Gå til innhold

Til menn på kvinneguiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge lurt på hvorfor så mange menn henger på Kvinneguiden. Det er selvsagt ikke noe problem, det gjør jo bare mange av diskusjonene mer interessante og mange av dere bidrar veldig fint. Men Kvinneguiden henvender seg jo i utgangspunktet til kvinner, så jeg lurer veldig på hva som fikk deg til å gå inn her i første omgang? Og hvorfor blir du hengende rundt?

Anonymkode: 81a83...f13

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi alle søk på noe jeg lurte på, hadde minst ett treff på KG.

Ble vel værende for underholdningen 🙂

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Det er jo et veldig levende forum med mange interessante diskusjoner. Så hvis man kjenner litt på kjedsomhet og et behov for å mene eller synse litt, så er det top notch. At man på samme tid får et innblikk i kvinners (forskrudde) verden er jo bare en bonus 😆

Om det fantes noe tilsvarende nettforum for menn med samme volum av tråder/temaer/meninger, så hadde jeg sikkert vært mest der. Men inntil videre er Kvinneguiden det beste vi har 🤷🏻‍♂️

Anonymkode: 40322...516

• Liker 3
  • Hjerte 3
Skrevet

Var vell rundt 12 år når jeg først fant dette forumet (20år siden). Søkte opp spørsmål og dette forumet dukket opp blandt søkevalgene.

Er voldsomt mye drama og mye aktivitet her. Så har hengt her for underholdning etterpå. Sjeldent jeg skriver ting men liker å observere dramaet som utfolder seg her.

Anonymkode: 06e92...300

• Liker 2
Skrevet

Er her strengt tatt for underholdningen sin  del :)

Skrevet

Noen må jo være guiden i Kvinneguiden. 

Anonymkode: bdfb0...08e

• Hjerte 2
Skrevet

Det verste akkurat nå er alle runketrådene som har beveget seg ut av seksualformuet etter at de forstod at de var "avslørt" der.

5-10 nye bare i dag. Og stadig kvinner som går rett på, og snakker om både preferert undertøy, jenteklining, med mer. 

Og "avslører" man det får man en advarsel. Mens guttungen får herje videre og utnytte kvinner som velger å svare. Det er bare trist. 

Anonymkode: c15a2...a0e

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Mæn40 skrev (43 minutter siden):

Fordi alle søk på noe jeg lurte på, hadde minst ett treff på KG.

Ble vel værende for underholdningen 🙂

Samme her, men ser mye hets her, dessverre.

Endret av Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det verste akkurat nå er alle runketrådene som har beveget seg ut av seksualformuet etter at de forstod at de var "avslørt" der.

5-10 nye bare i dag. Og stadig kvinner som går rett på, og snakker om både preferert undertøy, jenteklining, med mer. 

Og "avslører" man det får man en advarsel. Mens guttungen får herje videre og utnytte kvinner som velger å svare. Det er bare trist. 

Litt for enhver smak her altså.  Nei, jeg pleier ikke å lese disse stedene i forumet.

Skrevet

Jeg er her av og til for underholdning og "tidtrøyte".  Man får et lite innblikk i en kvinneverden + at diskusjonene blir ofte litt mer interessante når det blir litt kjønnsblanding.   Er veldig mye tull og fjas her, men en og annen godbit innimellom.

Anonymkode: b8ebb...ac7

• Liker 1
Skrevet (endret)

Diskutere sex er greit. 

Spørre om "kvinner" foretrekker string eller bomullstruser. For så å sitte å runke til svarene. Uten at kvinnene forstår hva de bidrar til. Det er utnytting. Og patetisk. 

Ellers; å ty til nedsettende kommentarer beviser bare hvor ustøtt man står i diskusjonen. Det er også brukerangrep, som er forbudt etter forumreglene. 

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Diskutere sex er greit. 

Spørre om "kvinner" foretrekker string eller bomullstruser. For så å sitte å runke til svarene. Uten at kvinnene forstår hva de bidrar til. Det er utnytting. Og patetisk. 

Ellers; å ty til nedsettende kommentarer beviser bare hvor ustøtt man står i diskusjonen. Det er også brukerangrep, som er forbudt etter forumreglene. 

Eller kanskje du kan tenke at noen av oss ikke bryr oss? Om en sitter og runker av et sånt uskyldig svar, det bryr ikke meg det aller minste. Det er ikke noe annerledes enn om han tar seg en runk hjemme etter å ha sett en sexy jente på gata.

Skrevet

Fordi jeg er transe og føler meg som dame

Anonymkode: 0b91f...5fc

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg klarer ikke å sitte stille i stolen når noen tar feil på interenett. Og det er mye tøv her.

• Nyttig 1
Skrevet
MissIndependent45 skrev (18 minutter siden):

Eller kanskje du kan tenke at noen av oss ikke bryr oss? Om en sitter og runker av et sånt uskyldig svar, det bryr ikke meg det aller minste. Det er ikke noe annerledes enn om han tar seg en runk hjemme etter å ha sett en sexy jente på gata.

Hvis du bevisst føler for å bidra, så vær så god. Da finnes det mange muligheter der ute. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis du bevisst føler for å bidra, så vær så god. Da finnes det mange muligheter der ute. 

Muligheter for hva? Runketråder? Tror de fleste her inne gjenkjenner disse rimelig enkelt. Det betyr derimot ikke at det ikke kan utvikle seg til en morsom diskusjon med andre brukere. Dette er KG, ikke stort her som må tas seriøst.

• Nyttig 1
Skrevet

Kvinneguiden er et forum på nett, med tåpelig navn. Dessuten kjønn er veldig flytende. Jeg forholder meg til dette forumet som hvilket helst annet. M55

Anonymkode: 550e7...1c1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har lenge lurt på hvorfor så mange menn henger på Kvinneguiden. Det er selvsagt ikke noe problem, det gjør jo bare mange av diskusjonene mer interessante og mange av dere bidrar veldig fint. Men Kvinneguiden henvender seg jo i utgangspunktet til kvinner, så jeg lurer veldig på hva som fikk deg til å gå inn her i første omgang? Og hvorfor blir du hengende rundt?

Anonymkode: 81a83...f13

Kvinneguiden henvender seg ikke bare mot kvinner, og menn er likefullt velkommen. Det er lenge siden kvinneguiden var rettet mer mot kvinner.

Forumet inneholder alt mulig og ingenting, og man kan skrive om og til hva man vil. Det er sånn sett unikt. Den store og mangfoldige brukermassen er også unik.

Bra at menn ikke er et problem for deg. Jeg vet vi er det for enkelte fordi det finnes dessverre enda noen som mener at menn ikke er velkommen. 

Bare innrøm det. KG uten menn hadde ikke vært særlig ;) 

• Liker 3
Skrevet

til tross for høy Bimbo og dramaqueen-faktor...så har jeg ikke funnet noe bedre forum som har samme bredde ift temaer etc. 

Anonymkode: 2fb85...39e

Skrevet

Enda flere gale mennesker på VG debatt, diskusjon etc. Prosentvis lavere andel høyreekstreme her.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...