Gjest bare meg Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 litt tidlig kansje,men så over juleduker i dag. Kjøpte meg en ny duk til spisestuen her om dagen. Fant ut at jeg må finne på noe for å få et fint bord til middagen. Duken går i rødt da....selvfølgelig. Det er noe gull på den. Det blir alltid det samme hos meg. Femarmet lysestake på bordet+telys, så har jeg en oppsats med juleblomster. det ender i at det blir for trangt på bordet og oppsatsen må bort og lysetaken flyttes på. De blir jo alltid en del på bordet ved middagen,men hvordan pynter dere bordene deres.?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 Jeg har gitt opp fullstendig, for mor er en mester til slikt... Hun har butikk da, blomsterbutikk og masse kult stæsj. Hun bruker masse små vasker i forskjellige former og størrelser, blant annet noen rør som hun dekorerer i. Også strør hun masse greier rundt, det er sånt man får kjøpt billig i hobbybutikker osv. Hun bruker også andre måter å pynte med telys på; har diverse anordninger hun setter det på osv... Hm, merker jeg forklarer innmari dårlig nå Men besøk blomsterbutikker/glassmagasiner osv, der finner du garantert inspirasjon!
Gjest LoisLane Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 En løper. Trearmet tinnlysestake. Noen telys med nisser på. Pynter ikke så mye på selve bordet, enda vi har langbord. Pynten er andre steder, på julaften er det maten som har hovedrollen. Trenger ikke pynte all verden om en har pent servise og ting står litt i stil, synes jeg.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #4 Skrevet 28. november 2005 Jeg har gitt opp fullstendig, for mor er en mester til slikt... Hun har butikk da, blomsterbutikk og masse kult stæsj. Hun bruker masse små vasker i forskjellige former og størrelser, blant annet noen rør som hun dekorerer i. Også strør hun masse greier rundt, det er sånt man får kjøpt billig i hobbybutikker osv. Hun bruker også andre måter å pynte med telys på; har diverse anordninger hun setter det på osv... Hm, merker jeg forklarer innmari dårlig nå Men besøk blomsterbutikker/glassmagasiner osv, der finner du garantert inspirasjon! ← Høres festlig ut, men er det plass til all maten da? Har du bilde av et slikt pynta bord?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #5 Skrevet 28. november 2005 Høres festlig ut, men er det plass til all maten da? Har du bilde av et slikt pynta bord? ← Jeg kan sjekke om de har fått lagt ut noen på hjemmesiden, utover det ligger alt på maskinen til mor
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #6 Skrevet 28. november 2005 Fant bare ett, det er ikke julete da... skal be onkel legge ut flere, for de har masse bilder
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #7 Skrevet 28. november 2005 Fant bare ett, det er ikke julete da... skal be onkel legge ut flere, for de har masse bilder ← Ja, det er jo enklere i et lokale,men tenkte hjem i stuen. Spisestuebordet som vi skal bruke på julaften
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #8 Skrevet 28. november 2005 Ja, det er jo enklere i et lokale,men tenkte hjem i stuen. Spisestuebordet som vi skal bruke på julaften ← Vi har masse av de og skjønner du, men ikke her jeg befinner meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå