AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Del Skrevet 17. september 2022 Noen som har gode tips? Er åpen for både kjøtt, fisk og vegetar Anonymkode: 7f172...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 17. september 2022 #2 Del Skrevet 17. september 2022 (endret) Mother India, kanskje ikke finfin men god mat er det! Endret 17. september 2022 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Del Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Noen som har gode tips? Er åpen for både kjøtt, fisk og vegetar Anonymkode: 7f172...dcc Spørs hva du mener med "finere", men dersom du er ute etter et sted med bevisst forhold til råvarer, fler-retters meny og vinpakke, så kan jeg anbefale Smag og Behag. Ellers slenger jeg meg på brukeren over - Mother India har syyykt god mat! Min favoritt i Kristiansand 😊 Anonymkode: 7b126...636 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camillapb Skrevet 17. september 2022 #4 Del Skrevet 17. september 2022 Pieder ro på fiskebrygga! Nydelig mat og fantastiske ansatte 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butter Skrevet 18. september 2022 #5 Del Skrevet 18. september 2022 Smag og behag dersom det skal være «finere» Bøndet i byen- norsk tradisjonsmat på utsøkt måte og med spennende/moderne vri. Gjorde det nettopp veldig bra i en anmeldelse. Ikke testet selv, men restaurant grenseløs virker veldig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå