AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 Jeg er sammen med en fyr som er veldig seksuell av seg, og kunne hatt sex hele tiden hadde det vært opp til han. Hvis jeg stryker han over ryggen én gang mens han skreller poteter, tar han på hånden mens vi sitter og ser film i sofaen, kysser han på kinnet i det jeg kommer hjem osv, tror han at det er invitasjon til sex. Jeg synes hans sex appetitt er litt masete innimellom, og tenker at menn som maser om sex er turn off. Har fortalt han mange ganger at jeg inviterer ikke til sex ved å ta han på armen under filmen men at det er for å vise at jeg er glad i han. Nå er han forvirret og skjønner ikke når jeg inviterer til sex og når jeg bare vil vise følelser. Er menn virkelig så enkle at de tenker med pikken hele tiden? Anonymkode: 3109e...28c 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #2 Skrevet 17. september 2022 Ja, noen ganger tenker jeg det samme. Er de så enkle at lille hodet er det eneste hodet som funker? 😄 Primitivt. Anonymkode: b419a...84b 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #3 Skrevet 17. september 2022 Les boken om de fem kjærlighetsspråkene sammen og si til han at hvis du mener sex så spør du rett ut skal vi ha sex. Så får han det inn med teskje Jævlig irriterende der der. Strøk en fyr på armen og det neste han gjorde var å stryke meg på ryggen (trodde jeg) men egentlig sprette opp bhen min bak liksom..... Anonymkode: 6e838...dbb 3
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #4 Skrevet 17. september 2022 «Veldig seksuell av seg»? Høres ut som en forskjønnende omskrivning av «forstyrret seksualitet». Anonymkode: 1b581...662 2
Isambard Skrevet 17. september 2022 #5 Skrevet 17. september 2022 Han vil vel ha mer sex enn dere har. Ikke noe galt i det. Det siste du bør gjøre er å kutte ut all nærhet for å slippe å avvise. Da er dere inne i en negativ spiral hvor han i enda større grad griper etter halmstrå de få gangene. AnonymBruker skrev (1 time siden): Er menn virkelig så enkle at de tenker med pikken hele tiden? Ganske respektløs ting å skrive om en kjæreste. Trist. 4
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #6 Skrevet 17. september 2022 Isambard skrev (24 minutter siden): Han vil vel ha mer sex enn dere har. Ikke noe galt i det. Det siste du bør gjøre er å kutte ut all nærhet for å slippe å avvise. Da er dere inne i en negativ spiral hvor han i enda større grad griper etter halmstrå de få gangene. Ganske respektløs ting å skrive om en kjæreste. Trist. Han synes aldri til har nok sex og 3 ganger om dagen er det han ønsker minimum sier han. Nå har vi sex 5-7 ganger i uken fordi jeg er syk. Ts Anonymkode: 3109e...28c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #7 Skrevet 17. september 2022 Det høres slitsomt ut. 3 ganger om dagen synes jeg virker mye og i hvert fall når han ser ut til å ønske mer. Hvordan klarer man å følge opp noe sånt over mange år lurer jeg på. Men støtter forslaget om at du kanskje må si til han at du heller kan si når du vil ha sex enn at han tror at enhver berøring betyr at det er sex på gang. Der er ganske slitsomt om man ikke kan berøre, gi klemmer osv uten at det må bety at man må knulle hver gang. Anonymkode: 871e4...914 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #8 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han synes aldri til har nok sex og 3 ganger om dagen er det han ønsker minimum sier han. Nå har vi sex 5-7 ganger i uken fordi jeg er syk. Ts Anonymkode: 3109e...28c Hvordan orker du å ha sex når du er syk og hvordan klarer han å ha sex med deg da? Han bryr seg ikke om deg, du er bare et puleobjekt for han eller? (Eller er han "verdens beste kjæreste utenom akkurat dette her"?) Jeg syns han høres sexavhengig ut og det høres voldsomt stressende og slitsomt ut å være sammen med en sånn mann. Og når du spør om alle menn er sånn så er svaret nei, de fleste menn er ikke sånn. Noen vil alltid ta alt fra en kvinne som invitasjon til sex, men de fleste gjør ikke det. Anonymkode: 5b7ed...348 3 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #9 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis jeg stryker han over ryggen én gang mens han skreller poteter, tar han på hånden mens vi sitter og ser film i sofaen, kysser han på kinnet i det jeg kommer hjem osv, tror han at det er invitasjon til sex. Anonymkode: 3109e...28c Herregud for en slitsom fyr. Hadde jeg aldri orket. Major turn off med sånne folk. Anonymkode: 981db...ca6 2
Isambard Skrevet 17. september 2022 #10 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han synes aldri til har nok sex og 3 ganger om dagen er det han ønsker minimum sier han. Nå har vi sex 5-7 ganger i uken fordi jeg er syk. Ts Anonymkode: 3109e...28c Han har en totalt urealistisk forventning.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #11 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Han synes aldri til har nok sex og 3 ganger om dagen er det han ønsker minimum sier han. Nå har vi sex 5-7 ganger i uken fordi jeg er syk. Ts Anonymkode: 3109e...28c Altså🙄 Fyren er jo ikke frisk. Anonymkode: 981db...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #12 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan orker du å ha sex når du er syk og hvordan klarer han å ha sex med deg da? Han bryr seg ikke om deg, du er bare et puleobjekt for han eller? (Eller er han "verdens beste kjæreste utenom akkurat dette her"?) Jeg syns han høres sexavhengig ut og det høres voldsomt stressende og slitsomt ut å være sammen med en sånn mann. Og når du spør om alle menn er sånn så er svaret nei, de fleste menn er ikke sånn. Noen vil alltid ta alt fra en kvinne som invitasjon til sex, men de fleste gjør ikke det. Anonymkode: 5b7ed...348 Vi skulle til sexolog pga dette men siden jeg var syk(long covid) gikk han alene. Han fortalte meg at han hadde sagt til sexologen at vi har sex tre ganger om dagen (det var tidligere i perioder og ikke nå), og da hadde sexologen svart med at vi var så heldige som hadde et så bra sexliv!😯 Så hadde hun fulgt opp med å spørre han om han hadde ekstra mye testosteron, men det har han visst ikke sa han, for han hadde måltdet en gang. Hadde jeg vært med hadde jeg sagt at han er sexavhengig, fokusert på sex og vil ha sex når han er kåt, ikke kåt, trett, lei seg, sulten, kjeder seg osv Ts Anonymkode: 3109e...28c 1
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #13 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså🙄 Fyren er jo ikke frisk. Anonymkode: 981db...ca6 Hadde mener selv han er det og han har hatt masse damer og forhold, men de fleste damer holder vel ikke ut så lenge. Han har vært utro i flere av sine tidligere forhold, sikkert fordi damene ikke har orket så mye sex. Ts Anonymkode: 3109e...28c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #14 Skrevet 17. september 2022 Herregud, jeg blir utslitt og irritert bare av å lese tråden om hvordan han oppfører seg og hvor masete etter sex han er. Det er dessverre mange menn som tar enhver berøring, uansett hvor uskyldig den er, som en oppfordring til sex. De skjønner ikke! De skjønner rett og slett ikke at en berøring kan være et enkelt tegn i seg selv på at man er glad i vedkommende, bryr seg, er vennlig innstilt overfor han. Ikke at det betyr et signal om at "Nå skal vi ha sex!" Menn er ensporet, som regel. Anonymkode: a69ab...856 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #15 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han fortalte meg at han hadde sagt til sexologen at vi har sex tre ganger om dagen (det var tidligere i perioder og ikke nå), og da hadde sexologen svart med at vi var så heldige som hadde et så bra sexliv!😯 Så hadde hun fulgt opp med å spørre han om han hadde ekstra mye testosteron, men det har han visst ikke sa han, for han hadde måltdet en gang. Anonymkode: 3109e...28c Okeeey. Dette gjør at jeg tror hele tråden er Trolling. Ingen normal sexolog med et minimum av kunnskap og etisk ansvar ville uttalt seg så håpløst. Hva heter sexologen? Anonymkode: 981db...ca6
Isambard Skrevet 17. september 2022 #16 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hadde mener selv han er det og han har hatt masse damer og forhold, men de fleste damer holder vel ikke ut så lenge. Han har vært utro i flere av sine tidligere forhold, sikkert fordi damene ikke har orket så mye sex. Ts Anonymkode: 3109e...28c OK Du får bare sette strek og ha så mye sex som du synes er passe. Hvis det er én gang i uka så får det bli sånn. Du får kysse og ta på ham så mye du vil. Så får han finne seg i det eller dra videre. Du har slått kloa i en populær mann, så du vil ikke ha problemer med å finne en ny match. (Jeg merker jeg blir sliten av å prøve å forstå og forsvare alle mulige rare menn.) 2
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #17 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Okeeey. Dette gjør at jeg tror hele tråden er Trolling. Ingen normal sexolog med et minimum av kunnskap og etisk ansvar ville uttalt seg så håpløst. Hva heter sexologen? Anonymkode: 981db...ca6 Ikke trolling. Når han sa at vi hadde sex tre ganger daglig og var fornøyde sa hun at vi var heldige! Jeg var jo ikke der for å fortelle min versjon, men synes det var merkelig at sexologen ikke sant det er for mye sex. Hun trodde vel at jeg var likedan som han, men synes det er rart at hun ikke spurte han hva jeg tenkte om hyppigheten. Ts Anonymkode: 3109e...28c
Isambard Skrevet 17. september 2022 #18 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke trolling. Når han sa at vi hadde sex tre ganger daglig og var fornøyde sa hun at vi var heldige! Jeg var jo ikke der for å fortelle min versjon, men synes det var merkelig at sexologen ikke sant det er for mye sex. Hun trodde vel at jeg var likedan som han, men synes det er rart at hun ikke spurte han hva jeg tenkte om hyppigheten. Ts Anonymkode: 3109e...28c Tre ganger i døgnet er kanskje ikke uhørt blant unge kjærester helt i starten av et forhold. Den fasen går over. Jeg forstår at sexologen ikke vil problematisere dette når det ikke blir presentert som et problem. Det "spesielle" er å nærmest kreve det over tid. Det går ikke.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #19 Skrevet 17. september 2022 Isambard skrev (3 minutter siden): Tre ganger i døgnet er kanskje ikke uhørt blant unge kjærester helt i starten av et forhold. Den fasen går over. Jeg forstår at sexologen ikke vil problematisere dette når det ikke blir presentert som et problem. Det "spesielle" er å nærmest kreve det over tid. Det går ikke. Har vært sammen i 12,5 år og det at sexologen ikke reagerte på hyppigheten etter såpass mange år synes jeg er merkelig. Vi har vært samboere det siste året, særboere i mange år og bodd i hver vår landsdel i to år, så antall ganger pr døgn har jo ikke vært hele tiden, men mest de første årene. Ts Anonymkode: 3109e...28c
AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #20 Skrevet 17. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg synes hans sex appetitt er litt masete innimellom, og tenker at menn som maser om sex er turn off. Enig, det legger unødvendig mye press på noe som egentlig skal gå av seg selv. Anonymkode: b45a3...ac0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå