AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #481 Del Skrevet 16. november 2022 Oppreist skrev (På 13.11.2022 den 0.57): Her kjenner jeg på følelser som er undertrykt. Han liker deg mer enn han gir uttrykk for , men leser du kroppsspråket hans vil han kunne avsløre seg. Se om du kan ta ham i å se på deg i smug...kikke vekk når du kikker mot han. Hvis du har en viss interesse, så prøv å flørte litt for å få han mer på gli. Du vil lykkes, hvis du vil. Alt godt. Etter du skrev dette så har jeg holdt mer øye med blikkene hans. Og det ser ut til at han ser mye min vei, selv når det ikke er «nødvendig». Men det virker som han også prøver å unngå meg. Kan nevne at jeg er 10 år eldre, så jeg føler jo at jeg er altfor gammel for han. Tusen takk for svar💚 Anonymkode: a9d9f...c49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 16. november 2022 #482 Del Skrevet 16. november 2022 Så ikke tråden før nå, men håper at du tar deg tid til meg 😇 Kommer jeg til å få ha han i livet på en bedre måte etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #483 Del Skrevet 18. november 2022 Oppreist skrev (På 13.11.2022 den 0.51): Tusen takk for gode ord. Og for tilbakemelding. Eksen hans er tankeløst prat fra hans side, han har ingen følelser der lenger og ser på henne som long gone og forbi. Han snakker bare rett fra levra uten å tenke seg helt om hvordan det kan påvirke deg. Når det er sagt så er du en skeptiker og litt usikker grunnet ting du har vært gjennom. Det preger deg mer enn du kanskje ser selv. Har du fått hjelp til å bearbeide alt tidligere dritt? Jeg tenker du har behov for å sortere litt i følelseslivet ditt, for noen ganger kan du bli noe irrasjonell og få såkalte "katastrofetanker" der du lurer på om han virkelig er til å stole på, om eksen fortsatt betyr noe, om du ikke er god nok. Du er MER enn god nok, både for han og i deg selv. Når alt dette er sagt, er jeg usikker på om det blir dere to for alltid, for det oppleves som om dere kan komme til et punkt der det blir en slags klinsj. Jeg tror derimot du kan forhindre det ved å forstå deg selv bedre og vite hva du bør gi uttrykk for, og når du ikke bør si noen ting men heller bite det i deg fordi du vet du vil angre på at det ble sagt, i ettertid. Vet ikke om det gir mening, men det er det jeg ser. Alt godt. Anonymkode: 16917...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #484 Del Skrevet 18. november 2022 Oppreist skrev (På 13.11.2022 den 0.51): Tusen takk for gode ord. Og for tilbakemelding. Eksen hans er tankeløst prat fra hans side, han har ingen følelser der lenger og ser på henne som long gone og forbi. Han snakker bare rett fra levra uten å tenke seg helt om hvordan det kan påvirke deg. Når det er sagt så er du en skeptiker og litt usikker grunnet ting du har vært gjennom. Det preger deg mer enn du kanskje ser selv. Har du fått hjelp til å bearbeide alt tidligere dritt? Jeg tenker du har behov for å sortere litt i følelseslivet ditt, for noen ganger kan du bli noe irrasjonell og få såkalte "katastrofetanker" der du lurer på om han virkelig er til å stole på, om eksen fortsatt betyr noe, om du ikke er god nok. Du er MER enn god nok, både for han og i deg selv. Når alt dette er sagt, er jeg usikker på om det blir dere to for alltid, for det oppleves som om dere kan komme til et punkt der det blir en slags klinsj. Jeg tror derimot du kan forhindre det ved å forstå deg selv bedre og vite hva du bør gi uttrykk for, og når du ikke bør si noen ting men heller bite det i deg fordi du vet du vil angre på at det ble sagt, i ettertid. Vet ikke om det gir mening, men det er det jeg ser. Alt godt. Takk for svar❤. Det du skriver om at jeg er god nok betyr så mye! Egentlig vet jeg det med fornuften, men såre følelser kommer plutselig og får meg til å føle meg mindreverdig. Så dumt å føle sjalusi mot eksen hans. Men er jo redd for å bli sammenlignet, eller være en slags trøst. Ordene dine tar jeg til meg. Jeg har nå vært hos psykolog. Hun sa det var godt jeg kom, og absolutt en god grunn etter alt jeg har opplevd siste årene. Det er ikke rart å ha sånne tanker mente hun. Og det skal følges opp med nye timer. Har ikke hatt tid til å sørge eller bearbeide. Hun ba meg være god mot meg selv. Føler ikke jeg trenger å informere min nye kjæreste i akkurat de tankene eller bekymringene om han og meg. Føler det er veldig privat og skamfullt. Er du enig i at det er lurt? Vi har det mye gøy sammen og Jeg håper det blir oss videre, men vet jo aldri. Vi er ikke like på alt.. Han er så annerledes tidligere kjærester. Vanskelig å vite hva som er rett. Til slutt.. har han kontakt med andre jenter enn meg, via nettside? Dette er noe jeg frykter. Men vet ikke om det er irrasjonelt eller en reell magefølelse.. Håper du ønsker å svare. Tusen takk Anonymkode: 16917...296 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #485 Del Skrevet 19. november 2022 Kan du se noe om kjærlighetslivet mitt? Jeg har så lyst å møte en bra mann og få barn før det er for sent 😔 Anonymkode: 6dfbe...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 19. november 2022 Forfatter #486 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 1.43): Hei. Jeg har sterke følelser for en mann. Vet at han har følelser for meg og. Har vært sånn lenge. Men han holder tilbake. Er redd. Men vil han noen gang komme nærmere meg, slik at vi blir sammen på ordentlig? Vet at vi er veldig på bølgelengde og at det ville ha gått veldig fint. Bare han tør. Og tusen takk for den jobben du gjør og den gaven du gir oss. Hilsen takknemlig, på samme vei som deg. Anonymkode: da2d7...114 Ja, han vil gradvis nærme seg deg, men dersom du virkelig vil ha han, må du belage deg på at det vil ta tid. Vær tålmodig, ikke gjør noe som oppleves som mas. Han liker deg veldig godt og jeg kjenner på en varme inni meg, antakelig er det slik han føler det overfor deg. Prøv å få tak i hvorfor han er redd, og så kan du hjelpe han med å våge.....Alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 19. november 2022 Forfatter #487 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 11.14): Hvis du vil ta deg tid så lurer jeg på noe Jeg er betatt av en mann som har mye til felles med en jeg har hatt et forhold til i flere år, kan du føle om dette kan bli noe? De er begge noe eldre enn meg, han som jeg har hatt et forhold til har jeg fortsatt kontakt med, men vi blir ikke kjærester Han nye har bare sendt meg blikk som forteller at han i allefall er tiltrukket av meg Anonymkode: 760c8...8ae Du har helt rett i at han er tiltrukket av deg og det skal sies at han tenker mye på sex med deg. Om han faktisk vurderer et forhold, er jeg noe mer usikker på. Det føles ikke helt slik pr nå, men det kan muligens utvikle seg med tiden. Pr nå kjenner han på et nokså sterkt begjær. Ønsker deg alt godt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 19. november 2022 Forfatter #488 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (På 13.11.2022 den 14.31): Kan jeg stille ett til spørsmål @Oppreist ? Vil jeg få bedre kontakt med eller treffe noen som faktisk vil være sammen med meg? Anonymkode: bb28c...0cc Det finnes en du ikke vet om akkurat nå, som har følelser for deg. En mester i å skjule sine følelser....Vær obs på en som virker litt unnvikende, nesten avvisende i måten å være på. Det kan være for å skjule følelser og usikkerhet. I tillegg tror jeg du går en frisk vår i møte, der du også vil treffe en kandidat som gir uttrykk for følelser. På det vennskapelige kjenner jeg på litt stress, men det vil roe seg. Savner du flere venner? De finnes og det finnes noen som vil være med deg, tro meg, hold ut, det kommer. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 19. november 2022 Forfatter #489 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 16.15): Kjære Oppreist, Skjønner du har mye jobb med spørsmål her inne, men prøver meg på ett spørsmål. Du svarer om og når du har tid og lyst☺️ Jeg er forespeilet lederstilling hvor jeg jobber, men min sjef sier at den skal bli min, HR signaliserer at de har en annen i sikte. Ser du utfallet? Jeg vil gjerne ha den stillingen, men jeg blir usikker når signalene er delte. Tusen takk💐 Anonymkode: a9d9f...c49 Litt usikker på om dette nå kan være avklart for deg allerede, men sier likevel noe om hva jeg kjenner på. Lederen din har tatt seg litt vann over hode grunnet sitt eget sterke ønske om at du skal få denne lederstillingen. HR har en annen i sikte, men av forskjellige grunner ser det ikke ut til at vedkommende de tenker på, tar jobben. Jeg tror jobben blir din på sikt, men at det kan ta litt tid. Klarer du ha litt is i magen? Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #490 Del Skrevet 19. november 2022 Oppreist skrev (9 minutter siden): Du har helt rett i at han er tiltrukket av deg og det skal sies at han tenker mye på sex med deg. Om han faktisk vurderer et forhold, er jeg noe mer usikker på. Det føles ikke helt slik pr nå, men det kan muligens utvikle seg med tiden. Pr nå kjenner han på et nokså sterkt begjær. Ønsker deg alt godt ! Tusen takk for svar får du opp noe kontakt ?🌸 bør jeg ta kontakt?:) Anonymkode: 760c8...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 19. november 2022 Forfatter #491 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (På 14.11.2022 den 19.15): Takker for ditt svar! Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke eller svare på dette. Jeg ble bare trist, å veldig lei meg. Jeg er også veldig skuffet over meg selv. Det er en vond følelse. Men det er enda vondere å skuffe andre mennesker. Jeg har det tøft for tiden. Ikke bare pga dette, men jeg har ingen som viser interesse eller er interessert i å lytte til meg noen sted. Møtt nye mennesker som jeg prøver å være hyggelig mot, men alt jeg for er bare at de prater om seg selv hver gang vi møtes. sporer av å viser ingen gjensidighet, så lenge det ikke omhandler dem selv. Så det er ikke kjekt. Jeg kan ikke ta kontakt, fordi at vi har en avtale om at hun tar kontakt. Og det siste jeg ønsker er jo å nettopp bryte avtalen igjen. Jeg er lei meg nok fra før av at jeg brøt avtalen sist. Så dette var et veldig tøft svar. Veldig lenge kan jo bety så mye. Og når jeg virkelig trenger å prate også, så var ikke det hyggelig. Jeg er trist og lei meg. Men takk for din ærlighet. Anonymkode: 904e9...c68 Forstår at dette gjør deg trist, men noen ganger er det som stoppes for oss, velsignelser i forkledning. Det er ikke sikkert denne relasjonen hadde gjort deg godt på sikt. At dere har en avtale om at det er kun hun som "kan" ta kontakt, er jo ikke helt ok dersom dette er en gjensidig relasjon....Du kan selvsagt ta kontakt, men jeg tenker at da bør du ydmyke deg og si veldig tydelig at du er lei deg for det, men at det kjennes som du ikke har andre steder å gå, akkurat nå. Det kan du, selv om du da føler du bryter avtalen. Men vær obs på at du kan bli avvist. Jeg gir deg en slags advarsel, så får du selv velge hva som du tror er best for deg. Når alt det er sagt, så vil jeg si deg at du ikke skal gå rundt og tro at folk ikke bryr seg. Du har gjort en viktig oppdagelse med å finne ut av mennesker jevnt over er mest opptatt av seg selv...men det finnes også dem som er genuint opptatt av deg og som vil være det, når du åpner opp. Du må finne de rette folkene, for de er der. Ikke mist håpet eller troen, det kommer mennesker i livet ditt som du vil få stor glede av. Og igjen, ta ikke mine ord for 100% alvor, jeg kan ta feil. Så om du kjenner for å ta kontakt med damen, så gjør du det. Ok? jeg ønsker deg alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 19. november 2022 Forfatter #492 Del Skrevet 19. november 2022 Tøvftta skrev (På 16.11.2022 den 23.40): Så ikke tråden før nå, men håper at du tar deg tid til meg 😇 Kommer jeg til å få ha han i livet på en bedre måte etterhvert? Dette spørsmålet forsto jeg ikke helt...hvem og hvordan...kan du si litt mer rundt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 19. november 2022 Forfatter #493 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Tusen takk for svar får du opp noe kontakt ?🌸 bør jeg ta kontakt?:) Anonymkode: 760c8...8ae Det kommer jo an på hva du vil ha ut av det. Ønsker du det samme som han, så ja, da tar du kontakt. Ønsker du noe mer seriøst, så avvent litt.....Han kommer til å holde seg litt i bakgrunnen grunnet den andre relasjonen....Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 19. november 2022 Forfatter #494 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (På 18.11.2022 den 21.09): Takk for svar❤. Det du skriver om at jeg er god nok betyr så mye! Egentlig vet jeg det med fornuften, men såre følelser kommer plutselig og får meg til å føle meg mindreverdig. Så dumt å føle sjalusi mot eksen hans. Men er jo redd for å bli sammenlignet, eller være en slags trøst. Ordene dine tar jeg til meg. Jeg har nå vært hos psykolog. Hun sa det var godt jeg kom, og absolutt en god grunn etter alt jeg har opplevd siste årene. Det er ikke rart å ha sånne tanker mente hun. Og det skal følges opp med nye timer. Har ikke hatt tid til å sørge eller bearbeide. Hun ba meg være god mot meg selv. Føler ikke jeg trenger å informere min nye kjæreste i akkurat de tankene eller bekymringene om han og meg. Føler det er veldig privat og skamfullt. Er du enig i at det er lurt? Vi har det mye gøy sammen og Jeg håper det blir oss videre, men vet jo aldri. Vi er ikke like på alt.. Han er så annerledes tidligere kjærester. Vanskelig å vite hva som er rett. Til slutt.. har han kontakt med andre jenter enn meg, via nettside? Dette er noe jeg frykter. Men vet ikke om det er irrasjonelt eller en reell magefølelse.. Håper du ønsker å svare. Tusen takk Anonymkode: 16917...296 Forstår at du synes det er privat og skamfullt, men vet du....når du kjenner deg trygg, så del, for dette er en del hos deg selv som du må overkomme. Det er IKKE skam i det du kjenner på. Så ja jeg er enig... Og om han har kontakt med andre jenter....jeg er jo ikke synsk, vet du, så jeg kan ikke være helt sikker, men det oppleves ikke slik på det jeg kjenner. Jeg kjenner på en enorm godhet for deg og et fokus på deg, men han kan av og til bli trist pga hvordan du har det. Så irrasjonelt slik jeg forstår det. Ønsker deg alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 19. november 2022 Forfatter #495 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (På 16.11.2022 den 21.38): Etter du skrev dette så har jeg holdt mer øye med blikkene hans. Og det ser ut til at han ser mye min vei, selv når det ikke er «nødvendig». Men det virker som han også prøver å unngå meg. Kan nevne at jeg er 10 år eldre, så jeg føler jo at jeg er altfor gammel for han. Tusen takk for svar💚 Anonymkode: a9d9f...c49 Du? Du er IKKE for gammel. La han avgjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #496 Del Skrevet 19. november 2022 Oppreist skrev (På 13.11.2022 den 0.57): Her kjenner jeg på følelser som er undertrykt. Han liker deg mer enn han gir uttrykk for , men leser du kroppsspråket hans vil han kunne avsløre seg. Se om du kan ta ham i å se på deg i smug...kikke vekk når du kikker mot han. Hvis du har en viss interesse, så prøv å flørte litt for å få han mer på gli. Du vil lykkes, hvis du vil. Alt godt. Hei igjen Oppreist, Jeg har sett at han ser på meg mer enn han trenger, og jeg har prøvd å være litt mer imøtekommende. Men på fredag virket det som om han ville «komme seg unna», og da blir jeg usikker. som brent barn blir jeg redd for å vise for mye, spesielt med tanke på aldersforskjellen og at vi jobber sammen. Tror du han løsner opp mer fremover? Du er gull, og håper du ikke føler mas med oppfølgingsspørsmål❤️ Anonymkode: a9d9f...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #497 Del Skrevet 19. november 2022 Oppreist skrev (4 minutter siden): Du? Du er IKKE for gammel. La han avgjøre det 🙈 Tusen takk, det varmer en «aldrende» kropp😅 Anonymkode: a9d9f...c49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #498 Del Skrevet 20. november 2022 Oppreist skrev (2 timer siden): Ja, han vil gradvis nærme seg deg, men dersom du virkelig vil ha han, må du belage deg på at det vil ta tid. Vær tålmodig, ikke gjør noe som oppleves som mas. Han liker deg veldig godt og jeg kjenner på en varme inni meg, antakelig er det slik han føler det overfor deg. Prøv å få tak i hvorfor han er redd, og så kan du hjelpe han med å våge.....Alt godt. Kjære Oppreist. Tusen hjertelig takk for at du ville svare meg!🙏🙏🙏 Jeg skal følge dine råd! Jeg ønsker deg alt godt også!❤️ Hilsen takknemlig dame! Anonymkode: da2d7...114 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #499 Del Skrevet 20. november 2022 hei! Jeg synes selv at jeg er omsorgsfull og snill, og forventer det samme tilbake av mine venner. Nå har det skjært seg, pga. Et valg en vennegruppe gjorde og mine følelser. Hva bør jeg gjøre? Anonymkode: b4626...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøvftta Skrevet 20. november 2022 #500 Del Skrevet 20. november 2022 Oppreist skrev (9 timer siden): Dette spørsmålet forsto jeg ikke helt...hvem og hvordan...kan du si litt mer rundt det? En mann jeg er veldig glad i. Han kan nå ikke komme til bostedet mitt lenger, men jeg lurer på om det blir mulig for oss å være sammen på daglig basis igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå