid tar det?

Og hvorfor slår man opp før man er sikker? 

Har noen erfaring med å slå opp for å si finne ut at det ikke var riktig? Eller omvendt. Jeg vil gjerne høre 

Anonymkode: 8e68d...274

Er det den rett så vet du det. Dere klarer dere ikke uten hverandre. Savnet er stort bare etter kort tid. Dere liker dere best sammen.  

Anonymkode: 4b034...0b6

Skrevet

Jeg visste det i det sekundet jeg sa det. Nå er helvetet snart over. Det var ike helt over, men det var slutt å jeg kunne endelig se fremover ! 

Anonymkode: 69099...966

• Hjerte 1
Skrevet

Deg med pokerspilleren? 

Anonymkode: 9020e...92d

Skrevet

Jeg visste det før jeg slo opp,  når jeg hørte på fornuften og smerten han hadde gitt meg. Men når jeg slo opp spilte følelser og hjertet mye inn så jeg ble usikker og mye frem og tilbake. Etter ca 3-4 mnd uten kontakt så fikk jeg bekreftelsen på at det var riktig fordi jeg registrerte at jeg kunne slappe av i helgene og nyte tv kos uten å stresse over hvor han var og hvem han var med og krangle fordi han ikke tok telefonen osv, og jeg var generelt mye lettere til sinns og friere 

Anonymkode: 9dfb4...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...