Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Har dere sett det skjemaet man kan registrerer at man kjenner liv og hvor kraftige spark osv.? På kjennliv.no. Kan registreres fra uke 28. Men jeg skjønner ikke skjemaet?? Hva betyr alle tallene? 

Screenshot_20220917_114146_com.dropbox.android.jpg

Anonymkode: fd904...9ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke til dette skjema, men Helsekontroll appen har en fin modul for «Kjenn liv» hvor du registrerer hvor lang tid det tar med 10 bevegelser. Du får statistikk og oversikt.

Anonymkode: 10551...9f8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg kjenner ikke til dette skjema, men Helsekontroll appen har en fin modul for «Kjenn liv» hvor du registrerer hvor lang tid det tar med 10 bevegelser. Du får statistikk og oversikt.

Anonymkode: 10551...9f8

Takk. ❤️

Men skjønner du skjemaet da? 

Skrevet

Anyone? F.eks. 111-120 betyr vel ikke så mange spark på 10 minutter? Hva er det jeg ikke skjønner her.. 

Ts

Skrevet (endret)

Det står jo på nettsiden hvordan du skal gjøre det.

"Slik kan du gå fram for å telle bevegelser:

Registrer hvor lang tid det tar å kjenne 10 spark og bevegelser fra ditt barn.

Dette skal du gjøre på en tid på dagen da barnet er våkent. Legg deg ned, gjerne på venstre side, mens du teller. Det er viktig at du også merker deg styrken (kraften) på bevegelsene slik at du kan registrere dersom de blir svakere."

De tallene øverst (vannrett) er antall minutter.

Så hvis det tok 32 minutter å kjenne 10 spark så krysser du av i boksen for 31-40. Om det tok 2 minutter så krysser du av for 0-5.

Endret av myMa
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...