AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #221 Del Skrevet 30. september 2022 Oppreist skrev (1 minutt siden): Det oppleves som om du har gitt noen biter av deg selv her og der uten å bli elsket tilbake slik du ønsket? Mulig jeg tar feil men får en sånn følelse i kroppen av å være litt delt, litt mange sår, noen knall og fall har det vært og du kan kjenne deg avvist på et vis? kan bomme her, men det er denne følelsen jeg får i meg selv og som regel er den overførbar. Det er som om jeg forstår at du mister troen for du har ikke møtt den personen du er ment å være sammen med enda. Men du har satset og nå er du litt skremt, litt skuffet og litt usikker? Jeg kjenner meg litt tung og nede, og høsten kan bli tøff om du ikke tar grep og er bevisst på det, slik at du kan stoppe deg selv fra å gå lenger ned. Er du på et kurs for tiden eller kommer det et kurs du skal gå? kjennes som en god mann er der, du må bare ha øynene åpne. Og hvis jeg bommer her, så kjennes det uansett ut som en mann er på vei, men ikke helt enda...men ikke mist troen, det er all grunn til å holde håpet høyt. Ønsker deg alt godt. Tusen takk for støtte du treffer blink på alt. Ja jeg har hatt mange vonde opplevelser i kjærligheten. Ofte satset mye og ofte blitt sviktet. Jeg dater en mann nå men han føles ikke rett ut for meg... litt usikker. Men skal holde øynene åpne for kurs! Ingen i sikte foreløpig, men mye kan sikkert skje... Anonymkode: ca5f6...3e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #222 Del Skrevet 30. september 2022 Oppreist skrev (23 minutter siden): Så fint med den omtanken du har for din mor, jeg ser sterke bånd mellom dere og en mamma som er svært glad i deg. Bilkjøringen du spør om ser jeg ikke komme i nærmeste fremtid, men jeg ser at hun ikke er fullt så ulykkelig som du uroer deg over. Hun koser seg i eget selskap og har små ting hun holder på med, men hun blir veldig glad for alle besøk og trenger nok et lite dytt for å komme seg med noen ting av og til. Men hun sitter ikke og er deprimert, slik jeg kjenner det her. Gir det mening? Jeg ville spurt henne av og til om det er noe hun ønsker du skal bli med henne på eller om det er noen du kan koble på. Når det gjelder deg, kjennes det som om du har strevd med noe. Du beskriver selv hvordan dette påvirker det sosiale. Jeg ser en jente/dame i din krets, som har langt lyst hår, dette er en som vil bli nærere deg med tiden. Jeg ser også at du blir gladere enn du er nå og det kjennes som om du blir "lettere", jeg antar det handler om at noen ting blir tatt vekk fra dine skuldre. Det er all grunn til å ha håpet høyt her, kjære deg. Alt godt. Så utrolig godt å vite at hun koser seg i eget selskap❤️ Jeg har mange ganger spurt om hun vil bli med på kafé eller andre ting, om det så bare er en kjøretur eller å bli med hjem til meg, men hun vil ikke, hun vil helst bare være hjemme. Det stemmer at hun trenger et dytt, både for å kanskje gå til behandlinger og kanskje bli med ut av døren. Jeg prøver meg forsiktig nå og da, men vil ikke mase. Jeg har vært veldig bekymret for henne, men det hjelper veldig å vite at hun har det bra, så tusen hjertelig takk for svar og god hjelp❤️ Og så herlig at du ser lettere stunder for meg fremover! Den damen med lyst, langt hår, kan det være ei som pleier å farge håret mørkebrunt? Hun er mørk i håret nå, selv om hun er lys opprinnelig. Eller ei som ikke er av norsk opprinnelse, men som har bodd i Norge i mange år? Den første jeg nevnte er en fantastisk god og nær venninne, men som har mye som skjer i livet som gjør at vi ikke kan sees så ofte. Den andre jeg nevnte har jeg kjent noen år, men føler kanskje vi gradvis kommer nærmere, år for år. Har også ei barndomsvenninne med lyst langt hår, som jeg ser et par ganger i året. Og jeg har ei søster med lyst langt hår😊 Ser du hvem av dem det kan være som blir nærmere? 🥰 Tusen takk for all hjelp❤️ Anonymkode: cc708...