Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke normalt å bruke våtservietter. Hadde kastet opp om jeg hadde kommet hjem til noen med søppelbøtta full av våtservietter med bæsj på.

Anonymkode: a3a5c...ac2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 15.23):

Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! 
 

til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. 
 

jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. 
 

hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳

Anonymkode: 8aae7...aae

Våtservietter bruker jeg kun om hemoroidene er plagsomme, fordi det da gir mindre irritasjon der bak når jeg skal tørke. Da bruker jeg A-wipes fra apoteket. Ved normal hygiene og normal avføring skal man ikke trenge våtservietter etter avføring. En dusj morgen og kveld holder lenge. 

Anonymkode: f59f2...d4d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så komisk at alle i tråden som sier de vasker rævhullet med våtserviett ALDRI kaster våtserviett i dass, men likevel er dette et enormt problem for renseanleggene... hvem er det da som kaster våtservietter i dass - om ikke de som bruker våtservietter i ræva daglig? Lol 

Anonymkode: d2d33...ac0

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er jo ikke normalt å bruke våtservietter. Hadde kastet opp om jeg hadde kommet hjem til noen med søppelbøtta full av våtservietter med bæsj på.

Anonymkode: a3a5c...ac2

Så du velger heller å ha siste rest bak til neste dusj? 

Anonymkode: ab04a...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som fikk med seg at dene tråden var på en av de nyeste episodene av podcasten misjonen? 🤣

Anonymkode: 648b6...098

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du velger heller å ha siste rest bak til neste dusj? 

Anonymkode: ab04a...307

Du burde tatt et "tørke-seg-i-ræva-kurs", dersom det er rester igjen etter at du har vært på do.

Anonymkode: 49e78...975

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.9.2022 den 5.10):

Håper da virkelig ikke voksne mennesker går rundt og tror at klutvask er tilstrekkelig 😶

Anonymkode: c330c...610

Klutvask holder i massevis i tillegg til dusj tre ganger i uka. 

Anonymkode: 0a1f6...563

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som må vaske seg med våtservietter bør revurdere kostholdet sitt, sikkert mye krydret mat som svir?

Det er ikke sånn at man håndhilser med noen med rumpa, eller åpner dører med rumpehullet eller ellers er en plass noen trenger å være, så den trenger ikke være like ren som hendene dine TS.

Anonymkode: 73d7a...23d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.9.2022 den 5.10):

Håper da virkelig ikke voksne mennesker går rundt og tror at klutvask er tilstrekkelig 😶

Anonymkode: c330c...610

Du blir helt ren av å vaske deg med klut og bytter sengetøy annenhver uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hjelpe meg, nærmer denne tråden seg 20 sider?! 

Anonymkode: 93be2...f5b

Ja, en skal ikke kimse av våtservietten i rassen.

Anonymkode: 2dbbb...78a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

De som må vaske seg med våtservietter bør revurdere kostholdet sitt, sikkert mye krydret mat som svir?

Det er ikke sånn at man håndhilser med noen med rumpa, eller åpner dører med rumpehullet eller ellers er en plass noen trenger å være, så den trenger ikke være like ren som hendene dine TS.

Anonymkode: 73d7a...23d

Denne var selvmotsigende.

Mener du man blir helt ren med papir, eller ikke?

Eller at man ikke trenger å være helt ren fordi man ikke handhilser med baken? 

Anonymkode: ab04a...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Dette er en gammel tråd, men slik at folk vet. Våtservietter i do er et stort problem for avløpssystemet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lee Jones skrev (8 minutter siden):

Dette er en gammel tråd, men slik at folk vet. Våtservietter i do er et stort problem for avløpssystemet. 

Ja er det 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være tull 😅 Aldri kjøpt våtservietter, og ser heller ikke at jeg kommer til å trenge det i fremtiden 

Anonymkode: 8f15b...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det funker greit, er alltid noe rævsaft som trenger å vaskes bort. Dette gjelder begge kjønn.

Anonymkode: 69776...9fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ha med våtservietter på hytta for der føler jeg meg aldri helt ren. Innimellom hjemme også den rene følelsen er digg. Er også fint å ha liggende om man plutselig skulle være tom for dopapir. Kaster selvsagt i søpla da ikke i do. 

Anonymkode: b45b9...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (12 timer siden):

Våtservietter fulle av bæsj i en søppelkasse ved siden av do er ett stort rødt flagg.

Handler jo bare om kroppshygiene, se vel ikke så rødt vel? Skal du fingre eller stikke tunga borti der, er det vel verre at bæsjen er der enn i søppelbøtta?

Anonymkode: b6ddd...7b8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...