Gå til innhold

Intuitiv/billedlig tolkning av din situasjon. Les HI før du spør :)

Oppreist

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ser at jeg nok var litt diffus her, så jeg legger til litt info:

Jeg har vært ute av jobb i tre år nå pga at jeg gikk på en smell. Har jobba ekstremt hardt med meg selv, men det er så mange lag i psyken som trenger bearbeidelse at jeg er redd jeg aldri kommer ut av dritten. Jeg har begynt å gjøre noen ting på hobbybasis som jeg drømmer om at skal gi meg en vei inn i en form for jobb. Ser du noe om dette - nytter det med det jeg holder på med? 

Anonymkode: 74598...264

Så leit å høre dette, jeg opplever at du har hatt det utrolig tøft og at du er småredd for fremtiden? Du bekymrer deg mye, lurer av og til på om det kommer til å noen gang bli bra... Vet du, det at du jobber med deg selv er så flott men jeg vet det er tøft og du er redd du ikke kommer ut av det. Det gjør du, men det tar tid. Det er mange lag som skrelles bort og det føles sårbart og skummelt, men på den måten når du til kjernen og kan begynne å reparere skikkelig. Ikke bekymre deg for mye for fremtiden, jeg ser lysning der fremme. 

Flott med det du gjør på hobby basis. Jeg klarer ikke helt få frem om dette fører til jobb men jeg får frem at det gir deg noe positivt og vil være noe som utvikles med tiden. Vet ikke om det gir mening, kanskje det betyr at det går over i jobb. 

Alt godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

blåbærpike skrev (21 timer siden):

Så spennende dette høres ut! 😊 Jeg er singel, og har vært det veldig lenge, men det finnes en. Min store kjærlighet, tror jeg. Kan du se om det håp for oss? Eller finnes det kanskje en annen som er mer rett?

Jeg tror det er håp. MEN det må du sjekke ut, for hvis du kun tar mitt ord for det, og satser alt på at han er den du skal ha, så blir det veldig såret og lei deg om det ikke blir slik. Hva skal til for at du kan finne ut av dette? Tør du ta praten? 

Dersom du velger han bort, så vil en annen dukke opp. Du har vært singel lenge men ikke så lenge og på sett og vis har du trengt litt av den tiden også, til å bearbeide noen ting. Jeg ønsker deg alt godt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærta skrev (20 timer siden):

Hei😊

Er betatt av en fyr jeg treffer/ser av og til..Føler han noe for meg? Tiltrekning?

Ja! Han syns du er flott og attraktiv! Det er lurt å bli bedre kjent, for det er hva han ønsker! 🙂Så hvis du og vil det, så gå med selvtilliten høyt oppe og vis han hvem du er. Alt godt. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla_ skrev (11 timer siden):

Så snilt av deg å hjelpe så mange❤️  Jeg skal selge bolig og tenker å leie en periode. Håper å finne et sted hvor jeg kan trives og at jeg finner noe mer permanent på sikt?

Takk! 

Du kommer til å finne et sted du vil trives, men ikke ta det første og beste. Vent litt, kjenn etter hvordan du har det når du er i utleie-leiligheten. Du må kjenne på en ro og en varme, da vil du trives der. 

På sikt vil du finne et nydelig sted du vil elske. Lykke til og alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (25 minutter siden):

Jeg ser at dere holder sammen, dersom dere begge ønsker det. Dere har alle forutsetninger for å klare det, men det vil komme et nokså stort tomrom og en tøff tid når dere blir alene i huset. Da er det tiden for å gjøre hyggelige ting sammen og passe på at det ikke blir platonisk mellom dere. 

Ellers ser jeg at en av dere trapper ned etterhvert, enten når det gjelder jobb eller fritids aktiviteter. En av dere har kjent på mitt høyt tempo. Kan det være deg? 

Jeg får ikke opp så veldig mye mer pr nå. Ønsker deg alt godt. 

Takk! Det er nok mine fritidsaktiviteter som må trappes ned, ja😆

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (28 minutter siden):

Så leit å høre dette, jeg opplever at du har hatt det utrolig tøft og at du er småredd for fremtiden? Du bekymrer deg mye, lurer av og til på om det kommer til å noen gang bli bra... Vet du, det at du jobber med deg selv er så flott men jeg vet det er tøft og du er redd du ikke kommer ut av det. Det gjør du, men det tar tid. Det er mange lag som skrelles bort og det føles sårbart og skummelt, men på den måten når du til kjernen og kan begynne å reparere skikkelig. Ikke bekymre deg for mye for fremtiden, jeg ser lysning der fremme. 

Flott med det du gjør på hobby basis. Jeg klarer ikke helt få frem om dette fører til jobb men jeg får frem at det gir deg noe positivt og vil være noe som utvikles med tiden. Vet ikke om det gir mening, kanskje det betyr at det går over i jobb. 

Alt godt! 

Tusen takk for svar 🙏❤️ Det gir mening. Håper du har rett med at det er lysere i framtiden. Alt godt til deg også! 

Anonymkode: 74598...264

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg spurte om ole helt i begynnelsen, men det er som du ser mye motstand og sånn. Det sitter langt inne. 

Jeg bare lurer på, om det aldri blir noe med han, møter jeg noen andre? Det er så lenge siden jeg var lykkelig med noen, det hadde vært fint igjen. Takk 😊

Anonymkode: 878b7...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal gå fra den fine mannen min. Bør jeg flytte til en av boligene oppe i veien her?

-I

Anonymkode: 38052...8c1

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snilt av deg å bruke evnene dine til å hjelpe andre :hjerte:

Jeg har et viktig møte i neste uke som har stor innvirkning på framtiden min. Jeg vipper fram og tilbake mellom å være optimistisk og tenke at det kommer til å gå kjempebra, og å være superstresset og nervøs og tenke at det går skikkelig dårlig.

Ser du noe om hvordan det går? 

Anonymkode: a7bf0...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på om mannen jeg har truffet i lang tid er så fin som det virker som? Tatt han i en liten løgn/usagt hendelse, han la seg flat men jeg ble usikker. Vi hadde ikke definert forhold da men likevel. Virker veldig glad i meg. Er han ærlig? Eller er jeg en av flere? Jeg har historie med svik i forhold til den tidligere mannen min og er redd for å oppleve smerte igjen. 

På forhånd, Takk for svar. Betyr mye❤

Anonymkode: 16917...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (På 19.9.2022 den 23.25):

Kjenner på en sterk frustrasjon, irritasjon, sorg og sinne. Jeg vet ikke hva som skjer mellom dere og foreldrene, men får opp noe med økonomi, familiebånd, dårlig kommunikasjon...Får ikke helt tak i det, men kjenner på noe "gruff". Finnes det andre i familien dere kan rådføre dere med? Går det an å gifte seg i utlandet, reise bort, gjøre det lite men fint? det var bare en tanke fra min side. Jeg får som sagt ikke opp hva hindringene går i eksakt men det virker som dere har prøvd ta det opp uten at kommunikasjonen er ok. Gi det litt tid og prøv igjen, evt gå gjennom andre som støtter dere. Beklager at jeg ikke kunne gi deg noe bedre svar. Ønsker dere alt godt. 

Så sant! Tusen takk ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg må ta et vanskelig valg om jeg skal gå fra partneren min eller ikke. Jeg har slitt med parforholdet lenge på grunn av ting han har gjort mot meg i fortiden. Vi har barn sammen og jeg er glad i han men jeg synes det er vanskelig å fortsette. Jeg sliter også med depresjon og kanskje andre ting innen psykisk helse. Jeg er lite selvstendig der jeg er nå. Har også møtt en annen som jeg har følelser for, men vil ikke at det skal styre mitt valg om å gå fra mannen min. To navn, et starter på B og et på S. 💜

Anonymkode: ee9c9...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg klarer å slå meg til ro med livet mitt slik det er nå. Jeg skulle gjerne hatt noe jeg kanskje ikke kommer til å få. Vet kkke om jeg skal kjempe mer for å få det, det er mye styr og kanskje veldig dyrt. Usikker på om jeg vil angre om jeg ikke bruker pengene på det. Da er det siste sparepenger. 

Får du noen følelse? Hva burde jeg gjøre? 

Anonymkode: 32ad5...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver meg på et spørsmål til jeg hvis det er greit. Behøver ikke svare hvis du ikke vil 😊

Kan du se om det blir noen endringer på jobb? Tror de er fornøyd med jobben jeg gjør, men fant ut at det fra desember så kommer jeg til å bruke enda lengre tid på transport enn i dag pga endringer i rutetider på toget. Usikker på om jeg orker det. Kanskje ikke så lett å finne ny jobb heller for en uten noe særlig utdanning. Om det blir noen endring, ser du i såfall hva? 

Takk 🌸

Anonymkode: 083ca...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blåbærpike
Oppreist skrev (På 20.9.2022 den 21.29):

Jeg tror det er håp. MEN det må du sjekke ut, for hvis du kun tar mitt ord for det, og satser alt på at han er den du skal ha, så blir det veldig såret og lei deg om det ikke blir slik. Hva skal til for at du kan finne ut av dette? Tør du ta praten? 

Dersom du velger han bort, så vil en annen dukke opp. Du har vært singel lenge men ikke så lenge og på sett og vis har du trengt litt av den tiden også, til å bearbeide noen ting. Jeg ønsker deg alt godt. 

Må bare si at du allerede har truffet ganske bra. Håper jeg tør å ta den praten neste gang vi møtes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 21.59):

Hei, jeg spurte om ole helt i begynnelsen, men det er som du ser mye motstand og sånn. Det sitter langt inne. 

Jeg bare lurer på, om det aldri blir noe med han, møter jeg noen andre? Det er så lenge siden jeg var lykkelig med noen, det hadde vært fint igjen. Takk 😊

Anonymkode: 878b7...c36

Ja det gjør du. Det er heller ikke helt utelukket med han du spør om, men tiden vil vise det...Mot er et nøkkelord. Du skal ikke være redd for å ikke bli lykkelig, men husk bare på at det er viktigst å være lykkelig i deg selv og ikke lete etter et menneske som skal gjøre deg lykkelig. Du vil finne kjærligheten, med den ene eller andre, men våg å gi litt mer av deg selv, så du viser den fine personligheten din litt mer? :) Lykke til og alt godt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 22.07):

Jeg skal gå fra den fine mannen min. Bør jeg flytte til en av boligene oppe i veien her?

-I

Anonymkode: 38052...8c1

Du kaller mannen "fin" men skal flytte fra han? Noe skurrer. Hvis du likevel skal flytte så kan du like godt flytte oppi veien, som lenger unna. Du kommer til å trives. Beklager, men ble bittelitt forvirret her.  Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 22.09):

Så snilt av deg å bruke evnene dine til å hjelpe andre :hjerte:

Jeg har et viktig møte i neste uke som har stor innvirkning på framtiden min. Jeg vipper fram og tilbake mellom å være optimistisk og tenke at det kommer til å gå kjempebra, og å være superstresset og nervøs og tenke at det går skikkelig dårlig.

Ser du noe om hvordan det går? 

Anonymkode: a7bf0...d06

Får umiddelbart opp en ro, en slags melding til deg om å prøve beholde roen i dette, vær fattet, det er ikke så skummelt som du tror. Og det går bedre enn du frykter. Mye står på spill men dette kommer du til å håndtere greit. Før du går inn i møtet, så trekk pusten dypt, smil for deg selv og si (gjerne høyt) at "dette klarer jeg, det kommer til å gå fint" - og det er det som skjer :) Alt godt. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.9.2022 den 22.23):

Jeg lurer veldig på om mannen jeg har truffet i lang tid er så fin som det virker som? Tatt han i en liten løgn/usagt hendelse, han la seg flat men jeg ble usikker. Vi hadde ikke definert forhold da men likevel. Virker veldig glad i meg. Er han ærlig? Eller er jeg en av flere? Jeg har historie med svik i forhold til den tidligere mannen min og er redd for å oppleve smerte igjen. 

På forhånd, Takk for svar. Betyr mye❤

Anonymkode: 16917...296

Kjære deg, den hendelsen har gjort mer med deg enn du liker. Og du har følerne ute grunne tidligere sår og svik, det er helt naturlig. Mannen du er med gjorde en tabbe og kan ha en hang til å ta letteste utvei, det er noe du selv må vurdere om du kan leve med. Han ER en fin fyr og det bor mye godt i ham som jeg ser vil gjøre deg godt. Men typiske hvite løgner kan oppstå, så kanskje det er lurt å snakke sammen om din nulltoleranse for dette? Si noe om at du ikke ønsker at dette skjer igjen og at du da vil vurdere på nytt? Jeg håper dette gir mening. Alt godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...