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 30. september 2022 Forfatter #223 Del Skrevet 30. september 2022 24aa skrev (17 minutter siden): Kommer jeg til å få orden på livet igjen? Forsvinner fødselsdepresjonen til slutt, og kommer jeg til å bli kvitt alt det vonde som har skjedd nå? Det kommer an på hva du mener med "orden". Livet ditt tar en vending der det ikke vil se ut som det gjorde før. Men gleden vil komme tilbake, med tiden. Du trenger litt hjelp til å sortere noen ting og bearbeide noe som tynger deg litt. Livet ditt vil komme i orden i den forstand at, som jeg sa, du vil kjenne deg glad igjen, men det er som om jeg føler det som om en korsvei, som om du må ta et valg etterhvert,? jeg vet ikke og klarer ikke få tak i det, men valget gjør at livet blir litt annerledes. Det er med positivt fortegn. Jeg får ikke tak i mer her nå, dessverre, men håper det var til litt hjelp i det minste. Alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #224 Del Skrevet 30. september 2022 Oppreist skrev (4 minutter siden): Det er som om dere har snakket om noe eller gjort noe som fikk han til å trekke seg litt unna. Har det vært noen sensitive samtaler mellom dere, noe som gjorde at han følte seg presset eller mast på ? han er en type som ikke håndterer det. Da går han i seg selv og kan bli stille. Han ønsker egentlig å være med deg, men det er som han er litt lei seg, eller såret på et vis? jeg får ikke helt tak i det, men jeg tror du skal være litt laidback og la han ta initiativ.....kan du være litt intens til tider? Dere trenger snakke sammen for det kan godt tenkes dette bunner i en slags misforståelse her. Håper det ga mening? Alt godt. Takk for svar Ikke vært intens eller masete, men derimot det motsatte - har vært kald mot han. Og angrer. Men prøvd å rette opp Anonymkode: 52a1d...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 30. september 2022 Forfatter #225 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tusen takk for støtte du treffer blink på alt. Ja jeg har hatt mange vonde opplevelser i kjærligheten. Ofte satset mye og ofte blitt sviktet. Jeg dater en mann nå men han føles ikke rett ut for meg... litt usikker. Men skal holde øynene åpne for kurs! Ingen i sikte foreløpig, men mye kan sikkert skje... Anonymkode: ca5f6...3e1 Takk for tilbakemelding. Bare et råd på veien, når du kjenner på en usikkerhet, så spør deg selv hva du tror denne usikkerheten forteller deg. Kan det være din intuisjon som er i utvikling og prøver fortelle deg noe? Du sier det føles som han du dater nå ikke er rett for deg. Den tanken, de følelsene, skal du ta på alvor. Jeg sier dette fordi jeg ønsker at du skal utvikle litt mer tro på din egen magefølelse, slik at du ikke går på smeller igjen i fremtiden og slik at du kan komme dit hen hvor DU er den som får og ikke bare gir. Alt godt til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 30. september 2022 Forfatter #226 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så utrolig godt å vite at hun koser seg i eget selskap❤️ Jeg har mange ganger spurt om hun vil bli med på kafé eller andre ting, om det så bare er en kjøretur eller å bli med hjem til meg, men hun vil ikke, hun vil helst bare være hjemme. Det stemmer at hun trenger et dytt, både for å kanskje gå til behandlinger og kanskje bli med ut av døren. Jeg prøver meg forsiktig nå og da, men vil ikke mase. Jeg har vært veldig bekymret for henne, men det hjelper veldig å vite at hun har det bra, så tusen hjertelig takk for svar og god hjelp❤️ Og så herlig at du ser lettere stunder for meg fremover! Den damen med lyst, langt hår, kan det være ei som pleier å farge håret mørkebrunt? Hun er mørk i håret nå, selv om hun er lys opprinnelig. Eller ei som ikke er av norsk opprinnelse, men som har bodd i Norge i mange år? Den første jeg nevnte er en fantastisk god og nær venninne, men som har mye som skjer i livet som gjør at vi ikke kan sees så ofte. Den andre jeg nevnte har jeg kjent noen år, men føler kanskje vi gradvis kommer nærmere, år for år. Har også ei barndomsvenninne med lyst langt hår, som jeg ser et par ganger i året. Og jeg har ei søster med lyst langt hår😊 Ser du hvem av dem det kan være som blir nærmere? 🥰 Tusen takk for all hjelp❤️ Anonymkode: cc708...b19 Jeg går egentlig ikke inn i oppfølgingsspørsmål og har gjort det allerede med deg, så dette blir kort. Hun jeg ser har langt, slett lyst hår, oppleves relativt høy og hun er slank. Håper det gir deg en pekepinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #227 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Takk for svar Ikke vært intens eller masete, men derimot det motsatte - har vært kald mot han. Og angrer. Men prøvd å rette opp Anonymkode: 52a1d...9d7 Hva skjer i oktober mellom oss? Hvis jeg viser mer interesse Anonymkode: 52a1d...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 30. september 2022 Forfatter #228 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Takk for svar Ikke vært intens eller masete, men derimot det motsatte - har vært kald mot han. Og angrer. Men prøvd å rette opp Anonymkode: 52a1d...9d7 Ok, takker for svar. Løpet er uansett ikke kjørt, for fortsatt denne følelsen av at han ønsker være med deg, men som sagt at han kjenner seg såret. Da er det derfor han er såret, fordi du har vært kald og ikke for intens....Lykke til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #229 Del Skrevet 30. september 2022 Oppreist skrev (Akkurat nå): Ok, takker for svar. Løpet er uansett ikke kjørt, for fortsatt denne følelsen av at han ønsker være med deg, men som sagt at han kjenner seg såret. Da er det derfor han er såret, fordi du har vært kald og ikke for intens....Lykke til da. Takk♥️ Anonymkode: 52a1d...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #230 Del Skrevet 30. september 2022 33 minutter siden, Oppreist said: Ikke så sikker på dere flytter med det første, nei. Kanskje i 2023. Er det snakk om et prosjekt som har med hus og hjem å gjøre? Bygging eller noe? jeg får bare opp at det er noe som gjør at en evt flytting vil ta litt tid, som om noe må landes..om det er et prosjekt mtp hus eller om det er noe dere i mellom, får jeg ikke helt tak i. det kjennes som om kjærligheten har fått seg en trøkk siste tiden, som om det ikke er 100% stabilt akkurat nå? jeg kan ta feil, men det er min opplevelse. Jeg tror det må en slags reparasjon til mellom dere. Jobb får jeg opp som et slags skifte. Jeg får ikke tak i mer rundt det dessverre. Ønsker deg alt godt. Vi har en tvist med en nabo, det er det hele og vi ønsker å komme oss vekk fra dette grunnet at det går ut over helsen min (stress). Har sett og skal på visning på et hus et helt annet sted, men vi vil da måtte selge huset vårt først 😅 Kjærligheten fikk litt trøkk i sommer og etter det så har det vært noe mer avmålt. Skal på ferie om litt så håper det går an å få det litt mer på rett kjøl igjen. Jobb er for samboers del. Han jobber nå som noe annet enn det han tok utdannelse i og stedet vi ønsker å flytte til har den typen jobber som passer for ham. Kanskje er det jobb for meg og der. Anonymkode: 916b2...59a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #231 Del Skrevet 30. september 2022 Oppreist skrev (14 minutter siden): Jeg går egentlig ikke inn i oppfølgingsspørsmål og har gjort det allerede med deg, så dette blir kort. Hun jeg ser har langt, slett lyst hår, oppleves relativt høy og hun er slank. Håper det gir deg en pekepinn Tusen takk igjen, og beklager så mye for så mange spørsmål, ble visst litt ivrig her fordi jeg føler du treffer så godt❤️ Hun er ikke i livet mitt enda tror jeg, men da blir det spennende å se hvem som dukker opp😊 Veldig veldig takknemlig og glad for hjelpen fra deg! Ønsker deg alt godt❤️ Anonymkode: cc708...b19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #232 Del Skrevet 30. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 12.50): Takk for en fin tilbakemelding. Jeg håper jo at det vil utvikle seg sånn som du antyder. Jeg har ikke krefter til så mye mere «styr» kjenner jeg . Det viktigste for meg er om at stabiliteten fortsetter og jeg kan tørre å tenke at nå er det verste over. Tusen takk for en god dytt i ryggen 🙏🥰 Anonymkode: 6720e...280 Da kan jeg melde at alt gikk i boks som jeg håpte , og da er det bare å senke skuldrene og nyte helgen 😇🙏 Anonymkode: 6720e...280 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveva Skrevet 30. september 2022 #233 Del Skrevet 30. september 2022 Hei igjen Oppreist - ser du er her igjen. Prøver meg på et spm til - du svarer kun om du ønsker det selvsagt. - Situasjonen med barna som jeg spurte om første dag du startet denne tråden: Kan jeg virkelig stole på de som nå har kommet inn i bildet? Bla en dame som har navn som starter på C. Kan jeg virkelig stole på at hun/de vil forstå, og vil de hjelpe til med å beskytte barna - og meg? Og kan jeg virkelig stole på mannen som begynner på I? Forstår han virkelig gutten min og er snill med han? Forstår alle disse menneskene rundt meg også, hvorfor jeg er som jeg er oppi dette? Jeg innså plutselig her … eller merker, hvor redd jeg er for å stole på alle disse rundt, fordi jeg har blitt så veldig sviktet før… Ditt forrige svar var helt to the point, og jeg vet AKKURAT hva du skriver om… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #234 Del Skrevet 30. september 2022 Hva tenker du om K og C? Er vi rette for hverandre? Anonymkode: c8e65...012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2022 #235 Del Skrevet 30. september 2022 Hei! Så spennende🤩 Jeg lurer på om vi kommer til å få eget hus snart, om jobben min og om familieforholdet mitt bedrer seg. Takk😊 Anonymkode: 23292...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariadne# Skrevet 1. oktober 2022 #236 Del Skrevet 1. oktober 2022 Oppreist skrev (9 timer siden): Du VIL finne kjærligheten, dvs den finner deg. Men det vil ikke skje enda, for du er i din prosess og det er viktig at du kjenner du er kommet litt lenger enn der du er nå. På sikt vil du kjenne at du kommer til et punkt der du bare vet at nå er tiden inne. Får en følelse av at du bærer noen sår som må lappes ganske godt sammen, før du er klar for det som venter. Men det kommer. Alt godt. Takk for nydelig svar 🙏❤️ du har helt rett, jeg bærer sår som trenger å heles. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #237 Del Skrevet 1. oktober 2022 Oppreist skrev (10 timer siden): Ser du strever litt med negative tanker om deg selv, kan det stemme? som om du ikke helt tror at du er verdig en god mann og en ok jobb? Hvor kommer disse tankene fra? Jeg tenker det kunne vært bra å tatt litt tak i dette som holder deg litt nede og som igjen gjør at du mister litt gnisten og motet på ting. Du er et flott menneske, men du tør liksom ikke tro på det og blir derfor litt for tilbakeholden overfor menn også. Datingsider kan funke, men jeg tror faktisk du vil møte en person litt lenger fremme, sånn uten om datingsider. Jeg syns du skal ha mer tro på deg selv, jeg vet det er lettere sagt enn gjort, men det kan komme. Har du noen å snakke med om disse tingene? Når det gjelder jobb så går det litt på det samme, når du ikke helt klarer tro på deg selv, så er det også det du signaliserer utad, så jeg tenker det er viktig at du får jobbet med og tatt tak i selvbildet ditt på et vis. Kjenner på stresset ditt rundt din datter, som om du kjenner deg litt låst. Men det vil løse seg, du vil kjenne at noen hjelper deg litt på veien også vet du med deg selv at du er nødt til å stå litt mer på for deg selv (og henne). Du kommer til å klare det og kanskje kommer du opp med en ny ide du enda ikke har tenkt på når det gjelder jobb. Jeg ønsker deg alt godt. Tusen takk ❤️ Du har rett i alt du skriver om meg, og jeg håper du har rett både ang. en kjæreste og med datteren og jobb. Anonymkode: e7415...daf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #238 Del Skrevet 1. oktober 2022 Nå har jeg lest gjennom hele tråden.For noen fine svar du gir oppreist❤️ Jeg har vært alene mange år nå.Kommer kjærligheten min vei snart?Har en jeg liker godt,men det kom et hinder mellom oss.Kommer vi til å finne sammen igjen,eller kan jeg anse det som helt over? Anonymkode: ad13a...f8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2022 #239 Del Skrevet 1. oktober 2022 Vil sønnen min få det bedre med tanke på vennskap og sosiale relasjoner? Anonymkode: cc0e3...4f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belsebubba Skrevet 1. oktober 2022 #240 Del Skrevet 1. oktober 2022 Heissan! Jeg og kjæresten har ikke vært sammen som kjærester på en stund og det har føltes greit da jeg er usikker på om dette forholdet er det rette. Jeg kjenner nå på en usikkerhet om det er riktig å gjøre det slutt, men er ikke sikker på om det er fordi jeg synes synd på han eller om det er fordi jeg er mer glad i han enn jeg trodde. Nå er det jo ikke sikkert at det er så synd på han for det kan jo være at han ønsker at det skal være slutt han også. Vi jobber sammen og han ser litt vonbråten ut på mandager så jeg har trodd det er fordi jeg ikke har tatt kontakt i helgene og at han savner meg, men mulig jeg mistolker og det bare er egoet hans som er såret 😅 Det er mye som har dreid seg om han de siste årene. Vi er gode venner og snakker sammen, men snakker ikke om oss og veien videre da ingen av oss tar opp temaet. Ser du hva han føler for meg og hva han tenker om forholdet vårt? Er det bedre å bli enn å være alene selv om det ikke er optimalt? 🤔 Ha en fin kveld 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå