AnonymBruker Skrevet 4. november 2022 #401 Del Skrevet 4. november 2022 Oppreist skrev (8 timer siden): Tar en ny runde her inne i løpet av helgen! 😊 Hei igjen. Jeg er her for tredje gang, og hvis du hopper over meg så skjønner jeg det godt, men jeg prøver meg en gang til, jeg. Jeg driver og skriver en åpen søknad til en jobb jeg har lyst på. Det blir i såfall en praksisplass først, men kan hende de blir fornøyd med meg og vil beholde meg. Ser du noe om jeg har noe sjans på den jobben? Ser du om jeg er i jobb innen jul f.eks? Anonymkode: e7415...daf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #402 Del Skrevet 5. november 2022 Ser du om jeg får meg en jobb i området jeg kommer til å bosette meg i, og eventuelt hva slags jobb det blir? (Om det er lov med et spørsmål til– vil samboer og jeg være sammen «for alltid»?) Anonymkode: 916b2...59a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #403 Del Skrevet 5. november 2022 Korleis kan eg få eit tettare og meir tålmodig forhold med mine søsken? Anonymkode: 8f6f0...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #404 Del Skrevet 5. november 2022 Hei kjære deg 🥰 lurer veldig på jobb, er jeg på rett spor, og blir planene mine realisert? Og kjærlighet, han jeg har følelser for, hva skjer med oss? Klarer ikke bli klok på intuisjonen min rundt han! Anonymkode: 90d42...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #405 Del Skrevet 5. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Korleis kan eg få eit tettare og meir tålmodig forhold med mine søsken? Anonymkode: 8f6f0...f64 Kanskje eg skal skriva litt meir så du har meir å "henge" dette på? Eg er eldst, og har 2 yngre søsken. Søster: nydeleg "rein sjel", som ikkje har hatt det så lett i livet Bror: typisk gladgut som alle blir ven med, smart og trygg Anonymkode: 8f6f0...f64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2022 #406 Del Skrevet 5. november 2022 Har en mann i kikkerten, vi har veldig mye til felles "på papiret". Burde jeg ta initiativ til å bli bedre kjente? Kan det være antydning til noe romantisk? Anonymkode: fffae...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #407 Del Skrevet 6. november 2022 Hei igjen, Oppreist❤️ Om du har tid, så hadde det vært veldig interessant å høre om du ser noe ang et av mine vennskap. Navnet hennes begynner på E. Vi er veldig ulike, men hadde likevel god kontakt i mange år. Nå har vi gradvis glidd fra hverandre, og fra mitt ståsted skyldes det mange små ting som sammen gjorde at jeg utsatte kontakten lenger og lenger. Jeg aner ikke hva hun mener og tenker om dette. Ser du noe? Er dette et vennskap det er riktig å la passere? Det føles så rart å kutte kontakt med venner, så jeg er usikker på hva jeg ble gjøre. Får du opp noe? ❤️ Anonymkode: cc708...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #408 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 16.35): Hei igjen Oppreist 🧚🏻 Tusen takk for at du tar deg tid og energi til å guide oss. Jeg håper du får mere godt ut av det enn belastning💜 Jeg vil gjerne spørre deg igjen angående mannen jeg spurte deg om sist. Vi havner stadig i situasjoner der jeg ikke føler han synes jeg er helt nok. Eller, jeg er nok men føler det mangler noe ekstra. Han benekter så klart dette når jeg spør. Og det kan hende jeg er kravstor. Men, kan du vær så snill prøve å hjelpe meg? Jeg slites så mellom om jeg burde gå fra denne relasjonen eller bli? Jeg føler han kan gi stygghet og stabilitet, men ikke det helt store. Jeg vet ikke om jeg er ødelagt av tidligere relasjoner som har vært høydramatiske på godt og vondt, og dermed forventer for mye eller om dette rett og slett er for lite? Håper du kan gi meg noen retningslinjer og at du har en bra dag🧚🏻💜 Anonymkode: 2078c...636 Jeg kjenner på en grunnleggende usikkerhet hos deg som tærer for mye. Den kommer fra dypet av ditt indre og handler om din fortid og historie og et skakkjørt selvbilde. Det er som om du ikke klarer tro at han kan elske deg. Og kanskje har du rett i at det er noe som skurrer, men det ligger mest hos deg. Han er en god mann som vil deg vel og som er glad i deg men han strever litt med å få deg til å forstå dette og kan av og til oppleves litt oppgitt. Gir det mening? Jeg tror du må ta dine følelser på alvor og du må ta et valg. Ønsker du å få til denne relasjonen slik at den blir trygg og god for begge? For hvis du vil det, så vil det gå. Eller ønsker du å la magefølelsen din få vinne og dermed ta en pause fra han? Jeg sier pause, ikke brudd, men det kan tenkes du trenger en time out, litt alenetid for å kjenne etter. Jeg tror du innerst inne vet hva som er rett for deg.... Ønsker deg alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #409 Del Skrevet 6. november 2022 Catlin skrev (På 25.10.2022 den 18.04): Catlin skrev (På 21.10.2022 den 0.32): Når er singeltilværelsen min over? Midt i livet, god utdanning og fast jobb, barn. Er det nok eller trenger du mer? Singeltilværelsen er over først når du signaliserer utad at du er klar. Det har du ikke alltid gjort så langt, for enkelte menn har gått noen skritt tilbake for du har sett ut til å ikke ha bruk for dem. Du er så selvstendig på mange måter, jeg tror det er viktig at du våger vise noe av din sårbarhet. Klarer du det, har du gode muligheter for at du ikke lenger er singel i løpet av 2023. Alt godt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #410 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 18.11): Kan du få en følelse av om det kommer til å bli lysere tider framover, om det jeg ønsker så sterkt kommer til å skje på lettvinte måten? Mest om du kan få en slags positiv eller negativ følelse? Vil jeg stå overfor vanskelige valg? Anonymkode: 32ad5...08b Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg sol og blomster men dessverre kjenner jeg at du kommer til å få noen utfordringer som blir litt tøffe for deg... Det vil koste deg tårer, uro og fortvilelse, men det kommer ikke til å forbli slik. Noen ganger må vi gjennom smerte for å formes til en bedre utgave av oss selv. Smerte fører til vekst og du vil komme styrket ut av det. Ikke få panikk nå, som sagt så varer ikke det vonde og det vil komme gode dager etter de vonde, der du også blitt satt på valg, som du spør om. Som dine dager er, skal din styrke være. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #411 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 19.07): Hei🌻kan du se noe iforhold til jobbsituasjonen min? Har nå mulighet til å jobbe kun på dagtid, ikke turnus. Vurderer også å gå opp i stillingsprosent men er usikker på hva som er best for familien min? Både i forhold økonomi og livskvalitet 🌻 Anonymkode: 710bb...a04 Å jobbe dagtid vil være bra for deg og bra for familien. Det tenker jeg du skal gå for. Turnus kan være tære de på deg over tid men også på de andre. Jeg ville sterkt vurdert å ikke gå opp i stilling. 10%max. Dette fordi du er en type som trenger tid til å hente deg inn og det er viktigere med helse enn økonomi. Dere vil klare dere. Men som sagt, øk litt men ikke så mye som du vurderer. Alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #412 Del Skrevet 6. november 2022 Hei👋 Jeg har gått igjennom mye de siste årene og det toppet seg helt med skilsmisse og hele sulamitten tidligere i år. Jeg føler jeg fortsatt står litt fast, kan du se om jeg kommer meg videre snart? Jeg jobber så hardt og kommer ingen vei føler jeg. Anonymkode: b349b...40d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #413 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 26.10.2022 den 11.45): Spurte et annet sted men spør her og: Vil vi få solgt huset vi bor i nå og få kjøpt det fine huset vi har sett på? (Vil samboer og jeg få jobb i området der det fine huset er?) Anonymkode: 916b2...59a Dere vil få solgt huset deres men det oppleves som om dere ikke får det dere har ønsket dere. Det handler om å bli slått ift økonomi. Men jeg ser et annet hus som ligger litt lenger frem. Dere skal ikke bekymre dere for jobber, det ordner seg. Litt usikker på om det blir i området med det fine huset, da jeg tror den tanken vil endre seg noe... Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #414 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 16.00): Hei kommer jeg til å få synske evner? Anonymkode: 68b16...9f4 Pr nå har du ikke det. Jeg tror heller ikke du kommer til å utvikle det dessverre. Jeg må spørre deg hva som driver deg mot dette, hvorfor er noe du ønsker deg og higer etter? De fleste med synske evner har det fra barnsben av og det utvikles med tiden. De færreste får det i voksen alder. Så jeg må nok si nei her. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #415 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.10.2022 den 17.27): Hei Setter pris på om du ønsker å ta deg tid til meg. Jeg er faktisk betatt av to forskjellige menn, kan du få opp noe rundt dette? Han ene er litt yngre enn meg, jeg har igrunn vært betatt av han lenge uten at det har skjedd det store, han andre er eldre enn meg. Håper på svar 🌸 Anonymkode: 760c8...8ae Ja jeg kjenner at du er revet mellom dem. Den yngre er ikke så interessert som du av og til kan tro. Han liker deg men ikke på det romantiske planet. Han andre vil gjerne ha deg og er svært fysisk tiltrukket av deg. Han begjærer deg mer enn du vet. Du må få tak i on han ønsker mer enn sex, om det er andre følelser der også, for jeg kjenner mest på begjær. Jeg tror forøvrig ikke at noen av dem er han du slår deg til ro med. Alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #416 Del Skrevet 6. november 2022 Kattisen skrev (På 2.11.2022 den 16.53): God kveld, Oppreist. Kanskje et veldig vag og rart spørsmål men blir glad og takknemlig om du forstår hva jeg mener og kan svare på det. Jeg trenger en kilde til styrke i hverdagen. Hva er det for meg og hvor skal jeg lette etter det? P. S.: Jeg er kvinne, veldig snart 40, altfor mye som skjer rundt meg som jeg føler jeg ikke evner å holde ut eller komme meg ut av. Veldig alene Besvart på pm 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #417 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 2.11.2022 den 17.03): Kan du svare på om det er riktig for meg å videreføre det forholdet jeg er i nå? Hvordan kan jeg i så fall drive oss o retning av større nærhet, eller skal jeg overlate til ham? Er vi så ulike at vi ikke vil klare det, og vil han bli lykkelig med meg selv om han er et mer passivt og rolig menneske enn meg? Midt i livet, nesten voksne barn og grei utdanning/jobb. Det samme med ham. Anonymkode: cc2ce...f5f Du skal ikke overlate noe til han, dette er en felles jobb. Jeg kjenner som om dere har gått litt i stampe, som om dere har stoppet litt opp. Har noe skjedd son har drevet dere litt fra hverandre? Er hverdagen for rutinepreget eller kjedelig? Kjennes ut som om ting går på autopilot uten at noen av dere gjør veldig innsats for forholdet. Dette vil ta slutt om du/dere ikke prater sammen og bestemmer dere for å gi jernet. Han kan bli lykkelig med deg men du må vise han litt mer at du vil ha han. Jeg tror du innerst inne har svarene selv. Kjenn etter. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #418 Del Skrevet 6. november 2022 kløverpiken skrev (På 2.11.2022 den 17.07): Jeg lurer på om det er best for meg å være hjemmeværende og fokusere på å være mamma, kone og husfrue, eller om jeg skal ta PT-utdanning, og begynne å jobbe litt - og evt. mer på sikt. Jeg er i 30-årene. På sikt:ta utdanningen. Det vil gi deg en opplevelse av mestring og det vil være utrolig godt for deg å komme litt it, treffe andre, få nye impulser, slik du har savnet. Pt vil dessuten passe deg godt. Alt godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 6. november 2022 Forfatter #419 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 2.11.2022 den 17.19): Er så i tvil om hvilken vei jeg skal gå videre med både kjærligheten og jobb. Eller kan det være at jobben min kanskje forsvinner av seg selv og jeg blir tvunget til å gå annen vei fremover. Hva føler du ? Noen råd ? Møtt en mann men er så usikker på om jeg kan stole på at dette er ekte hvis du skjønner hva jeg mener 🌼 Anonymkode: 0c6f4...6e3 Det kjennes ikke som om jobben din forsvinner av deg Selv men det kjennes som om du ikke trives 100%,kanskje ønsker du deg noe litt annet. Jeg tenker du skal begynne den prosessen det er å ta en litt annen vending ift jobb. Gjør det som føles godt og riktig for deg. Mannen er en god mann men det kommer en slags usikkerhet til meg her. Jeg tror den er din. Jeg opplever han trygg og med milde, varme øyne. De gjenspeiler hvem han er. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #420 Del Skrevet 6. november 2022 Hei , jeg blir så fascinert av dine svar så jeg må komme med et spørsmål jeg også. Jeg har lenge hatt det litt problematisk i eget forhold og på jobb. Det ser ut Som om det ordner seg på jobb og jeg opplever at de rundt meg er veldig på. Jeg innser at jeg spiller med litt høye kort og at jeg er god på å pushe fremover mine ideer. Men det er nettopp det, jeg lurer på: er jeg for postiv innstilt på min egen situasjon her hjemme også uten at jeg egentlig vet hva jeg vil ha? Jeg har vanskeligheter for å kjenne på egne behov. Er jeg I et godt et og sunt forhold for meg? Anonymkode: b3d26...5c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå