ikkeenrobot Skrevet 18. oktober 2022 #341 Del Skrevet 18. oktober 2022 Hei. Jeg har ikke hatt kontakt med min far på lenge. Vil dette endre seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #342 Del Skrevet 18. oktober 2022 Oppreist skrev (På 16.10.2022 den 23.29): NEI, han er ikke lykkelig, men han er opptatt av å fremstille det slik, for alle og enhver. han kjenner på flere nederlag i livet, det kjennes som om noe av det inkluderer deg. Han har blitt mer opptatt av fasade enn det han var da du var med han, og det vil du merke som en negativ endring hos han. Hadde du spurt han direkte, vil han overhode ikke innrømme at han ikke har det så bra, for det går på stoltheten løs. Nå har du svaret ditt, hva tenker du å gjøre med det? Du er heller ikke helt glad, det er som om noe tynger deg litt ned. Bekymringer for noe, en litt laber tro på fremtiden. Det er det ingen grunn til, jeg ser farger og blomster, som er tegn på glede som kommer mot deg. Men du må gripe de rette anledningene og ikke la dem fare forbi fordi frykten tar deg. Skjønner? Det har du gjort for mange ganger, ikke hatt nok tro på deg selv. ta litt flere sjanser, slutt å døm deg selv og snakke deg selv ned. Du er verdifull og du er verdt det gode som kommer deg i møte. Grip det. Det er hva du kan gjøre. Alt godt. Tusen takk for at du tok deg tid! Jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil gjøre med bildet du har rundt min eks. Kanskje blir det lettere å spørre han rett ut og ikke ta meg nær av svaret uansett hva slags svar han kommer med om han gir uttrykk for noe i fremtiden. Det kan styrke relasjonen at jeg tør spørre, en relasjon som er permanent pga felles barn. Angående meg selv har du rett i at noe tynger meg litt, og det er vanskelig å finne ut akkurat hva. Sliter litt med de store spørsmålene: hvem er jeg, hva vil JEG egentlig, har jeg det egentlig bra. Å prioritere meg selv og parforholdet mitt er noe jeg tenker å fokusere på, bruker å være andre prioriteringer som står høyere dessverre. Jeg skal gripe de muligheter jeg får og ikke la frykten for å ikke være god nok komme i veien. Takk igjen! Anonymkode: 32bd9...8a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #343 Del Skrevet 18. oktober 2022 Hei. Jeg venter spent på å få svar ang noe som er viktig for meg. Får jeg det svaret jeg håper på? Anonymkode: cc0e3...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #344 Del Skrevet 18. oktober 2022 Hei. Blir det meg og han? Til slutt? Anonymkode: 8126f...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 18. oktober 2022 #345 Del Skrevet 18. oktober 2022 Oppreist skrev (På 15.10.2022 den 23.19): Hei jeg skjønner hvor spørsmålet ditt kommer fra, for du har opplevd nokså mye skuffelser/sår og er usikker på hvem du kan ha tillit til. Du spør om damen på C. Og mannen på I. Jeg skal være helt ærlig med deg: Nei, de kan ikke forstå, for de har ikke vært i dine sko, de vet ikke hvordan det er å være deg og bære på det du bærer og stå i det du står i, hver eneste dag. MEN, de er likevel gode mennesker. Jeg ser at I har en empati og varme gutten din vil få glede av. C kan virke formell eller noe "kjølig" /tilbaketrukken, men er mer opptatt av å gjøre en god jobb enn det I er. Hun kan mye, er faglig dyktig. Jeg tenker at du må velge å gi dem din tillit. Vet det er skummelt og du skal få se dem an en stund. Men selv om de ikke fullt ut forstår, så ønsker de faktisk å hjelpe dere. Og når det gjelder hvorfor du er som du er, det vet de noe om, faglig sett så har de kunnskap om dette, men de har ikke egen erfaring som ligner, de har ikke kjent din smerte, men de prøver forstå utfra sine forutsetninger og du skal ikke prøve gjemme deg bort eller kjenne på skam. Reis deg opp, hev hodet og vær stolt av alt du faktisk får til. Gir dette mening for deg? Alt godt ønskes. Tusen takk❤️ Det gir veldig mening alt du skriver. Jeg forstår at de ikke kan forstå fullt ut, men de må forstå nok (faglig sett ihvertfall) til at de kan hjelpe oss og ikke skade oss enda mer. Det er jeg jo så redd for, har opplevd det før… Men jeg skal øve på å ha tillit, selv om jeg nok må se dem an også, som du skriver. Tror det du skriver om C kan stemme. Jeg har mest tillit til henne av henne og hun som hun jobber med, A. A virker ung og uerfaren og jeg ble redd dette ble for komplekst for henne. Men jeg må prøve å ha tro. I har jeg vært veldig usikker på, men prøver å øve på å ha tillit til at han vil gutten min det beste. Heldigvis har gutten begynt å stole ordentlig på han - og derfor er det viktig for meg at I virkelig er en god person. Jeg håper bare at dette vil ende godt for oss, og at jeg og barna mine kan få ro. Og når det gjelder meg selv så ønsker jeg bare å få livet mitt tilbake - jeg vil ha de gode tingene - og selvsagt vil jeg at barna skal ha det bra - kunne jeg fått ro og rom til å få mitt liv mer på plass igjen, så ville det også komme barna til gode❤️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 18. oktober 2022 #346 Del Skrevet 18. oktober 2022 PS - og så vil jeg av en eller annen grunn legge til at jeg ønsker at dette her skal ende med at jeg får oppreisning på et vis - at jeg skal få noe igjen for alt jeg har gått igjennom - at det skal bli mulig for meg og mine barn å leve et ordentlig liv, hvor vi er frie, sterke og glade. Det er jammen meg på tide🤍💥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catlin Skrevet 20. oktober 2022 #347 Del Skrevet 20. oktober 2022 Når er singeltilværelsen min over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2022 #348 Del Skrevet 22. oktober 2022 Hei, Oppreist! Min nye kjæreste, er han riktig og god for meg? Jeg er så redd for å bli såret eller sviktet etter tidligere erfaringer. Er han ærlig og snill som han fremstår? Savner han sin ekssamboer? Føler meg så sårbar og usikker, men håper det skyldes mest tidligere vonde erfaringer og at jeg endelig kan få det godt.. Håper inderlig du har muligheten til å svare❤ Anonymkode: 16917...296 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 22. oktober 2022 #349 Del Skrevet 22. oktober 2022 Jeg lurer på om du kan si noe om min jobbsituasjon framover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 23. oktober 2022 Forfatter #350 Del Skrevet 23. oktober 2022 Da gikk det litt tid her igjen, men det er sånn jeg må ha det Tar en runde på spørsmål her i løpet av morgendagen! Alt godt til alle! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #351 Del Skrevet 23. oktober 2022 Hei 🌸 Spør om litt generelt, om her og nå og fremtiden? Hilsen vær 79. V Anonymkode: 6af43...018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 23. oktober 2022 #352 Del Skrevet 23. oktober 2022 Hei. Hvorfor blir jeg plaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #353 Del Skrevet 23. oktober 2022 Vist du vill kan du se hvordan ting blir videre får meg og kim? Og hvordan min økonomi vill bli? Anonymkode: fa1e9...bee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #354 Del Skrevet 24. oktober 2022 Savner eksen min meg? Anonymkode: 07ec9...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #355 Del Skrevet 24. oktober 2022 Blir det noe med han jeg tenker på?:) tenker mye på han.. Anonymkode: 760c8...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #356 Del Skrevet 24. oktober 2022 Hei! Ser du om det blir noe ekstra lønnsøkning på meg som lovet? Sjefen min sa under medarbeidersamtalen i februar at han skulle jobbe for at jeg får ny tittel og derav lhøyere lønn. Har ikke hørt noe mer om det så kanskje han ikke fikk gehør for det hos HR sjefen? Liker ikke å mase så har ikke spurt mer om det men glemmer det jo ikke 😅 ❤ Anonymkode: 083ca...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #357 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 0.36): Jeg vet ikke om du svarer meg, men jeg prøver 🙏🏻 Kommer jeg og min samboer til og finne tilbake til gløden, vennskapet, tilliten og nærheten mellom oss? Eller utsetter vi bare det uunngåelige? Kan jeg stole på samboeren min? Eller burde jeg følge magefølelsen min på det jeg mistenker? Anonymkode: 9255b...21c Man skal alltid kjenner etter på magefølelsen, så om du mistenker noe og har en sterk følelse av at du har rett, så skal du ta dette på alvor! Men sånn i utgangspunktet vil jeg si at han har i allefall vært en du kunne stole på, men det virker på meg som om det har skjedd noe mellom dere, for jeg kjenner på en slags distanse og et , beklager å si det, men et slags kuldegufs...Er det noe som har gjort at det har kjølnet mellom dere? Jeg tenker at dere kan finne tilbake til hverandre, men alle kort må på bordet, du må kreve ærlighet og samtidig selv være ærlig om dine mistanker....og dere må begge være villige til å gi. Jeg håper det løser seg for dere. Alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #358 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 10.03): Hei igjen @Oppreist Jeg fikk svar av deg noen sider bak, dette er ikke et oppfølgingsspørsmål, men et nytt et og jeg håper du tar deg tid til meg en gang til. Jeg spurte om jobb og kjærlighet og om datteren min sist, det jeg lurer på nå er om hvordan bo-situasjonen vår kommer til å bli i 2023 og utover. Vi leier her vi bor og vil veldig gjerne fortsette å bo her, men pga flere ting vil økonomien endre seg til våren. Så jeg lurer på om vi finner en løsning som gjør at vi kommer til å klare å fortsette å bo her? (Eller om vi rett og slett kommer til å få et enda bedre sted å bo neste år?) Anonymkode: e7415...daf Husker deg. Skjønner godt du lurer på dette, for det er jo absolutt en viktig ting å ha på plass. Jeg kjenner på en fred, altså tenker jeg du ikke skal uroe deg for dette. Jeg tror dere blir boende eller finner noe annet som blir bedre. Jeg tror ikke det går i andre retning. Det kjennes som om lyset kommer dere i møte, om du skjønner, som om noe løsner, en lysning som åpner seg der i det fjerne. Jeg tror det er all grunn til håp her Alt godt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #359 Del Skrevet 24. oktober 2022 ikkeenrobot skrev (På 18.10.2022 den 10.08): Hei. Jeg har ikke hatt kontakt med min far på lenge. Vil dette endre seg? Dette KAN endre seg men det kjennes som en klump i magen, jeg vet ikke hvorfor, om det er hos deg eller han eller begge. Noe som har skjært seg eller gått i feil retning. Jeg tror, av en eller annen grunn, initiativet ligger hos deg...men jeg ser mulighet for ny kontakt og jeg tror det kan bli av det gode. Alt godt og lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 24. oktober 2022 Forfatter #360 Del Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 18.10.2022 den 21.04): Hei. Jeg venter spent på å få svar ang noe som er viktig for meg. Får jeg det svaret jeg håper på? Anonymkode: cc0e3...4f1 Delvis, kan jeg si det sånn? Har mest lyst til å si ja, for det er slik det oppleves, men likevel som om det er noe du blir litt skuffet over, altså en litt delt glede? Kanskje har du allerede fått svaret ditt? Alt godt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå