Gjest In absentia Skrevet 17. september 2022 #1 Skrevet 17. september 2022 https://www.nrk.no/vestfoldogtelemark/81-aring-funnet-ved-e18-et-dogn-etter-at-han-ble-skrevet-ut_-_-her-har-sykehuset-gjort-en-grov-feil-1.16106085
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #2 Skrevet 18. september 2022 Helt forferdelig. Godt at han kom tilrette igjen i hvert fall. Det er nok av eksempler på at de sender eldre hjem med buss eller taxi, men ingen passer på at de kommer inn. Altså selv om pårørende er oppgitt. I denne saken var det jo også bortføring og ran. Eldre mennesker blir ofte dårlig og likegyldig behandlet og ingen bryr seg om gamla og gamlingen lenger.
Gjest Villfisker Skrevet 18. september 2022 #3 Skrevet 18. september 2022 Dette håper jeg de anmelder.
- Brian Skrevet 18. september 2022 #4 Skrevet 18. september 2022 (endret) Tidligere snakket man om at det var "vanlige folks tur"; nå begynner man vel å skryte av den fantastiske eldreomsorgen, der man legger til rette for at også eldre kan få gleden av å bli ranet ... Endret 18. september 2022 av - Brian 1 1
Gjest Adobyen Skrevet 18. september 2022 #5 Skrevet 18. september 2022 Villfisker skrev (1 minutt siden): Dette håper jeg de anmelder. Jeg også. Men liten vits når de fleste sakene legges bort.
Bacteria Skrevet 18. september 2022 #7 Skrevet 18. september 2022 Så grusomt! Feil av sykehuset selvfølgelig, ser de forsvarer seg med at de har spurt pasienten om hvilken transport han ønsket. Her ser det ut som en mann der det kognitive svikter, og da holder det virkelig ikke bare «å spørre hva han ønsker» Det er jo ikke sikkert den stakkars fyren kom på at han har pårørende engang, som kunne hjelpe ham hjem. Men de virkelig skurkene her er de to kriminelle som har utnyttet en sårbar person. 1 1
Gjest Villfisker Skrevet 18. september 2022 #8 Skrevet 18. september 2022 Adobyen skrev (47 minutter siden): Jeg også. Men liten vits når de fleste sakene legges bort. Mye mulig. Her bør det uansett gis full oppreising som dekker økonomiske tap, ny helsesjekk, og en ordentlig beklagelse.
Entern Skrevet 18. september 2022 #9 Skrevet 18. september 2022 Bacteria skrev (7 timer siden): Men de virkelig skurkene her er de to kriminelle som har utnyttet en sårbar person. Ja. Slike mennesker har ikke livets rett, er min ærlige mening.
Maskinfører Skrevet 19. september 2022 #10 Skrevet 19. september 2022 Ikke bare eldre skal jeg si deg 1-2 dager før forsvant en jente fra Høyskolen i Vestfold hun ble funnet på Løvøya ett langt stykke unna avisa har ikke skrevet noe mere om henne 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå