Gå til innhold

Skal jeg be om å få det eller la være, hvor ligger ballen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er snakk om at jeg ble tilbydt noe dyrt og litt eksklusivt fra en god bekjent som har tilgang på mye av det. Jeg har aldri bedt om det, jeg fikk tilsendt bilde av noe og spørsmål "vil du ha dette? Det står bare og tar opp plass, det er så mye, ta gjerne til venner og familie også." 

Jeg svarte at tusen takk og veldig gjerne, at jeg ble veldig glad. Så dette var i juni, han sa jeg kunne hente når han kom igjen fra ferie i juli og nå hører jeg ikke mer om det. Jeg føler at jeg egentlig ikke kan be om dette pga det er dyrt og sånn, men samtidig ble det jo gitt til meg. 

Skal jeg bare drite i det?

Anonymkode: 5a477...d97

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør på en fin måte, f.eks. «Hei igjen. Jeg lurte bare på hvor det ble av (gjenstanden)? Takk på forhånd»

• Nyttig 1
Skrevet

Slik du fremstiller det så ligger ballen hos deg. Han er hjemme fra ferie og du har ikke dukket opp enda. 

Hva med: "Du, jeg beklager jeg ikke har hentet gjenstanden som du tilbød meg å overta i juni enda. Passer det at jeg kommer  og henter den på søndag?" 

Du kan evt tilføye en setning om at det selvsagt er forståelig om han har ombestemt seg siden det er tale om en forholdsvis dyr gjenstand. 

• Liker 3
Skrevet
Embla Othea skrev (25 minutter siden):

Spør på en fin måte, f.eks. «Hei igjen. Jeg lurte bare på hvor det ble av (gjenstanden)? Takk på forhånd»

Cata skrev (11 minutter siden):

Slik du fremstiller det så ligger ballen hos deg. Han er hjemme fra ferie og du har ikke dukket opp enda. 

Hva med: "Du, jeg beklager jeg ikke har hentet gjenstanden som du tilbød meg å overta i juni enda. Passer det at jeg kommer  og henter den på søndag?" 

Du kan evt tilføye en setning om at det selvsagt er forståelig om han har ombestemt seg siden det er tale om en forholdsvis dyr gjenstand. 

Ja dere har nok rett, jeg ble bare litt usikker når han ikke ga beskjed om når han var kommet hjem, jeg bare så ham tilfeldig i byen en dag i midten av juli. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja dere har nok rett, jeg ble bare litt usikker når han ikke ga beskjed om når han var kommet hjem, jeg bare så ham tilfeldig i byen en dag i midten av juli. 

Ikke sikkert det er eneste vedkommende tenker på, så det kan jo ha gått litt i glemmeboka.

• Liker 1
Skrevet

Ville vært kjapp med å ta kontakt hvis jeg var deg. Siden det har gått ganske lang tid uten at du har gitt lyd fra deg, så tror han kanskje du ikke er interessert likevel, og gir det videre til noen andre.

Anonymkode: dc26d...21f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...