AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Er litt inne på dating, godt voksen dame. Veldig få matcher, og de fleste av dem virker uaktuelle ved nærmere øyesyn av profilen/bioen. Tenkte å gi en sjanse og avtalte å møtes, men merker det er så turnoff når han skriver at jeg er god eller søt (han har sett to bilder!) og sender «klem» eller skriver at han vil gi meg en klem. Føler han virker lite intelligent, ja, rett og slett litt dum. Er det meg som er rar? Anonymkode: 9514b...fcb 1
Gjest AprilRyan Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Hvis det er god stemning på meldinger så synes jeg sånt er helt ok, men hvis det ikke er det så blir det rart synes jeg. Noe det ofte blir når man bare kommuniserer over melding, men det er ganske uskyldige greier da så jeg skriver bare takk og tenker at de sikkert ikke legger så mye i det.
kar90 Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Virker sikkert dum, men det er nok av like enkle kvinnfolk som nettopp vil ha en sånn komplimentstrøm og ditcher menn som ikke setter igang med det. Han vil helt sikkert ikke holde på sånn han heller, men for hver dame han frastøter seg med sånn oppførsel er det x antall andre som han kan holde varm nettopp med å holde på sånn. Så dum er han neppe. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 Hvorfor overtenker kvinner ting som dette? Anonymkode: 66bd6...bc1 2
Blåjojo Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor overtenker kvinner ting som dette? Anonymkode: 66bd6...bc1 Hvordan mener du vi skal tenke på det da?
Blåjojo Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 Min erfaring er at de gjør det for å "fange" deg. Om stemningen på meldinger ellers er god og det ikke bare er fleipete ment da. Har selv chattet med folk der jeg har erklært at jeg elsker de allerede på chat, men det har da vært humoristisk ment, og uttrykt fordi vedkommende var like nerdete som meg på enkelte ting. Jeg ville selvfølgelig heller ikke sagt det om jeg tenkte at han kunne ta det bokstavelig ment.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 AprilRyan skrev (1 time siden): Hvis det er god stemning på meldinger så synes jeg sånt er helt ok, men hvis det ikke er det så blir det rart synes jeg. Noe det ofte blir når man bare kommuniserer over melding, men det er ganske uskyldige greier da så jeg skriver bare takk og tenker at de sikkert ikke legger så mye i det. Blåjojo skrev (1 minutt siden): Min erfaring er at de gjør det for å "fange" deg. Om stemningen på meldinger ellers er god og det ikke bare er fleipete ment da. Har selv chattet med folk der jeg har erklært at jeg elsker de allerede på chat, men det har da vært humoristisk ment, og uttrykt fordi vedkommende var like nerdete som meg på enkelte ting. Jeg ville selvfølgelig heller ikke sagt det om jeg tenkte at han kunne ta det bokstavelig ment. Har egentlig ikke sendt noe særlig med meldinger, så «kjenner» ikke hverandre, tenkte jeg skulle hoppe i det og bare møtes. Anonymkode: 9514b...fcb
Diry72 Skrevet 17. september 2022 #8 Skrevet 17. september 2022 Tja, jeg synes det er noe rart når min bror en sjelden gang sender meg en melding, og skriver klem. Men tror det er noe med at han jobber i barnehage. En arena for feminisme
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #9 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor overtenker kvinner ting som dette? Anonymkode: 66bd6...bc1 Det er jo nettopp IKKE overtenking - problemet er at når jeg leste de meldingene, så var min helt umiddelbare reaksjon «æsj, nei». Uten en eneste tanke, bare i ren refleks. Anonymkode: 9514b...fcb
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #10 Skrevet 17. september 2022 Det er nok litt påtatt, hvis han ikke gjør slik kommer han ingen vei. Ikke legg så mye i det Anonymkode: 8e149...f22
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #11 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er jo nettopp IKKE overtenking - problemet er at når jeg leste de meldingene, så var min helt umiddelbare reaksjon «æsj, nei». Uten en eneste tanke, bare i ren refleks. Anonymkode: 9514b...fcb Enig, jeg er også sånn. Når hjerter og klemmer kommer i første innledningsfase, er det ikke ment genuint. Enda verre er det når menn skriver «liker du å kose?» og lignende, i de første meldingene.. 🙄 Da blir det umiddelbar avvisning fra meg. Anonymkode: 6fe57...2c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå