AnonymBruker Skrevet 17. september 2022 #1 Del Skrevet 17. september 2022 Bor i blokk, og har leiligheter over, under og på hver side. Jeg flyttet inn i april, og trengte da ikke varme. Regner dog med at jeg trenger noe til vinteren når det er kaldere, men usikker på hva jeg skal kjøpe. Tanken var en varmekilde som kan stå på stua, og som kan stå på når jeg ikke er hjemme. Hva er mest økonomisk å kjøpe? Og brannsikkert? Anonymkode: 12ad4...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 17. september 2022 #2 Del Skrevet 17. september 2022 Panelovn montert på vegg. Nyere panelovner kan styres via app og er sånn sett, økonomiske i bruk. F.eks Mill panelovn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #3 Del Skrevet 19. september 2022 Fjugur skrev (På 17.9.2022 den 12.25): Panelovn montert på vegg. Nyere panelovner kan styres via app og er sånn sett, økonomiske i bruk. F.eks Mill panelovn Har egentlig ikke plass til panelovn der jeg tenkte å ha den. Mtp stikkontakter Anonymkode: 12ad4...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #4 Del Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har egentlig ikke plass til panelovn der jeg tenkte å ha den. Mtp stikkontakter Anonymkode: 12ad4...c35 Da kan du f.eks. velge en gulvovn. Uansett hva slags varmekilde du velger anbefaler jeg wifi-styring. Mill kan brukes med deres egen app (enkel og brukervennlig, med gode tilpasningsmuligheter), eller kobles direkte til f.eks. Tibber-appen. Jeg synes de funker bra. Beha har jeg dessverre veldig dårlig erfaring med wifi-styringen på. Anonymkode: 6c1b9...707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2022 #5 Del Skrevet 20. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Da kan du f.eks. velge en gulvovn. Uansett hva slags varmekilde du velger anbefaler jeg wifi-styring. Mill kan brukes med deres egen app (enkel og brukervennlig, med gode tilpasningsmuligheter), eller kobles direkte til f.eks. Tibber-appen. Jeg synes de funker bra. Beha har jeg dessverre veldig dårlig erfaring med wifi-styringen på. Anonymkode: 6c1b9...707 Tusen takk for tips. Hvor mange w trenger jeg til en 50kvm leilighet? Anonymkode: 12ad4...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå