Gå til innhold

Han jeg dater bruker ikke våtservietter 😳 hvordan reagere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så når du har sex med damer så stiller de seg opp og vrenger rumpeballene utover?

Eh.

Anonymkode: 4cfae...a73

Ja, det er vel ganske vanlig når man tar noen bakfra?

Ved oralsex kommer man også ganske nært analen.

Anonymkode: d95da...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

 

Nja. Mistenker at det er de samme menneskene som skriver at de ikke vasker seg etter toalettbesøk, som også deler her inne at underlivet er selvrensende, at det holder med klutvask de fleste dager, og at de bytter sengetøyet et-par ganger i måneden. 

Anonymkode: ab04a...307

Men alt dette er jo riktig…? 

Anonymkode: 64d77...936

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Men alt dette er jo riktig…? 

Anonymkode: 64d77...936

Håper da virkelig ikke voksne mennesker går rundt og tror at klutvask er tilstrekkelig 😶

Anonymkode: c330c...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper da virkelig ikke voksne mennesker går rundt og tror at klutvask er tilstrekkelig 😶

Anonymkode: c330c...610

Ikke kun klutvask, men hvis man bruker varmt vann, såpe og en ren klut, så holder jo det i tillegg til jevnlige dusjer. Hvorfor skulle det ikke det? 

Anonymkode: 64d77...936

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/17/2022 at 3:54 PM, AnonymBruker said:

Ingen i denne tråden har sagt de skal i toalettet.

Man tørker seg med papir først, det er kun siste rest.

Og hva gjør du med hygieneprodukter når du har mensen? 

Anonymkode: ab04a...307

Jeg skyller de, så legges de til vask.

Anonymkode: d72d0...863

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke kun klutvask, men hvis man bruker varmt vann, såpe og en ren klut, så holder jo det i tillegg til jevnlige dusjer. Hvorfor skulle det ikke det? 

Anonymkode: 64d77...936

Du gnir jo bare dritten rundt, skal det bli rent må du skylle. Og klutvask tar da virkelig ikke noe kortere tid enn en rask dusj (som du blir mye renere av), så hva er vitsen?

Anonymkode: c330c...610

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Du gnir jo bare dritten rundt, skal det bli rent må du skylle. Og klutvask tar da virkelig ikke noe kortere tid enn en rask dusj (som du blir mye renere av), så hva er vitsen?

Anonymkode: c330c...610

Med den logiske er det bare å slutte å vaske benker, gulv og andre overflater med klut siden man bare gnir driften rundt. Drit i om parketten blir ødelagt, den blir ikke rent uten skylling.

Anonymkode: f7756...c74

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden minner meg litt om hva en bekjent som drev utested fortalte meg. Hver bidige kveld måtte han inn med avløpsåpner på damedassen, fordi de kvinnelige gjeste var så hygieniske da de tettet den med avsindige mengder dopapir, bind og våtservietter.

Mistenker at mange unge i dag, og kanskje spesielt kvinner, får et så sykelig forhold til hygiene at de begynner med en adferd som ikke bare er problematisk når det gjelder avløp, miljø og klima, men faktisk også overhode ikke sunn eller hygienisk.

Anonymkode: c482b...1ae

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Denne tråden minner meg litt om hva en bekjent som drev utested fortalte meg. Hver bidige kveld måtte han inn med avløpsåpner på damedassen, fordi de kvinnelige gjeste var så hygieniske da de tettet den med avsindige mengder dopapir, bind og våtservietter.

Mistenker at mange unge i dag, og kanskje spesielt kvinner, får et så sykelig forhold til hygiene at de begynner med en adferd som ikke bare er problematisk når det gjelder avløp, miljø og klima, men faktisk også overhode ikke sunn eller hygienisk.

Anonymkode: c482b...1ae

Jeg er i 40-årene. 

Og har aldri kastet verken våtservietter eller tamponger i do. 

Hva folk gidder og ikke gidder i trange toalettbåser, i fylla, uten en handvask, er en helt annen diskusjon enn å rengjøre skikkelig etter et toalettbesøk. Der flyter det jo av toalett og søl på gulvet og, i alle fall den gangen jeg fortsatt tok en og annen tur ut. 

 

Anonymkode: ab04a...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 15.23):

Hei, jeg har akkurat begynt å date en fyr. Liker han kjempe godt! Men etter flere hjemmedater hos han så har jeg lagt merke til at han ikke har våtservietter liggende ved toalettet. Jeg overnatter nå i helgen og valgte i går å spørre hvor han hadde våtserviettene liggende. Han forsto da ikke hva jeg mente. Så jeg måtte utdype det litt (veldig flaut samtaletema). Og si rett ut at jeg har ikke sett noe våtservietter på badet og skulle gjerne visst hvor jeg fant det så jeg vet til jeg må på do nr 2 liksom. Og han forsto fortsatt ikke hva jeg mente! 
 

til slutt etter veldig mye flau forklaring forsto han da. Og svarte at han har ikke og har aldri brukt våtservietter etter å ha vært på do med nr 2 😳😳 ikke dusjer han etterpå heller. 
 

jeg må innrømme at dette er skikkelig ekkelt for meg og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn hvor skitten rompa hans må være 😳😳 veldig turnoff. 
 

hvordan ville du ha forholdt deg til dette? Avslutte? Be han begynne med våtservietter? (Noe jeg ikke tror jeg klarer fordi det er jo et ganske flaut tema). Nei vet bare ikke hva jeg skal si eller tenke nå 😳

Anonymkode: 8aae7...aae

Du spyler våtservietter ned i do?

Kjenner ingen voksne som bruker våtservietter etter Nr to. Er du grisete så går du i dusjen. De fleste voksne klarer å tørke seg med dopapir.

Anonymkode: 65cf7...858

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen teite kommentarer! Om å gjøre å ikke vaske seg bak etter å ha bæsja? Folk som setter pris på spontan sex i hverdagen, sørger for å holde seg ren både foran og bak. Det er best både for gover og mottaker. Uparfymerte våtservietter fungerer utmerket til formålet. 

Anonymkode: b6ddd...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så varme bad som dere har er det ikke rart strømregningen er høy. Dere kan jo koke mat på varmekablene deres. 😄 Gjøre om badet til et kombinert kjøkken. Sitte på do mens dere steker hamburger på varmekablene.

Anonymkode: c44f6...19e

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om noen som vasker seg i rumpa med våtservietter. Det er for babyer som ikke kan vaske seg selv. Voksne bruker vann eller underlivssåpe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som svar på Ts sitt spørsmål: Vær ærlig og si hva du mener. Enten bruker han servietter eller så dropper han deg. Bruk underlivsservietter om dere må bruke våtservietter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg ts, man blir ikke ordentlig ren bare av å tørke seg med tørt dopapir etter toalettbesøk. Og liker best å bruke våtservietter til slutt.

Men hadde aldri tatt det opp med en date eller stilt spørsmål om det, da jeg vet at det er mest vanlig og ikke bruke det.

Anonymkode: 5e273...83c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange rare svar her. Det er da helt normalt å vaske seg bak etter nr2. Bruker våtservietter hjemme og tørkepapir med såpe og vann om jeg går på offentlig do. Og dette kastes selvsagt i bossbøtten. Man blir ikke skikkelig ren med bare dorull. Mine forventninger til en mann er at han er ren både foran og bak viss vi skal ha sex, hva han gjør utenom det er ikke min sak. Dette har jeg sagt i klartekst til alle jeg har vært sammen med, og det er ingen som har hatt noe problem med det. Om de lukter svette og ikke har dusjet hele kroppen den dagen er ikke så nøye, men nede må det være rent, fritt for urinrester, kukost og avføringsrester. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viste ikke at man må bruke våtsevietter og dusje etter dobesøk. Har ikke sett eller hørt om det før i andres hjem for oppegående  voksne. Tror det er bare for babyer. Lurer virkelig på hvordan dere voksne som bruker våtsevietter  holdtere  de brukte serviettene? Kastet i doen? i søppelbøter og kastet med en gang ut? Kastet i doen er ikke lovlig. Hvis dere la dem ligger i bøtten lenge må det være veldig ekkelt. Jeg tror ikke jeg vil besøke den doen. 

Fint å få noe svar så jeg kan bli mer oppdatert 😊

Anonymkode: bd5ca...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg viste ikke at man må bruke våtsevietter og dusje etter dobesøk. Har ikke sett eller hørt om det før i andres hjem for oppegående  voksne. Tror det er bare for babyer. Lurer virkelig på hvordan dere voksne som bruker våtsevietter  holdtere  de brukte serviettene? Kastet i doen? i søppelbøter og kastet med en gang ut? Kastet i doen er ikke lovlig. Hvis dere la dem ligger i bøtten lenge må det være veldig ekkelt. Jeg tror ikke jeg vil besøke den doen. 

Fint å få noe svar så jeg kan bli mer oppdatert 😊

Anonymkode: bd5ca...316

Det er besvart mange ganger i tråden, men here we go again; 

Det du velger å gå med bak resten av dagen, siste rest etter papir, tørker vi bort, bretter sammen, og kaster. Lukter nada, og gitt at man både har mens, renser sluk, med mer, så har man rutiner for tømming av søppel.

Heller i søpla enn på kroppen 👍

Anonymkode: ab04a...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er besvart mange ganger i tråden, men here we go again; 

Det du velger å gå med bak resten av dagen, siste rest etter papir, tørker vi bort, bretter sammen, og kaster. Lukter nada, og gitt at man både har mens, renser sluk, med mer, så har man rutiner for tømming av søppel.

Heller i søpla enn på kroppen 👍

Anonymkode: ab04a...307

Hverken tørking eller våtservietter kan gjøre deg ren i kaviarkrysset. Såpe, skrubbing og rennende vann trengs til det. Deretter skal det ikke mer enn en liten fis til før det er bakteriefest igjen, noe som er helt greit, og forventet, rundt et hull for avfallsstoffer.

Sliter man med at det ligger igjen rester av bæsj etter tørking så forstår jeg godt at man benytter seg av våtservietter - ikke noe galt i det. Har man f.eks litt dypere rynker i ballongknuta kan papir være for stivt til å gå i dybden, men for oss som blir rene (ikke bakteriefrie) etter vanlig tørking er jo dette helt unødvendig. Skal man bli skikkelig ren må man uansett dusje.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...