AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Er det liv laga? Bruker slike forhold å vare i lengden, eller dør de fleste ut? Anonymkode: 9afd6...90b
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 De dør ut når jentene vokser opp, blir litt mer modne, og innser hva slags mannebabyer de er sammen med. Som jeg gjorde. Usj. Er jo en grunn til at menn på 40 ikke får samer i 40åra, men 18åringer som er fortsatt uansvarlige og hormonstyrte. Anonymkode: 8d624...90e 10 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er jo en grunn til at menn på 40 ikke får samer i 40åra, men 18åringer som er fortsatt uansvarlige og hormonstyrte. Menn som klarer å få damer som er halvparten så gamle som seg, klarer lett å få damer på samme alder. Anonymkode: bfe8b...0ad 3 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 Det er vel få av de forholdene som varer dessverre, men det er hyggelig så lenge det varer! 🙂 Har selv hatt to sånne forhold, ene var ho 17 og jeg 31 da vi ble sammen, og det andre var ho 18 og jeg 35. Begge forhold varte drøyt 2 år. Anonymkode: 53284...2da 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn som klarer å få damer som er halvparten så gamle som seg, klarer lett å få damer på samme alder. Anonymkode: bfe8b...0ad Nei, de gjør ikke det ser du. Anonymkode: 8d624...90e 13 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Menn som klarer å få damer som er halvparten så gamle som seg, klarer lett å få damer på samme alder. Anonymkode: bfe8b...0ad Hvis mannen er 60 og kvinnen 30 ja. Men jenter på 18-20 og yngre er umodne og lette og manipulere så det tviler jeg på. Som 35 åring kan jeg ikke forstå hva jeg skulle hatt til felles med en på vgs. En må ha en god dose med umodent selv hvis en skal få det til å funke. Anonymkode: 70204...230 13 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Menn som klarer å få damer som er halvparten så gamle som seg, klarer lett å få damer på samme alder. Anonymkode: bfe8b...0ad Vanskelig å si om dette er sant. De kara jeg kjenner, som faller under denne kategorien, hopper som regel fra et kort forhold til et annet. Jeg tenker at når til og med ikke yngre og noe utsatte jenter klarer å være med dem over lengre perioder, kanskje må det være noe galt? Har iallefall selv opplevd at mange slike gubber har kjipt kvinnesyn. Anonymkode: 9afd6...90b 5
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Skrevet 17. september 2022 Kjenner ei som var 18 og ble sammen med en på 30. De er godt gift og har flere barn sammen. Nå er hun 29og han 41. Anonymkode: 1fd8a...a22 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #9 Skrevet 17. september 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Menn som klarer å få damer som er halvparten så gamle som seg, klarer lett å få damer på samme alder. Anonymkode: bfe8b...0ad Det er på ingen måte en sannhet. Jeg var 20 og og hadde et forhold til en på 40. Han var ingen hunk og var nok absolutt ikke et kupp for noen. I dag (jeg er 31 nå) hadde jeg holdt meg laaaangt unna han. Han var ikke kjekk, lett overvektig og hadde ingen statusjobb. Jeg ble kjent med han via jobb. Det han var, var ekstremt god på å manipulere. Og jeg var ung, hadde enorm kjærlighetssorg og hadde et stort behov for å bli sett. Jeg hadde en veldig tung periode i livet, var uerfaren og dårlig på å sette grenser. Han visste akkurat hvordan å utnytte det. Vi var "sammen" i ca 9 mnd og den dag i dag blir jeg kvalm av tanken på det. Veldig veldig skuffet over at ingen reagerte og så at det der var en form for rop om hjelp fra min side. Forøvrig, som en 31 åring, kan jeg ikke på død og liv skjønne hva noen er interessert i 18 - tidlig 20 åringer for. De er jo fortsatt mer barn enn voksne. Helt uinteressant uansett hvor kjekk han hadde vært. Anonymkode: da797...f05 9 1 2
Embla Othea Skrevet 17. september 2022 #10 Skrevet 17. september 2022 Kjenner ei på 20 som ble sammen med en på 40. I dag er de gifte og har flere barn sammen. 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #11 Skrevet 17. september 2022 Yngre jenter er best. Penere og strammere. Anonymkode: 57b12...9f3 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #12 Skrevet 17. september 2022 Noen forhold klarer seg jo, men jeg tenker selvfølgelig mitt om slike menn. Anonymkode: 6b729...ae4 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #14 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn som klarer å få damer som er halvparten så gamle som seg, klarer lett å få damer på samme alder. Anonymkode: bfe8b...0ad Det er jo ikke normale, oppegående jenter som er sammen med disse gamle mannfolka. Det er jenter med problemer innen rus -og psykiatri. Normale jenter på den alderen er sammen med jevnaldrende GUTTER. Normale kvinner i 40-åra lukter lunta lang veg når det gjelder disse forstyrrede mennene. Anonymkode: e0d7d...1dd 6 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #15 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke normale, oppegående jenter som er sammen med disse gamle mannfolka. Det er jenter med problemer innen rus -og psykiatri. Normale jenter på den alderen er sammen med jevnaldrende GUTTER. Normale kvinner i 40-åra lukter lunta lang veg når det gjelder disse forstyrrede mennene. Anonymkode: e0d7d...1dd Dette er dessverre sannheten. Anonymkode: d2e6f...706 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #16 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Yngre jenter er best. Penere og strammere. Anonymkode: 57b12...9f3 Unge gutter er også penest og strammest, noe normale unge jenter selvsagt verdsetter. Er ikke for ingenting at jentene dåner etter tenåringsidoler, og ikke tragiske Odd på 40 eller desperate Per på 50, eller "jeg trener og holder meg i form" Jesper på 35. Slike menn er psykiatriske kasus. Anonymkode: e0d7d...1dd 9
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #17 Skrevet 17. september 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Kjenner ei på 20 som ble sammen med en på 40. I dag er de gifte og har flere barn sammen. Og hvor gamle var de når de fikk barn? Hun var ca. 7-10 år unna den alderen hvor hjernen er ferdig modnet. Bare fordi folk er gifte og har barn sammen betyr ikke dette at de har gjort gode valg for seg selv. Mon tro hun angrer, og hadde foretrukket en yngre mann. Godt mulig hun innser at mye av sitt unge voksne liv gikk tapt og at hun måtte bli voksen for tidlig. Godt mulig hun ikke har fått utvikle seg slik hun kunne dersom hun så tidlig i sitt unge voksne liv hadde vært fri fra en mye eldre manns forventninger og (sannsynligvis) press på å tilpasse seg hans klokke, og ikke hennes egen. Anonymkode: e0d7d...1dd 6
Embla Othea Skrevet 17. september 2022 #18 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hvor gamle var de når de fikk barn? Hun var ca. 7-10 år unna den alderen hvor hjernen er ferdig modnet. Bare fordi folk er gifte og har barn sammen betyr ikke dette at de har gjort gode valg for seg selv. Mon tro hun angrer, og hadde foretrukket en yngre mann. Godt mulig hun innser at mye av sitt unge voksne liv gikk tapt og at hun måtte bli voksen for tidlig. Godt mulig hun ikke har fått utvikle seg slik hun kunne dersom hun så tidlig i sitt unge voksne liv hadde vært fri fra en mye eldre manns forventninger og (sannsynligvis) press på å tilpasse seg hans klokke, og ikke hennes egen. Anonymkode: e0d7d...1dd Hun var ca. 25 da hun fikk barn.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #19 Skrevet 17. september 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke normale, oppegående jenter som er sammen med disse gamle mannfolka. Det er jenter med problemer innen rus -og psykiatri. Normale jenter på den alderen er sammen med jevnaldrende GUTTER. Normale kvinner i 40-åra lukter lunta lang veg når det gjelder disse forstyrrede mennene. Anonymkode: e0d7d...1dd Stemmer sikkert ofte. Men jeg (som har beskrevet et sånt forhold) var en normal jente. Flink på skolen, sosial, ingen psykiatri, normale foreldre, bare en (normaltype) vanskelig periode i livet. Men enig i at det ofte er jenter som på en eller annen måte trenger bekreftelse/å bli sett og som er i en situasjon som gjør dem lettere å feks manipulere. Det er bare det at helt normale jenter kan havne i den kategorien også. Alle har kjipe perioder i livet, og noen av oss er bare uheldige og møter på denne typen mann akkurat i den perioden. Anonymkode: da797...f05 3
MacadamiaNut Skrevet 18. september 2022 #20 Skrevet 18. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Yngre jenter er best. Penere og strammere. Anonymkode: 57b12...9f3 Håper virkelig ikke «stram» er det nye «søt» hva komplimenter angår 😳😬 Hvis noen hadde kalt meg «stram», så hadde han fått en smekk over kjeften 😂 Liksom: »Ååh, du er så…STRAM!🤣🤣🤣…»fhlopp!»👋🏻💪🏻😂 En så overfladisk mann ville jeg ikke vedkjent meg altså… 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå