Gå til innhold

Dere damer som ikke går etter typisk maskuline menn, hva liker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger en lang tråd om hva "maskuline menn" er, og der finner man jo kvinner som liker stereotypiske maskuline menn: Handy og godt bygde menn, gjerne med skjegg, som tåler motgang, og gjerne har typisk mannehobbyer - jakt, bil, osv.

Men - til dere kvinner som kanskje ikke bruker å gå etter disse mannfolka eller trekkene, hva er det du liker? 

Anonymkode: cd7b0...0b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker en omsorgsfull mann som har evne til å se de han har rundt seg. Ellers må han kunne snakke om alt, siden jeg liker gode samtaler. Jeg liker også humor, impulsivitet, og en god armkrok.

• Liker 3
Skrevet

Jakt og bil er kanskje maskulint i noen miljøer, særlig i bygdene? Poenget må vel være at man har noen felles interesser.

Jeg blir sjarmert av smarte, reflekterte menn, som kan og vet ting, som både vet hva som foregår i samfunnet og kan diskutere saklig, og som også kan være med og spinne ut i tøys og tull og fantasi og verbal humor. 

Ellers er det jo mye det samme som med venner - greit å være oppegående og ha orden på livet sitt, f eks innrette økonomien etter hva man har å rutte med, være ærlig og redelig, være snill og raus og gi av seg selv.

Utseendemessig er det fint med en som er like solid som meg sjøl, og kroppen bør tåle og like lange turer og trening på normalt nivå. 

Anonymkode: eb8ac...ce8

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker snille, ydmyke og rolige menn som har stabilitet i livet sitt.

• Nyttig 2
Skrevet

En mann er et menneske, så det er vanskelig å si hvilke gode egenskaper som ikke er maskuline. Men jeg vil si 
en som er i kontakt med sine følelser, en som setter ord på følelser, en god lytter.

Anonymkode: 10113...894

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Utseende er ikke viktig for meg! De siste tre jeg har datet eller hatt et godt øye til har vært:

1) 178cm, ganske tykk, skallet, gamer, sykepleier, soldat, helgepappa, sosialist

2) 180cm, syltynn, måne, manglende skjeggvekst(!), fotballgal(spiller selv), friluftsmann, lærer, barnløs, politisk i sentrum

3) 180cm, godt overvektig, mye hår, skjegg, sportsgal (supporter), snobbete, byggingeniør, alenepappa, ap-mann

Viktigste kriteriene er at vi har kunnet prate om «alt» og har lik humor

K44

Anonymkode: 16a1d...d9f

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg er ikke opptatt av det, men mer opptatt av hans personlighet og kjemi med han. Jeg passer ikke sammen med stereotypiske og tradisjonelle menn, men noen som er litt mer sammensatt enn det.

For min del er ting som sårbarhet hos menn positivt. Det betyr ikke at vi skal bruke svulstige ord, snakke om følelser hver eneste dag mens vi sitter og gråte sammen, men en som kan dele litt og vise at han også har sine sårbarheter og usikkerheter. At vi kan prate om alt mulig setter jeg pris på.

Det viktigste er at jeg føler meg trygg sammen med han og jeg har funnet ut at han ikke må være noe stereotypisk mann for at jeg gjør det. Det handler ikke om fysisk styrke, men det å føle meg sett, verdsatt og tatt vare på.

Jeg liker rolige og snille menn. God humor og at vi også har det gøy sammen. Han må gjerne ha hobbyer jeg ikke deler også. Ellers setter jeg pris på selvstendighet og ærlighet.

Forventer ikke å finne alt dette i en mann for kjemi og om ting funker er viktigere, men disse tingene vekker i hvert fall interesse hos meg.

Jeg vil forresten si at det å være typisk maskulin ikke nødvendigvis betyr at man takler motgang særlig godt. Det er vel heller slik de liker å fremstille det.

Skrevet

Omsorg, åpenhet, evne til å gå i seg selv på godt og vondt, til å stole på, en som setter familien først dvs kone og barn.

Anonymkode: 42e68...2ca

• Nyttig 1
Skrevet

Det ytre: forfinede, aristokratiske trekk (typ Jeremy Irons).

Det indre: intellektuell legning, interesse for litteratur, vitenskap, kunst, musikk, filosofi osv.. Distansert forhold til biler og båter og handy work. Gjerne litt introvert, men omtenksom og generøs mot andre.

Anonymkode: 68d4f...fbd

• Liker 2
Skrevet

Liker de fleste menn jakt og bil?

Kjenner nesten ingen med den interessen 😅🤷‍♀️

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker at en mann er flink til og vant til å prate skikkelig om alt fra erfaringer til følelser. 

Jeg liker at menn ikke er opptatt av om deres interesser/stil/måte å være på er maskulin nok, men at de våger å være seg selv, uansett hvordan det er. 

Jeg blir fort betatt av menn som går litt mot strømmen egentlig, i stil, interesser og valg. Har for eksempel blitt hentet i mange penisforlenger- status biler av ulike dater, men eneste gang jeg ble sjarmert angående en bil var da en fyr på minst 190 cm kom med en mintgrønn Mini. 

Jeg synes det er sexy når menn er litt forfengelige. 

Uansett, jeg endte opp med en høy mann med mye muskler, på en måte maskulin slik, men med relativt feminine interesser og veldig opptatt av klær og utseende, og slår jevnt ut på de fleste sin gaydar. Om 100 skulle gjette hans legning vil jeg tro at det hadde vært stor overvekt på homofil og bifil. I både språk, bevegelser, interesser og klær er det logisk konklusjon egentlig, men det er (heldigvis for meg) feil. 

Anonymkode: 14fcc...cdb

• Liker 1
Skrevet

Kvinner 😊

Anonymkode: e2fcb...221

Skrevet

Føler dette blir det samme som å spørre om hva slags typer jenter de guttene som «ikke liker feminine jenter» liker.. Selvfølgelig liker jenter maskuline menn, og menn feminine jenter?😅de som svarer her er bare ikke så opptatt av utseende

Skrevet
CUSHION skrev (3 minutter siden):

Føler dette blir det samme som å spørre om hva slags typer jenter de guttene som «ikke liker feminine jenter» liker.. Selvfølgelig liker jenter maskuline menn, og menn feminine jenter?😅de som svarer her er bare ikke så opptatt av utseende

Hvorfor jobber feminister så hardt for å fjerne ethvert snev av maskulinitet hvis de liker maskuline menn?

Anonymkode: bf2af...a4f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor jobber feminister så hardt for å fjerne ethvert snev av maskulinitet hvis de liker maskuline menn?

Anonymkode: bf2af...a4f

Ikke vet jeg, og ikke bryr jeg meg heller. Snakker om feminine trekk og maskuline trekk😌

Skrevet
2 hours ago, CUSHION said:

Har ei venninne som helst går etter tynne/spinkle, og veldig androgyne mannfolk. Ja, på godt Engelsk "Twinks". Ikke at hun selv er noe spesielt maskulin, men det er liksom typen hennes. 

Og forsåvidt - drar man på SoMe profilene til skikkelige maskuline kvinnelige bodybuildere, type dem som er mer muskuløse enn 99% av mannfolka der ute, så står jo tørste mannfolk i rekke og rad der også. 

Anonymkode: cd7b0...0b3

Skrevet

Blir ikke dette litt som å spørre menn hva de går etter om de ikke liker feminine damer? De aller fleste heterofile menn går etter feminine damer så tror de aller fleste damer går etter maskuline menn og 

Anonymkode: 385d8...233

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg liker når menn kan snakke om følelser og sårbarhet. Og samtidig er selvstendig og fikser ting selv.

Seksuelt sett liker jeg flere ting, men jeg har et soft spot for seksuelt hengivne menn. Det er veldig sexy å få være den dominante.

Anonymkode: 2ad05...78c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

drar man på SoMe profilene til skikkelige maskuline kvinnelige bodybuildere, type dem som er mer muskuløse enn 99% av mannfolka der ute, så står jo tørste mannfolk i rekke og rad der også. 

Menn er vel mye mer åpne for ulike damer, kvinner har veldig lik smak

Anonymkode: 284e6...4c9

Skrevet

Jeg liker menn som går i veldig tettsittende bukser! Jo trangere jo bedre.

Anonymkode: 62948...212

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...