AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #21 Skrevet 19. september 2022 JegMotStrømmen skrev (På 17.9.2022 den 14.10): Det tror jeg er litt individuelt. Jobbet i omsorgsbolig, og en av våre brukere fikk vektdyne, livskvaliteten økte betraktelig. Fra svært forstyrret og dårlig søvn, til normal nattesøvn. Noe som igjen resulterte i mindre smerter og økt apetitt. Selv har jeg også utbytte av vektdyne, den gir meg bedre og mer sammenhengende søvn. Men jeg syns det er tungt å skifte dynetrekk, så jeg bruker den stort sett bare i perioder hvor søvnen har blitt markant dårligere. Du har brutt taushetsplikten din. Anonymkode: a77d1...86a
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #22 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har brutt taushetsplikten din. Anonymkode: a77d1...86a Oi her var det noen som burde lese seg opp på taushetsplikt Anonymkode: 80a41...092 4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2022 #23 Skrevet 19. september 2022 AnonymBruker skrev (På 17.9.2022 den 13.25): Jeg er veldig usikker på hva en skal med en dyne markedsført som «vektdyne». Jeg har en helt vanlig dobbel helårs dundyne med et dynetrekk i helt vanlig lin utenpå. Det hele har en tyngde på godt over en kilo. Har du en vinterdyne er bare en vanlig dyne en kilo. Og så kommer sengetrekket oppå det. Mistenker derfor at produktet «vektdyne» er en markedsføringssvindel, uavhengig av om dyner med noe egenvekt oppleves positivt for enkelte mennesker. I mange tilfeller ville et helt vanlig ullpledd (egenvekt på flere kilo) kort bedre nytte. Og vært mer fleksibelt. Anonymkode: 3cf76...749 Kanskje greit å lese seg litt opp på hva en vektdyne er før man uttaler seg. Anonymkode: 80a41...092 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå