AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Min kjæreste/samboer er avhengig av å spille musikk HØYT hele tiden. Han liker death metal, new wawe, prog rock osv. Problemet er at jeg liker ikke hans musikk, og går inn på soverommet når han spiller høyt i stuen. Nå er jeg koronasyk og ligger rett ut, og blir enda mer gåen av å høre musikken. Han hadde aldri tatt sånne hensyn hvis det var jeg som tredde min musikk nedover hodet hans . Det er gang mellom stuen og soverommet og dør fra gangen til soverommet, og han lukker aldri døren ut i gangen selv om jeg har gitt han beskjed om det fordi jeg ikke orker å høre musikken. Jeg lukker den etter han hele tiden, for åpner den når han går frem og tilbake i leiligheten mens han gjør ting og kan ALDRI lukke dørene etter seg. Bare den siste timen har jeg lukket døren etter han 18 ganger, og han gjør narr av at jeg lukker døren. Tror ikke han respekterer meg i det hele tatt. At det går an å være så egoistisk. Dette er en mann på snart 51 år. Anonymkode: 98bac...40a 1
Blåjojo Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 PITTY skrev (2 minutter siden): Egoistisk ja..og Idiot. Signerer bare denne jeg… Enkelte mennesker burde bodd i en hule på en øde øy😏 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 Kjøpte headset til han til jul slik at han kan høre musikken sin kjempehøyt mens han går rundt i leiligheten og gjør ting, men han liker ikke å ha noe i ørene/på hodet så det ble ikke brukt. Dessuten skal musikk høres fritt og ikke innestengt sier han... Han passer best til å bo sammen med noen som liker akkurat hans musikkstil og som synes det er topp å aldri ha det stille men musikk 24/7 Ts Anonymkode: 98bac...40a 2
PITTY Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 Blåjojo skrev (6 minutter siden): Signerer bare denne jeg… Enkelte mennesker burde bodd i en hule på en øde øy😏 Og et minimum av respekt hadde vært å foretrekke. Det burde man fikse/gidde når man er 51 år.. 2 1
Gjest Villfisker Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 Fortell rasshølet at han får kjøpe seg headset! Jeg nekter å høre på drittmusikk fra hensynsløse folk, og sier alltid ifra. Riktignok ikke så sterkt som nå, men han er jo helt idiot.
Blåttvann Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 Fuck han idioten! Hadde slått opp, seriøst. 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Min kjæreste/samboer er avhengig av å spille musikk HØYT hele tiden. Han liker death metal, new wawe, prog rock osv. Problemet er at jeg liker ikke hans musikk, og går inn på soverommet når han spiller høyt i stuen. Nå er jeg koronasyk og ligger rett ut, og blir enda mer gåen av å høre musikken. Han hadde aldri tatt sånne hensyn hvis det var jeg som tredde min musikk nedover hodet hans . Det er gang mellom stuen og soverommet og dør fra gangen til soverommet, og han lukker aldri døren ut i gangen selv om jeg har gitt han beskjed om det fordi jeg ikke orker å høre musikken. Jeg lukker den etter han hele tiden, for åpner den når han går frem og tilbake i leiligheten mens han gjør ting og kan ALDRI lukke dørene etter seg. Bare den siste timen har jeg lukket døren etter han 18 ganger, og han gjør narr av at jeg lukker døren. Tror ikke han respekterer meg i det hele tatt. At det går an å være så egoistisk. Dette er en mann på snart 51 år. Anonymkode: 98bac...40a Det er DU som velger å være sammen med han. Er dette en tråd som du har opprettet som en reaksjon på parodien? Anonymkode: 41766...c44
Gjest Villfisker Skrevet 17. september 2022 #9 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kjøpte headset til han til jul slik at han kan høre musikken sin kjempehøyt mens han går rundt i leiligheten og gjør ting, men han liker ikke å ha noe i ørene/på hodet så det ble ikke brukt. Dessuten skal musikk høres fritt og ikke innestengt sier han... Han passer best til å bo sammen med noen som liker akkurat hans musikkstil og som synes det er topp å aldri ha det stille men musikk 24/7 Ts Anonymkode: 98bac...40a Da syns jeg du skal si han er fri til å høre søpla si alene, for du drar. Skal love deg det hadde blitt månelyst om jeg var deres nabo.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #11 Skrevet 17. september 2022 Blåttvann skrev (7 minutter siden): Fuck han idioten! Hadde slått opp, seriøst. 🤣🤣 Her er det motsatt. Hun liker å spille høy musikk, jazz og annet møl, mens jeg liker metall og spiller bare når jeg er alene eller har headsett😐 Får vel dumpe henne..... Anonymkode: 604ef...4fa
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #12 Skrevet 17. september 2022 Snakk med han så han skjerper seg, eller gå. Opp til deg. Anonymkode: e6577...fee 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #13 Skrevet 17. september 2022 Jeg hadde flyttet fra en som hadde så lite respekt for meg. Anonymkode: 1ebf8...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #14 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Min kjæreste/samboer er avhengig av å spille musikk HØYT hele tiden. Han liker death metal, new wawe, prog rock osv. Problemet er at jeg liker ikke hans musikk, og går inn på soverommet når han spiller høyt i stuen. Nå er jeg koronasyk og ligger rett ut, og blir enda mer gåen av å høre musikken. Han hadde aldri tatt sånne hensyn hvis det var jeg som tredde min musikk nedover hodet hans . Det er gang mellom stuen og soverommet og dør fra gangen til soverommet, og han lukker aldri døren ut i gangen selv om jeg har gitt han beskjed om det fordi jeg ikke orker å høre musikken. Jeg lukker den etter han hele tiden, for åpner den når han går frem og tilbake i leiligheten mens han gjør ting og kan ALDRI lukke dørene etter seg. Bare den siste timen har jeg lukket døren etter han 18 ganger, og han gjør narr av at jeg lukker døren. Tror ikke han respekterer meg i det hele tatt. At det går an å være så egoistisk. Dette er en mann på snart 51 år. Anonymkode: 98bac...40a 51!!! Neeeei du stokka om tallene, 15 sant? Anonymkode: d8133...29a 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #15 Skrevet 17. september 2022 Fortell ham at han snart er 51, ikke 14. Å høre andres musikk på full guffe er tøft når man er tenåring; når man er godt voksen, setter man seg ned foran tangentene og spiller et rolig stykke av Beethoven eller Bach. Gi ham et notehefte for nybegynnere på piano med streng beskjed om å ikke høre på en tone før han har lært å spille den selv, eller gå til denne spillelisten med et retro pianokurs på YouTube: https://www.youtube.com/playlist?list=PLy_JSy3bz6NyD2lpGY0UlgCrdX2QH8raO Og gi musikksamlingen hans til nærmeste loppemarked. Anonymkode: 7f3d2...5f6
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #16 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det er DU som velger å være sammen med han. Er dette en tråd som du har opprettet som en reaksjon på parodien? Anonymkode: 41766...c44 Parodien? Jeg er frustrert og føler meg som en belastning for han. Ts Anonymkode: 98bac...40a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #17 Skrevet 17. september 2022 Embla Othea skrev (25 minutter siden): Har du tatt det opp med han? Det har jeg, men det er hans leilighet jeg har flyttet inn i og da mener han vel at hans musikk trumfer alt. Ts Anonymkode: 98bac...40a
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #18 Skrevet 17. september 2022 Villfisker skrev (35 minutter siden): Da syns jeg du skal si han er fri til å høre søpla si alene, for du drar. Skal love deg det hadde blitt månelyst om jeg var deres nabo. Det er veldig tykke vegger i huset her og nesten kun studenter som naboer, så ingen klager. Ts Anonymkode: 98bac...40a
Embla Othea Skrevet 17. september 2022 #19 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har jeg, men det er hans leilighet jeg har flyttet inn i og da mener han vel at hans musikk trumfer alt. Ts Anonymkode: 98bac...40a Han bør selvfølgelig ta hensyn. Du får flytte ut hvis det blir for ille. 3
Gjest Villfisker Skrevet 17. september 2022 #20 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det har jeg, men det er hans leilighet jeg har flyttet inn i og da mener han vel at hans musikk trumfer alt. Ts Anonymkode: 98bac...40a Da syns jeg du skal flytte ut. Trivsel er viktig. Dumt du skulle få høre dette på nett, men jeg sier det likevel. Han respekterer deg ikke. Han er en dritt. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er veldig tykke vegger i huset her og nesten kun studenter som naboer, så ingen klager. Ts Anonymkode: 98bac...40a Godt jeg ikke er nabo med dere da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå