Gå til innhold

Intuitiv/billedlig tolkning av din situasjon. Les HI før du spør :)

Oppreist

Anbefalte innlegg

Oppreist skrev (Akkurat nå):

Helt kjappt, for nå tar jeg kvelden: Ut fra hva jeg ser, og som jeg også sa - han kan være en player som er det du ikke trenger i livet ditt, så hadde jeg selv valgt å gå videre og ikke brukt mer energi på han. Men det er ditt liv og du som må ta dine egne valg, men siden du spør: jeg ville gått videre :) det finnes MYE bedre i vente for deg, så det så. 

Takk, har som sakt aldri skjønt meg på han - fått player vibes men samtidig sakt sårbare ting, og sett på han litt som en venn også. Jeg liker han veldig godt og ønsker egentlig å se hva som kan skje. Bare lurte på om du ser/føler han er interessert ?

Anonymkode: ded0c...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppreist skrev (6 minutter siden):

Jeg vet du gjør det, og han tenker også på deg, som jeg sa. Men det er en tid for alt. Ting kan alltid snu og jeg tror det er ett eller annet litt uferdig mellom dere, men det vil vise seg på litt lengre sikt. Pr nå, prøv å slipp ham og fokuser på deg og alt som skjer i ditt liv, også vet du med deg selv at du har gjort inntrykk på han og at han aldri vil glemme. 

Stoltheten handler om nettopp det, han er for stolt til å ta kontakt, for stolt til å skulle erkjenne noe som faktisk er sant om hans følelser,men det kommer han aldri til å innrømme. 

Skjønner? Alt godt. 

Tusen tusen takk! Jeg føler dette var det jeg trengte for å kunne legge det hele litt bort for en stund, for tankene har surret rundt dette og vært veldig energikrevende i lang tid. Jeg er veldig veldig takknemlig for hjelpen din❤️ Alt godt til deg!

Anonymkode: cc708...b19

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (15 minutter siden):

Vet du om du har en gave innen dette med intuisjon? du treffer nokså godt her. En setning er spot on. Han har det ikke godt og han trenger være alene, nå. Helt riktig. Han vet veldig godt hvor han har meg, ja. Og jeg har lagt han bort, for nå. Men jeg tror ikke siste kapittel er skrevet, han får ikke fred med det første og vi vil på et tidspunkt snakkes mer om dette, så får vi se. Det finnes forklaringer der fremme, som vi ikke alltid får her og nå. Og noen ganger er det til det beste at noen ting ikke blir slik man ønsker her og nå, men ting kan snu med tiden og det er her jeg kjenner på en hel del ting. Men...lett når man er en som meg, å la egne følelser rote det litt til og dermed kan ting bli litt tåkete og uklart. Derfor er det aldri lurt å "se" overfor seg selv og stole blindt på det.... :) men takk for din respons på dette ❤️ 

Tja, jeg vet ikke, men jeg har noen opplevelser som kanskje tilsier at jeg har noe kontakt med et eller annet. Men, det kan være vanskelig å skille mellom følelser, fantasi og intuisjon, synes jeg. Det er jo veldig spennende. Utrolig gøy å lese alle dine svar her, du treffer så godt. Hvordan har du utviklet dine evner?  

Hvis jeg kan si hva jeg følte når jeg leste det du skrev. Så lurer jeg på om det nylig har skjedd noe dramatisk i hans liv? Og at det er vanskelig å vite hva som vil skje i fremtiden mellom deg og han, fordi han klarer ikke selv å tenke eller vite lengre frem, enn akkurat her og nå. Han virker liksom på et helt «tomt sted», følelsesmessig. 

Anonymkode: 2078c...636

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Oppreist said:

1. Kjenner det, det mangler noe. Lidenskapen er borte. Og det føles som om ingen av dere har helt initiativet i dere til å ta tak heller. Men det MÅ en av dere gjøre, hvis ikke kan dette skli veldig ut og dere ender opp ulykkelige. Hvis jeg kan få råde deg, ville jeg fått til en hyggelig kveld, ut og spise feks og ta opp dette tema på en svært forsiktig måte. Si at du ønsker en endring og kanskje kan endringen begynne allerede der? Han vil like at du tar opp dette, for han kjenner på det samme. Dere må ta grep hvis dere ikke skal havne i denne venne-grøften som mange havner i etter en viss tid. Kanskje er det noen ting dere trenger snakke gjennom, og en av dere har noe å tilgi den andre.....

Håper dere finner ut av det. 

2. Kjennes som en stor stein på mine skuldre, dette er noe som tynger deg veldig? Jeg ser at det løsner, men det kan ta litt tid. Det handler også en del om hvordan du velger å holde litt fast på dette, dvs at du ikke helt stoler på at det kommer bedre tider, så du holder litt fast på bekymringen. Prøv å kast av deg den steinen og stol litt på at det blir bedre, fokuser på det, se det for deg. Det kommer. 

Alt godt. 

Hei, tusen takk for svar ❤

1. Du har helt rett i det med initiativet. Vi har snakket om det, men har ikke gjort noe konkret for å forbedre saken. Jeg vet ikke om det er noe å tilgi, men skal tenke litt på den. Takk!

2. Ja, har vært ute av arbeidslivet veldig lenge, jobber igjen nå men har ganske lav inntekt. Tror bare det er tungt å ha slitt med det i mange år, så ser liksom ikke hvordan det skal bedre seg, derfor fortsetter jeg å bekymre meg.

Du har mye rett her, imponerende. Tusen takk for at du tok deg tid!

Anonymkode: aa498...fc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jeg til å trives i ny jobb og mestre arbeidsoppgavene? Er dette en jobb jeg kommer til å "lande i", at jeg blir der lenge?

Har jeg noen evner som kan utvikles, sånn som du har?

Anonymkode: 72c82...72a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (30 minutter siden):

Sånn da tror jeg at jeg har svart de fleste som har spurt og veldig mange har fått svar mens jeg har sittet her og holdt det gående i kveld. Interessant at noen av dere har prøvd se ting ift meg :) man kan alltid utvikle sin intuisjon, enten man har en medfødt gave eller ikke. 

Jeg blir veldig glad for tilbakemeldinger på det jeg skriver, da jeg bruker faktisk mye krefter på dette  - det krever nokså mye å gå inn i og kjenne etter, og noen ganger kan jeg få så vondt inni meg at jeg blir helt utslitt. 

Men nå tar jeg natt - og plutselig er jeg tilbake igjen :) Alt godt til dere alle!

Skal definitivt gi tilbakemelding i løpet av 2023, om hvordan det går på jobbfronten 🙏❤️ 

Anonymkode: c01d0...148

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppreist skrev (19 timer siden):

Det er som om jeg får lyst å justere deg littegrann og jeg vet ikke hvorfor, ser for meg at du er bittelitt på siden av selve sporet, men i riktig retning. Skjønte du det bildet? jeg får jo ofte bilder - og hvis du skal følge meg på dette må du se for deg et tog, som går i den retningen det skal, men det sporer tidvis litt av skinnene, som om det går litt på utsiden....Så ja, rett vei, men kanskje hvis du holder på å spesialisere deg eller finne helt din vei, så tenk bittelitt utenfor boksen også? Vet virkelig ikke om dette gir mening, men det skal altså små justeringer til før du vil kjenne at du er mye mer på rett spor. :) Alt godt. 

Det kan stemme, jeg er i permisjon og holder på å utvikle nye evner som jeg ønsker å leve av. Så jeg har ikke helt begynt på sporet men jeg sikter meg inn.

Anonymkode: f6da1...988

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (20 timer siden):

Det KAN, men jeg er ikke så sikker på om det er det beste for deg. Jeg får opp et bilde av en nydelig pakke som gis deg, men når du pakker den ut blir du litt skuffet, for det som var oppi pakken var ikke det utsiden representerte. Gir det mening? det kan se ut som denne mannen har det meste utad, men det kan bli utfordrende å være med han i et forhold, dvs ikke nødvendigvis det beste for deg. Men han liker deg og vil være interessert om du prøver deg litt, men tenk deg om og kjenn litt etter om dette er det du trenger og ønsker deg :) Alt godt. 

Hvordan utfordringer er det du kjenner på? 😊

Anonymkode: 760c8...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oppreist,

ser du om jeg møter en mann snart, da tenker jeg på et godt og seriøst forhold?❤️
klem fra meg

Anonymkode: a9d9f...c49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for muligheten å spørre :))))

Kommer ekteskapet til å styrkes eller svekkes enda mer med tiden?

Anonymkode: f09e0...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hei, har 2 ting jeg lurer på. 

1. Hvordan vil jobbsituasjonen min være i 2023? Trives jeg?

2. Er en fyr jeg treffer innimellom, føler han noe for meg? Hvordan er utsiktene der?

Anonymkode: 9b3af...3ab

1. Du vil kjenne deg litt dratt mellom to stoler, dvs litt usikker på om du er på "rett hylle". Du vil derimot, i løpet av året, kjenne at du lander dette og finne den trivselen og gleden du leter etter. Så om det kommer en slik fase som jeg nevner, så kan du vite at du kommer trygt ut på andre siden. 

2. Ja, ha føler mer for deg enn du tror. Han prøver skjule det, for det er veldig vanskelig for han, dette med følelser og han vil helst ikke avsløre for mye av seg selv. Men utsiktene er gode, dersom du også liker han, så syns jeg dere skal fortsette å treffes og finne litt mer ut av dette :) lykke til ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg vet ikke, men jeg har noen opplevelser som kanskje tilsier at jeg har noe kontakt med et eller annet. Men, det kan være vanskelig å skille mellom følelser, fantasi og intuisjon, synes jeg. Det er jo veldig spennende. Utrolig gøy å lese alle dine svar her, du treffer så godt. Hvordan har du utviklet dine evner?  

Hvis jeg kan si hva jeg følte når jeg leste det du skrev. Så lurer jeg på om det nylig har skjedd noe dramatisk i hans liv? Og at det er vanskelig å vite hva som vil skje i fremtiden mellom deg og han, fordi han klarer ikke selv å tenke eller vite lengre frem, enn akkurat her og nå. Han virker liksom på et helt «tomt sted», følelsesmessig. 

Anonymkode: 2078c...636

Helt riktig at det er vanskelig å skille mellom følelser, tanker, fantasi og intuisjon....det er en stor øvelse å komme dithen at man klarer skille dette, men om det viser seg at du gang på gang treffer på ting, da vet du at du har kommet et godt stykke på vei. Og jeg kan fortelle deg at du treffer på en hel del. Jeg tror ikke jeg skal utlevere mer her nå, men syns dette var interessant :) takk for at du prøvde deg. 

Og når du spør hvordan jeg utviklet mine evner, så kan jeg si at det er en kombinasjon av å gå gjennom enormt mye smerte og dermed kjenne igjen andres smerte  - og det å også ha et yrke som handler om å møte mennesker der de er....jeg har fått øve meg mye, men jeg tror at for  å ha og forvalte vel slike evner så MÅ man ha en enormt stor dose empati, evne til innlevelse, evne til å ta inn stemninger....mange høysensitive vil ha store muligheter for å bli gode på dette. selv tror jeg også at jeg er blitt gitt denne gaven fra Gud....en gave som av og til er til belastning....lykke til med alt!    :) 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer jeg til å trives i ny jobb og mestre arbeidsoppgavene? Er dette en jobb jeg kommer til å "lande i", at jeg blir der lenge?

Har jeg noen evner som kan utvikles, sånn som du har?

Anonymkode: 72c82...72a

Du kommer til å trives i ny jobb og du kommer absolutt til å kjenne på mestring. Når det er sagt er jeg ikke så sikker på at du blir der så lenge, for på ett eller annet tidspunkt ønsker du mer, du ønsker gå litt videre på en måte. Om det handler om ambisjoner eller at du vil studere, ta kurs e.l vet jeg ikke helt, men noe i den gaten der. 

Noen mennesker har evner som kan utvikles, andre har ikke det i det hele tatt. Også er det dem som har fått en gave - og da gjelder det å vite hvordan bruke gaven på best mulig måte. Jeg tror du har noen evner du kan utvikle, men jeg tror det er viktig at du våger å prøve deg frem...Når du feks er i samtale med noen og kjenner på noe, så spør pent om du kan få si det som kommer til deg....vedkommende kan bekrefte eller avkrefte og på den måten kan du øve deg. men mitt største råd, vær ydmyk - og vær veldig forsiktig og obs på at du lett kan trø feil :) lykke til , da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Kommer jeg til å finne kjærligheten snart?

Anonymkode: 07ec9...2da

ikke helt enda men i løpet av siste halvdel av 23.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei Oppreist,

ser du om jeg møter en mann snart, da tenker jeg på et godt og seriøst forhold?❤️
klem fra meg

Ja han kommer, men det er ikke tiden heeelt enda. Du er klar for å slå deg til ro, han du møter vil du kjenne igjen på likhetene mellom dere. Han ønsker også å slå seg til ro, han er trygg og stødig, har en del interesser og er en blid og utadvendt fyr. Hold øynene åpne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for muligheten å spørre :))))

Kommer ekteskapet til å styrkes eller svekkes enda mer med tiden?

Anonymkode: f09e0...05b

Styrkes!med utropstegn bak. Jeg ser dere har hatt noen trøblete faser, men det vil være noe som gjør at dere finner sterkere sammen enn noen gang. Du ser det ikke nå, men det gjør jeg. Deres egen vilje kan selvsagt påvirke det jeg ser, for dere kan velge å rote det til eller gå i strid med det jeg ser, selvsagt, men i utgangspunktet ser jeg dette for dere. Mye håp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om du svarer meg, men jeg prøver 🙏🏻

Kommer jeg og min samboer til og finne tilbake til gløden, vennskapet, tilliten og nærheten mellom oss? Eller utsetter vi bare det uunngåelige?

Kan jeg stole på samboeren min? Eller burde jeg følge magefølelsen min på det jeg mistenker?

Anonymkode: 9255b...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (7 timer siden):

Ja han kommer, men det er ikke tiden heeelt enda. Du er klar for å slå deg til ro, han du møter vil du kjenne igjen på likhetene mellom dere. Han ønsker også å slå seg til ro, han er trygg og stødig, har en del interesser og er en blid og utadvendt fyr. Hold øynene åpne :)

Tusen takk for svar☺️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen @Oppreist

Jeg fikk svar av deg noen sider bak, dette er ikke et oppfølgingsspørsmål, men et nytt et og jeg håper du tar deg tid til meg en gang til.

Jeg spurte om jobb og kjærlighet og om datteren min sist, det jeg lurer på nå er om hvordan bo-situasjonen vår kommer til å bli i 2023 og utover. Vi leier her vi bor og vil veldig gjerne fortsette å bo her, men pga flere ting vil økonomien endre seg til våren. Så jeg lurer på om vi finner en løsning som gjør at vi kommer til å klare å fortsette å bo her? (Eller om vi rett og slett kommer til å få et enda bedre sted å bo neste år?)

Anonymkode: e7415...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...