Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #281 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gått lenge med en sorg og anger på et valg jeg tok i en dårlig periode av livet, som kostet meg en viktig person i livet mitt. Får du en følelse på at jeg kan gå tilbake på dette, eller må jeg finne en måte jeg kan gi slipp for å gå videre alene? - I - Anonymkode: f460f...19c jeg ser hva dette handler om, og jeg skulle ønske du kunne slutte å klandre deg selv. ja du tok feil valg, men det var der og da og det var slik det ble. Du får ikke gjort om på det, men du kan gjøre noe med fortsettelsen. Personen du mistet ble svært skuffet/såret, jeg kjenner på en stor sorg i dette. Jeg ser ditt behov for å ordne opp, si noe om hvorfor alt ble som det ble, og jeg tenker at det kommer en tid for dette. Om vedkommende er klar, det er jeg litt usikker på, det handler om å være mottakelig for det du har å si. Du kan prøve, det er verdt et forsøk, men jeg sier det allerede nå: vær forberedt på at det kan være du får et "nei, jeg ønsker det ikke nå". Men, om du kommer gjennom, så skal du få et råd til, selv om du ikke har bedt om det: Ydmykhet, ydmykhet, ydmykhet og IKKE forsvar, for det kommer du INGEN vei med dersom du faktisk ønsker å gå tilbake.....Det er den eneste sjansen du har, ta mine ord for dette, du MÅ la forsvar og alle forklaringer fare, sett deg inn i den andres situasjon og snakk som du selv ville blitt snakket med og til. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #282 Del Skrevet 16. oktober 2022 Hei Kommer jeg til å få meg en jobb i 2023? Kommer utdannelsen jeg tar nå til å være verdt det mtp jobb i fremtiden? Anonymkode: c01d0...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #283 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg lurer på om eksen min er lykkelig der han er i livet sitt? For hans del håper jeg jo at alt han har gjort var verdt det, men for min egen del hadde det vært litt godt å vite at ikke alt er så rosenrødt som det kan se ut som. Første gang jeg skriver noe i denne dele av forumet. Undrer også på om det er noe jeg selv kan gjøre for meg selv for å bli mer tilfreds med tilværelsen? Ønsker alle har inne alt godt🙂 Anonymkode: 32bd9...8a3 NEI, han er ikke lykkelig, men han er opptatt av å fremstille det slik, for alle og enhver. han kjenner på flere nederlag i livet, det kjennes som om noe av det inkluderer deg. Han har blitt mer opptatt av fasade enn det han var da du var med han, og det vil du merke som en negativ endring hos han. Hadde du spurt han direkte, vil han overhode ikke innrømme at han ikke har det så bra, for det går på stoltheten løs. Nå har du svaret ditt, hva tenker du å gjøre med det? Du er heller ikke helt glad, det er som om noe tynger deg litt ned. Bekymringer for noe, en litt laber tro på fremtiden. Det er det ingen grunn til, jeg ser farger og blomster, som er tegn på glede som kommer mot deg. Men du må gripe de rette anledningene og ikke la dem fare forbi fordi frykten tar deg. Skjønner? Det har du gjort for mange ganger, ikke hatt nok tro på deg selv. ta litt flere sjanser, slutt å døm deg selv og snakke deg selv ned. Du er verdifull og du er verdt det gode som kommer deg i møte. Grip det. Det er hva du kan gjøre. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #284 Del Skrevet 16. oktober 2022 Oppreist skrev (Akkurat nå): NEI, han er ikke lykkelig, men han er opptatt av å fremstille det slik, for alle og enhver. han kjenner på flere nederlag i livet, det kjennes som om noe av det inkluderer deg. Han har blitt mer opptatt av fasade enn det han var da du var med han, og det vil du merke som en negativ endring hos han. Hadde du spurt han direkte, vil han overhode ikke innrømme at han ikke har det så bra, for det går på stoltheten løs. Nå har du svaret ditt, hva tenker du å gjøre med det? Du er heller ikke helt glad, det er som om noe tynger deg litt ned. Bekymringer for noe, en litt laber tro på fremtiden. Det er det ingen grunn til, jeg ser farger og blomster, som er tegn på glede som kommer mot deg. Men du må gripe de rette anledningene og ikke la dem fare forbi fordi frykten tar deg. Skjønner? Det har du gjort for mange ganger, ikke hatt nok tro på deg selv. ta litt flere sjanser, slutt å døm deg selv og snakke deg selv ned. Du er verdifull og du er verdt det gode som kommer deg i møte. Grip det. Det er hva du kan gjøre. Alt godt. Jeg vil legge til at du oppleves noe søkende, åndelig sett. Kanskje det er tiden for å snakke med noen, en prest eller lignende? Bare en tanke som slo meg. Mulig jeg tar feil, men tror det er ting du kunne hatt nytte av å snakke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #285 Del Skrevet 16. oktober 2022 Oppreist skrev (12 minutter siden): Takk. Du har holdt på i mange år, med det samme som meg? Ble litt nysgjerrig på det. Det er noe ved deg. Og du spør om sjalusi - ja, det er en tredjeperson i bildet her som jeg ikke helt klarer plassere. Men sjalusi ligger og trykker på relasjonen her. Gir det mening, dette? Blir alltid så glad for tilbakemelding Hei igjen ! Blir aldri noe der uansett. Det var mere for å sjekke hva jeg så selv som var bakgrunnen for å spørre. Og jeg ser det ganske likt som deg. Jeg er født med det å se. Går litt i rykk og napp på evner her. Var mye plaget av sjalusi før derfor jeg spurte om det også. For lenge siden opplevde jeg ekstremt mye besøk fra andre siden og det ble for mye. Så slo av evnene og nå for tiden er der veldig korte bilder jeg ser. Hva med deg ? Der virker som du ser godt ! Anonymkode: 74476...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #286 Del Skrevet 16. oktober 2022 Oppreist skrev (8 minutter siden): Du vil ikke oppleve det som rettferdig dessverre. Det vil være noe du irriterer deg over eller undrer deg over, noe som du ikke syns helt stemmer. Forhåpentlig klarer dere beholde roen slik at det ikke blir for mange uoverensstemmelser, men noe sier meg at du frykter dette, siden du spør? Men som sagt, litt skeivt blir det nok dessverre....Husk at penger er roten til alt ondt, er det noe som sies. Det er i arveoppgjør det kommer aller mest til overflaten hva som bor i mennesker. Karrieren din, jeg får ikke opp så mye annet enn akkurat det du sier, jeg kjenner på litt misnøye men også en usikkerhet på hvilken retning du skal gå. Kjenn litt etter: Hva vil du, hva er du god på, hva gir deg glede, hvor er ditt hjerte? Gå for dette som du kjenner gir deg glede, pr nå har du ikke den gleden over dette. Den kan komme, men bruk litt tid og tenk gjennom disse viktige tingene, du vil klare å komme frem til hva som er rett å gjøre. En endring er i anmarsj. Du må selv gripe sjansene og snu rundt på det som ikke er ok pr i dag. Alt godt. Takk for svar! Du har nok rett i mye her. Er mest spent på jobbdelen da. Mye pga. helsen ønsker jeg å gjøre noe helt annet enn det jeg gjør i dag, men føler deg er det eneste jeg kan som jeg kan tjene til livets opphold på. Opplever jeg er litt fastlåst. Ang arven er litt urettferdighet overkommelig. Penger er ikke alt, sentimental verdi er vanskeligere. Føler meg allerede forbigått flere ganger på det området. Takk for at du tar deg tid! ❤ Anonymkode: 12a59...b72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #287 Del Skrevet 16. oktober 2022 Hei Oppreist 🧚🏻 Fin tråd, du virker fornuftig. Jeg lurer på om du kan se noe rundt mannen jeg vil dele livet med. Burde jeg gå all in, eller vente litt til? Har noen tvil, men vet ikke om de skyldes han, eller mine tidligere sår. Og, kan du kjenne om det er E som er rundt meg og sender meg signaler, eller er det noen andre som passer på meg? Anonymkode: 2078c...636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #288 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei igjen ! Blir aldri noe der uansett. Det var mere for å sjekke hva jeg så selv som var bakgrunnen for å spørre. Og jeg ser det ganske likt som deg. Jeg er født med det å se. Går litt i rykk og napp på evner her. Var mye plaget av sjalusi før derfor jeg spurte om det også. For lenge siden opplevde jeg ekstremt mye besøk fra andre siden og det ble for mye. Så slo av evnene og nå for tiden er der veldig korte bilder jeg ser. Hva med deg ? Der virker som du ser godt ! Anonymkode: 74476...91e Så bra du sjekker ut og så bra du kjenner det stemmer. Da fikk du en bekreftelse på det og den håper jeg du kan hvile i. Selvom det ikke blir noe, så vet du om. Evner går litt i rykk og napp og avhenger ofte av hvor man er i livet selv. Jeg har ikke så klart syn når jeg selv er nede.. Er jeg derimot i balanse og har det noenlunde ok, så klarer jeg det bedre, men jeg er nødt til å være veldig ydmyk og bruke energi på å "tune in" på hver enkelt. Jeg får bilder, noen ganger ord eller setninger og veldig ofte følelser, som feks kan jeg få vondt i kroppen et sted, hvis det sitter et sykt menneske overfor meg. Dette klarer jeg ikke via nett, naturlig nok, men klarer tune in på en god del her hvertfall, men ikke alle og da blir det bom - særlig hvis jeg får for lite info. Evnene kan du på sett og vis skyve vekk, men du kan aldri slå dem helt av. Er du kalt så er du kalt, men bruk dem på en god måte. Blir du utslitt av det, må du prøve koble ut så godt du kan , men noen ganger skal du gå inn i det fordi det er det eneste rette å gjøre. Veldig interessant å møte en til som har slike evner. Tør du prøve deg på meg? jeg er i en litt spesiell situasjon og vil gjerne vite hva du ser om et annet menneske, jeg kan gi deg litt mer info om du ønsker. Selv har jeg sett noe rundt det, men det er ikke alltid like lett å se om seg selv fordi følelser kan forstyrre....Tør du,så gir jeg deg litt mer å gå på Hadde bare vært litt gøy.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #289 Del Skrevet 16. oktober 2022 Kommer vi til å havne i en økonomisk knipe i nær fremtid? Tenker på vår familieøkonomi. Og kommer barna mine til å klare seg bra i tiden fremover? Anonymkode: 9debf...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #290 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hei Kommer jeg til å få meg en jobb i 2023? Kommer utdannelsen jeg tar nå til å være verdt det mtp jobb i fremtiden? Anonymkode: c01d0...148 Utdannelsen din vil være verdt det og være et springbrett for videre karriere. Du har valgt godt og klokt og jeg tror du vil kjenne at med tiden lander du mer i eksakt hvilken retning dette tar deg. Jobbtilbud får du i løpet av 23 - men jeg er litt usikker på om du takker ja, det gjenstår å se og ikke opp til meg å si noe om, men ditt valg alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #291 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for svar! Du har nok rett i mye her. Er mest spent på jobbdelen da. Mye pga. helsen ønsker jeg å gjøre noe helt annet enn det jeg gjør i dag, men føler deg er det eneste jeg kan som jeg kan tjene til livets opphold på. Opplever jeg er litt fastlåst. Ang arven er litt urettferdighet overkommelig. Penger er ikke alt, sentimental verdi er vanskeligere. Føler meg allerede forbigått flere ganger på det området. Takk for at du tar deg tid! ❤ Anonymkode: 12a59...b72 Jeg pleier ikke følge opp, for det tar for mye krefter, men jeg vil bare si at jeg kjenner på en godhet over deg. Og jeg vil be deg om, dersom du klarer samle mot og krefter, til å si tydelig i fra om at du føler deg forbigått og hva det gjør med deg. Noen rundt deg, har ikke så mye empati som deg og du biter lett i deg noen ting. Ikke gjør det, du skal ikke bli behandlet slik. Si fra, stå opp for deg selv. Og ift jobb, nei det finnes alternativer, derav: lytt til deg selv og kjenn godt etter. Bruk litt tid på dette, så vil det løsne. Det kan virke diffust og rart nå, men noe vil "åpenbares" for deg. Fatt mot. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #292 Del Skrevet 16. oktober 2022 Oppreist skrev (2 minutter siden): Utdannelsen din vil være verdt det og være et springbrett for videre karriere. Du har valgt godt og klokt og jeg tror du vil kjenne at med tiden lander du mer i eksakt hvilken retning dette tar deg. Jobbtilbud får du i løpet av 23 - men jeg er litt usikker på om du takker ja, det gjenstår å se og ikke opp til meg å si noe om, men ditt valg alt godt! Tusen takk for svar og for at du gir meg håp. Jeg har aldri klart å få til noe særlig i livet mitt, og jeg orker ikke ha det sånn mer. Takk igjen for at du tok deg tid til å se 🙏 Anonymkode: c01d0...148 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #293 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kommer vi til å havne i en økonomisk knipe i nær fremtid? Tenker på vår familieøkonomi. Og kommer barna mine til å klare seg bra i tiden fremover? Anonymkode: 9debf...1a9 Jeg ønsker ikke gå for mye inn i økonomiske spørsmål, dessverre. Jeg forstår du har en frykt her og om den er reell kan jeg ikke si så mye om. Det jeg vil si er at dersom frykten din OPPLEVES reell for deg, så ta de grepene du vet er nødvendig, i form av endringer, i form av å vurdere andre muligheter. Men la ikke frykten din ta helt overhånd, du har en tendens til det. Barna dine har noen utfordringer som du vet om eller senser. Men det vil snu og det vil komme til å gå dem vel Litt fall underveis, men det vet du like godt som meg at det må man tåle, det er en del av det å vokse opp. Fortsett å gi dem masse kjærlighet,de trenger det veldig mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #294 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei igjen ! Blir aldri noe der uansett. Det var mere for å sjekke hva jeg så selv som var bakgrunnen for å spørre. Og jeg ser det ganske likt som deg. Jeg er født med det å se. Går litt i rykk og napp på evner her. Var mye plaget av sjalusi før derfor jeg spurte om det også. For lenge siden opplevde jeg ekstremt mye besøk fra andre siden og det ble for mye. Så slo av evnene og nå for tiden er der veldig korte bilder jeg ser. Hva med deg ? Der virker som du ser godt ! Anonymkode: 74476...91e Oppreist skrev (5 minutter siden): Så bra du sjekker ut og så bra du kjenner det stemmer. Da fikk du en bekreftelse på det og den håper jeg du kan hvile i. Selvom det ikke blir noe, så vet du om. Evner går litt i rykk og napp og avhenger ofte av hvor man er i livet selv. Jeg har ikke så klart syn når jeg selv er nede.. Er jeg derimot i balanse og har det noenlunde ok, så klarer jeg det bedre, men jeg er nødt til å være veldig ydmyk og bruke energi på å "tune in" på hver enkelt. Jeg får bilder, noen ganger ord eller setninger og veldig ofte følelser, som feks kan jeg få vondt i kroppen et sted, hvis det sitter et sykt menneske overfor meg. Dette klarer jeg ikke via nett, naturlig nok, men klarer tune in på en god del her hvertfall, men ikke alle og da blir det bom - særlig hvis jeg får for lite info. Evnene kan du på sett og vis skyve vekk, men du kan aldri slå dem helt av. Er du kalt så er du kalt, men bruk dem på en god måte. Blir du utslitt av det, må du prøve koble ut så godt du kan , men noen ganger skal du gå inn i det fordi det er det eneste rette å gjøre. Veldig interessant å møte en til som har slike evner. Tør du prøve deg på meg? jeg er i en litt spesiell situasjon og vil gjerne vite hva du ser om et annet menneske, jeg kan gi deg litt mer info om du ønsker. Selv har jeg sett noe rundt det, men det er ikke alltid like lett å se om seg selv fordi følelser kan forstyrre....Tør du,så gir jeg deg litt mer å gå på Hadde bare vært litt gøy.... Merkelige ! Jeg også får vondt der personen har vondt. Spesielt på dyr. Jeg jobber fullt med andre ting. Det å se bytter vi bare med noen få andre som ser, alt fra å finne en katt til å se på eiendommer og barna. På deg ser jeg du koster ut små biter av metal, kan være brutte løfter. Han som kom med hadde mange slike. Tatt seg vann over hodet. Ser er langt skjegg, aner ikke hva det betyr. Han kjører for fort, får ikke med seg alt han skulle. Anonymkode: 74476...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #295 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hei Oppreist 🧚🏻 Fin tråd, du virker fornuftig. Jeg lurer på om du kan se noe rundt mannen jeg vil dele livet med. Burde jeg gå all in, eller vente litt til? Har noen tvil, men vet ikke om de skyldes han, eller mine tidligere sår. Og, kan du kjenne om det er E som er rundt meg og sender meg signaler, eller er det noen andre som passer på meg? Anonymkode: 2078c...636 Takk Jeg skal være helt ærlig med deg. Det jeg kjenner på er en slags engstelse eller uro....som om jeg kjenner at jeg har litt vondt i magen, litt usikker, litt utrygg på et vis. Jo det handler til dels om dine sår, men jeg tror også det er noe ved han som gjør deg litt utrygg. Savner du dette hos han? det at han får deg til å kjenne deg trygg? Føles det som å komme hjem, når du er med han? Nei..? Du skal ta disse følelsene på alvor. Kanskje er det noe dere kan løse sammen, for du sier på den ene side at du vil dele livet med han, men på den annen side er du usikker? Han er en god mann, det kjenner jeg, og han vil deg bare godt. Men det er likevel ett eller annet der som uroer deg litt og det må du få roen på før du går "all in"...Skjønner du hva jeg mener? Det er TO som passer på deg. Du kan merke et nærvær, spesielt til den ene. Jeg klarer ikke kjenne på om det er E eller noe annet, jeg er ikke der at jeg ønsker inn i den åndelige verden på den måten, det kan fort bli "feil" for meg, men at noen våker over deg? ja, to. Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #296 Del Skrevet 16. oktober 2022 Hei igjen, Oppreist😊 Det er så interessant å lese alle svarene du gir! Jeg har lyst å spørre om så mye, men du har jo gitt meg svar allerede et par ganger❤️ Så dette spørsmålet er bare hvis du har lyst og du syns det er greit, men det er selvfølgelig også helt ok om du ikke svarer. Har eksen min det bra? Er han fornøyd og tilfreds i livet med den nye kjæresten? Vi ville begge beholde vennskapet, men sånn gikk det ikke selv om jeg prøvde flere ganger. Kommer de to til å holde sammen i lang tid? Kommer eksen og jeg til å bli venner på et senere tidspunkt? Anonymkode: cc708...b19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #297 Del Skrevet 16. oktober 2022 Oppreist skrev (1 minutt siden): Jeg pleier ikke følge opp, for det tar for mye krefter, men jeg vil bare si at jeg kjenner på en godhet over deg. Og jeg vil be deg om, dersom du klarer samle mot og krefter, til å si tydelig i fra om at du føler deg forbigått og hva det gjør med deg. Noen rundt deg, har ikke så mye empati som deg og du biter lett i deg noen ting. Ikke gjør det, du skal ikke bli behandlet slik. Si fra, stå opp for deg selv. Og ift jobb, nei det finnes alternativer, derav: lytt til deg selv og kjenn godt etter. Bruk litt tid på dette, så vil det løsne. Det kan virke diffust og rart nå, men noe vil "åpenbares" for deg. Fatt mot. Alt godt. Tisen takk igjen! Jeg har sagt fra, flere ganger, men du har rett i det med empatien, så jeg snakket til døve ører (kaldt hjerte evt ). Det føltes godt å få det ut uansett om ting ikke ble løst på noen måte. Senere tid har jeg, blitt ekskludert i viktige saker, så må vel snart si fra igjen... Det gleder meg at det er andre jobbmuligheter der ute for meg. Jeg har flere ønsker, men de virker ikke særlig reelle mtp inntekt. Dette blir spennende! Ønsker deg også alt godt! ❤ Anonymkode: 12a59...b72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 16. oktober 2022 Forfatter #298 Del Skrevet 16. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Merkelige ! Jeg også får vondt der personen har vondt. Spesielt på dyr. Jeg jobber fullt med andre ting. Det å se bytter vi bare med noen få andre som ser, alt fra å finne en katt til å se på eiendommer og barna. På deg ser jeg du koster ut små biter av metal, kan være brutte løfter. Han som kom med hadde mange slike. Tatt seg vann over hodet. Ser er langt skjegg, aner ikke hva det betyr. Han kjører for fort, får ikke med seg alt han skulle. Anonymkode: 74476...91e Det er ikke så rart det der med å kjenne i kroppen hvor andre har vondt. Også ift dyr. Det klarer ikke jeg, men vet noen som gjør det. Med meg har du helt rett i dette med (mente du å "hoste ut") biter av metall som representerer brutte løfter. Du ser min eksmann. Det har vært mye slikt ja. Langt skjegg skjønner jeg dessverre ikke. Jeg har en relasjon til en med skjegg, men ikke langt. Og han som kjører for fort og ikke får med seg alt, handler igjen om eksen. Om du våger deg utpå, så lurer jeg på et menneske som vet han har såret meg den siste tiden. Det jeg selv ser er at han var nødt til å gjøre det slik og jeg forstår hvorfor. Men det jeg ikke får tak i er om han vil prøve rette det opp igjen, om han er lei seg om hva han evt tenker videre om vår relasjon....Jeg har en intens magefølelse her, men mulig du kan bekrefte den....Prøv om du vil, så gir jeg deg tilbakemelding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #299 Del Skrevet 16. oktober 2022 Oppreist skrev (3 minutter siden): Takk Jeg skal være helt ærlig med deg. Det jeg kjenner på er en slags engstelse eller uro....som om jeg kjenner at jeg har litt vondt i magen, litt usikker, litt utrygg på et vis. Jo det handler til dels om dine sår, men jeg tror også det er noe ved han som gjør deg litt utrygg. Savner du dette hos han? det at han får deg til å kjenne deg trygg? Føles det som å komme hjem, når du er med han? Nei..? Du skal ta disse følelsene på alvor. Kanskje er det noe dere kan løse sammen, for du sier på den ene side at du vil dele livet med han, men på den annen side er du usikker? Han er en god mann, det kjenner jeg, og han vil deg bare godt. Men det er likevel ett eller annet der som uroer deg litt og det må du få roen på før du går "all in"...Skjønner du hva jeg mener? Det er TO som passer på deg. Du kan merke et nærvær, spesielt til den ene. Jeg klarer ikke kjenne på om det er E eller noe annet, jeg er ikke der at jeg ønsker inn i den åndelige verden på den måten, det kan fort bli "feil" for meg, men at noen våker over deg? ja, to. Alt godt. Tusen takk for at du tok deg tid 💜 Det du skriver gir mye mening. Det ble tydelig for meg, hva som gjør meg utrygg. Det er som å komme hjem, når det kun er oss. Det kompliseres når det utvider seg, til øvrige familie. Vi kommer fra to ulike verdener. Han fra trygghet og kjærlighet og jeg fra noe annet. Det skremmer meg/ gjør meg skeptisk/utrygg, fordi jeg ikke vet hvordan jeg skal håndtere alt det. Vil instinktivt unna, men jeg vet det bare er godt der. Tusen takk for at du klargjorde dette for meg. Det var godt at du skrev han er god, det trengte jeg. Jeg smilte når du skrev det var to, fordi jeg vet det jo egentlig. Tusen takk igjen, alt godt til deg også. Når det gjelder din person som du spurte en annen om her, vil jeg bare si at det dukket opp noe hos meg: Du må finne motet ditt og våge å vise ditt sanne jeg til denne personen. Anonymkode: 2078c...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2022 #300 Del Skrevet 16. oktober 2022 Oppreist skrev (5 minutter siden): Det er ikke så rart det der med å kjenne i kroppen hvor andre har vondt. Også ift dyr. Det klarer ikke jeg, men vet noen som gjør det. Med meg har du helt rett i dette med (mente du å "hoste ut") biter av metall som representerer brutte løfter. Du ser min eksmann. Det har vært mye slikt ja. Langt skjegg skjønner jeg dessverre ikke. Jeg har en relasjon til en med skjegg, men ikke langt. Og han som kjører for fort og ikke får med seg alt, handler igjen om eksen. Om du våger deg utpå, så lurer jeg på et menneske som vet han har såret meg den siste tiden. Det jeg selv ser er at han var nødt til å gjøre det slik og jeg forstår hvorfor. Men det jeg ikke får tak i er om han vil prøve rette det opp igjen, om han er lei seg om hva han evt tenker videre om vår relasjon....Jeg har en intens magefølelse her, men mulig du kan bekrefte den....Prøv om du vil, så gir jeg deg tilbakemelding Tror han siste der er en tullebukk. Ser liksom ikke at han skal skjerpe seg. Virker som du er noe han styrer litt med på veien videre. Han treffer flere. Så ser jeg at det er noen som ser opp til han, som om han er konge eller noe. Anonymkode: 74476...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå